"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2010

sbs78

Synes nu det er en hyggelig tråd. Sjovt at se hvordan folk mødes på kryds og tværs

Jeg kan sige god for :

Lulle25 Vi mødtes på en anden hjemmeside og fødte næsten på samme tid.

Anne85 Vi gik i mødregruppe sammen og er naboer

Kristina V Mødtes i genmmen Anne85

A. Har hilst på hinanden

AnneMette34 Vi mødtes på en anden hjemmeside og fødte  vores piger på samme dag

Filuccasmor Er en gammel kollega

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Mira0911

Di. skriver:

Jeg tvivler jeg tvivler ;) Ej gas søde jeg tror på dig hi hi 

Drillepind... Jeg kan tåle det...

Anmeld

7. marts 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Ansemusen skriver:

RGN: er min dejlige veninde, som jeg har kendt i mange år! Hun er UDEN TVIVL god nok og et fantastisk dejligt menneske

Dorthemus: Er blevet min veninde herigennem og hende undrer det vel heller ingen, at jeg siger god for  Jeg er så glad for at have lært dig at kende søde Dorthe

Tusind tak for de søde ord Anna. Selvom jeg da kan have svært ved at leve op til dem når jeg skal følge med dig.

Jeg vedkender mig selvfølgelig også Anna, som jeg mødte via vores interesse for ildere.

Mariamiss6 har jeg en formodning om eksisterer. Hun har da udleveret sin adresse til mig. Så mon ikke hun er god nok?

Men om hun virkelig har børn skal jeg da ikke kunne sige. Hehe...

Og Dorthemus må også næsten eksistere når Anna siger det.

Anmeld

7. marts 2010

Muffinmus

Mjø, jeg kan sige god for stort Hvis jeg ikke selv har mødt dem IRL, så har nogle af de andre i gruppen, f.eks dem på sjælland og FynSvært at komme med navne når man har mødt så mange af dem IRL til kom sammen hygge.

Anmeld

7. marts 2010

Maise

hmm jeg har ikke mødtes ned nogen, men har handlet babytøj med bla. Rosa. Tæller det lidt ??? hmm må fotovalidere mig selv på et tidspunkt når jeg lige gider.

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

RGN skriver:

Tusind tak for de søde ord Anna. Selvom jeg da kan have svært ved at leve op til dem når jeg skal følge med dig.

Jeg vedkender mig selvfølgelig også Anna, som jeg mødte via vores interesse for ildere.

Mariamiss6 har jeg en formodning om eksisterer. Hun har da udleveret sin adresse til mig. Så mon ikke hun er god nok?

Men om hun virkelig har børn skal jeg da ikke kunne sige. Hehe...

Og Dorthemus må også næsten eksistere når Anna siger det.

Men nogle dage kun næsten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.