"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

wamse

Pia. skriver:

Jeg tør godt sige god for dig M (skriver du nogen sinde dit rigtige navn her inde?) *S* bliver pludselig i tvivl...

Men jeg "kender" dig lidt føler jeg...

Jeg har nogle stykker af jer på fb Hmm ved egentlig ikke om jeg nogengange bruger mit rigtige navn, det er i hvertfald ikke bevidst hvis jeg ikke gør det   øhh står det egentlig ikke i min signatur?? Det mener jeg hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Tulle28

LauraLW skriver:

Jeg har ikke mødt nogen, og ingen har mødt mig, så I må stole på at jeg er mig :-)

Laura

Samme her

Knus Tulle

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Jeg tør godt sige god for dig M (skriver du nogen sinde dit rigtige navn her inde?) *S* bliver pludselig i tvivl...

Men jeg "kender" dig lidt føler jeg...

Os mig os mig, kan sige god for M...og Tina2, Heidi A og Heidi B, Zette, Diana....fra min facebook hvor jeg følger med....så hyggeligt..

Anmeld

4. marts 2010

FruPudderkvast

LouiseLarsen skriver:

Syntes måske at det er en lidt plat ide... For hvad så med os der ikke har mødt nogen i virkeligheden?? Er vi så ikke "godkendte" ??

Også syntes jeg der går lidt for meget ER DU ENDNU EN FAKE? i det? Henrik har taget godt hånd om det med billedegarenti, og syntes ikke vi behøver køre i det mere. Nu er det op til folk selv om de vil have billdegarenti, eller om man vil stole på hinanden herinde....

Når det så er sagt, jeg vil gerne sige god for: Blyviol, da jeg kender hende fra den by vi begge kommer fra. Og for Zette, ikke fordi jeg har mødt hende, men man kan umuligt lyve sig så skøn som hun er.....

Fuldstændig enig!!

Henrik har taget hånd om det, og så synes jeg at vi skal lade det være ved det.. Hvis der så kommer endnu en fake profil, så kan man begynde at snakke om hvad man så kan gøre..

Men ærligt, så synes jeg at det har taget lidt overhånd med folk der har en masse idéer til hvordan man kan undgå fake profiler..

Jeg tror at Henrik gør hvad han kan for at undgå det! 

Anmeld

4. marts 2010

Mor til L&S

Jeg har heller ikke mødt nogen af Jer irl... Men jeg er god og ægte nok

Rollo 36+2

Anmeld

4. marts 2010

Heidi.

Jeg syntes også det er en lidt mærkelig ide,, 

Jeg har ikke mødt nogle herinde fra.. Men jeg gider sgu da ikke blive betragtet om mindre REAL af den grund..

En tråd som den her er bare endnu en grund til at holde sig mere fra denne side.,

Anmeld

4. marts 2010

Vidunderligeunger

hehe jeg har ikke mødt nogen.. nogen der vil mødes ??

Anmeld

4. marts 2010

Bamme

Jeg synes også det er noget uigennemtænkt!

Lad os nu forestille os at vi havde én der var fake!

Lad os så sige at denne ene oprettede flere profiler, som så skrev at den og den person var OK?

Der skal vist ikke en doktorgrad i rumfart til, for at regne ud at den ikke er så gennemtænkt, oder?

Kh. én, som ingen kender, da jeg er rimelig ny!

Anmeld

4. marts 2010

Bamme

Heidi. skriver:

Jeg syntes også det er en lidt mærkelig ide,, 

Jeg har ikke mødt nogle herinde fra.. Men jeg gider sgu da ikke blive betragtet om mindre REAL af den grund..

En tråd som den her er bare endnu en grund til at holde sig mere fra denne side.,

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

wamse skriver:

Jeg har nogle stykker af jer på fb Hmm ved egentlig ikke om jeg nogengange bruger mit rigtige navn, det er i hvertfald ikke bevidst hvis jeg ikke gør det   øhh står det egentlig ikke i min signatur?? Det mener jeg hehe

Griner... jo det gør... der står da Majbritt, så tør jeg godt skrive det... ville bare ikke skrive det hvis du valgte ikke at skrive dit navn her inde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.