"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

dorthemus

Jeg siger god for Ansemusen og KaMa og så selvfølgelig min niece Zafir.....DEJLIGE KVINDER HERINDE OG IRL

Og nåja Starsofheaven og ChristinaJensen har jeg handlet med og mødt så de er også gode nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Miamaja

Zette skriver:

Vi skal til USA i efteråret regner vi med... så hvis du bor på vejen vil jeg da gerne komme forbi

jamen det ville da vare hyggeligt. hvor skal du hen i usa. vi bor i nord CA ved sacramento

Anmeld

5. marts 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Jeg er heller ikke god nok ,,, såå

I mine øjne vil du altid være god nok

Anmeld

5. marts 2010

Lady Marion <3

Bono skriver:

I mine øjne vil du altid være god nok

I lige måde Bono

Anmeld

5. marts 2010

N&J

BlyViol skriver:

hehe jeg har ikke mødt nogen.. nogen der vil mødes ??

Jep jep jep.. Jeg vil gerne..  og Nikita vil gerne med.. 

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Miamaja skriver:

jamen det ville da vare hyggeligt. hvor skal du hen i usa. vi bor i nord CA ved sacramento

Jeg er en spade til geografi - men vi skal til florida (miami) fordi jeg gerne vil se disney land, og derefter tager vi en køretur igennem USA for at slutte i Los Angeles. Igennem Texas bl.a vi har ikke lagt det helt fast, men vi har nogle ting vi gerne vil se..

Grand Canyon bl.a.

Men hvor ligger der hvor du bor i forhold?

Anmeld

5. marts 2010

Miamaja

Zette skriver:

Jeg er en spade til geografi - men vi skal til florida (miami) fordi jeg gerne vil se disney land, og derefter tager vi en køretur igennem USA for at slutte i Los Angeles. Igennem Texas bl.a vi har ikke lagt det helt fast, men vi har nogle ting vi gerne vil se..

Grand Canyon bl.a.

Men hvor ligger der hvor du bor i forhold?

Los angeles er mere syd paa, dvs en koretur fra mig af paa ca.7-8 timer dertil mener jeg, men hvis I skal kore rundt saa kan det jo vaere i lander i sacramento

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Miamaja skriver:

Los angeles er mere syd paa, dvs en koretur fra mig af paa ca.7-8 timer dertil mener jeg, men hvis I skal kore rundt saa kan det jo vaere i lander i sacramento

Vi skal leje en bil i i hvert fald 2 uger, så mon ikke vi på en eller anden måde kommer fordi dig...

Anmeld

5. marts 2010

Miamaja

Zette skriver:

Vi skal leje en bil i i hvert fald 2 uger, så mon ikke vi på en eller anden måde kommer fordi dig...

jamen saa skriv lige en mail til mig naar i kommer her over i naerheden

Anmeld

6. marts 2010

Miss BananaHammock

Di. skriver:

Min tur til at være en killing

Oki... MIAV! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.