"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

CRS

qp skriver:

Sikke engang vås, sorry men altså... - Hvorfor faen skal et pr fakers ødelægge så meget for resten af brugerne herinde?

Folk der bruger meget tid på enkelte personer i privaten herinde er nu mere udsatte for fakes end os andre der overhovedet ikke gider, at engagere sig personligt med folk via brevskrivning og chat.

Det må da være de enkelte der bør tage deres dømmekraft op til efterretning istedet for alt dette fnidder og fis om hvorvidt man skal kende den ene eller den anden for, at "blive godkendt" iblandt brugerne på baby.dk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Har ikke mødt nogen herinde fra...

Har en "søster" NejaJ - Hun er ud tvivl god nok...

Ja mig, der må I tro hvad I vil... Jeg synes selv jeg er god nok...

Jeg tvivler jeg tvivler ;) Ej gas søde jeg tror på dig hi hi 

Anmeld

5. marts 2010

Miss BananaHammock

Di. skriver:

Ej hvad med mig  

Knus Diana

Ej Diana... det var slet ikke med vilje at jeg glemte dig.. må ha' været et svagt øjeblik... for dig kan jeg ihvertfald også sige go' for!!!! Dig og din guldklump 

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Ej Diana... det var slet ikke med vilje at jeg glemte dig.. må ha' været et svagt øjeblik... for dig kan jeg ihvertfald også sige go' for!!!! Dig og din guldklump 

Griner det ok så ha ha ;) God du har dit billed tilbage igen :) Så kan jeg finde ud af det igen griner. 

Anmeld

5. marts 2010

Kruse90

kitty skriver:

Jeg er ked af at sige det, og det er ikke for at støde nogen.

Men hvor kommer vi hen med det her? Vi sår kun tvivl hos hinanden, og for dem der ikke deltager i tråden.. Og de der svarer, er de mest aktive brugere.. I hvert fald nogen af dem.. Og måske ikke dem folk tvivler på...

Jeg vil frygtelig gerne de falske profiler til livs.. Men jeg tror ikke vi kommer det, hvad end vi vil eller ej.

Vi skal holde den gode stemning hinanden imellem, og huske på at størstedelen af os er her, som de mennesker vi er, og fordi vi godt kan lide siden - og hinanden....

Håber ikke jeg har trådt på nogen. Ikke min mening.

er helt ening smukke

Anmeld

5. marts 2010

twinsmama

jeg kender ingen herinde eller mødt nogen af jer....

er jeg så ikke god nok

Anmeld

5. marts 2010

CamillaT89

Jeg kender Camilla(Paw og Camilla), da jeg har gået på grundforløb med hende for nogle år siden på Social- og Sundhedsskolen. Rigtig sød pige

Anmeld

5. marts 2010

Miss BananaHammock

Di. skriver:

Griner det ok så ha ha God du har dit billed tilbage igen Så kan jeg finde ud af det igen griner. 

hehe,.... ja det er ikke let når man lige pludselig forvandler sig til en killing  Men hvad med dit billed? Hvor er det?

Anmeld

5. marts 2010

Lady Marion <3

Jeg er heller ikke god nok ,,, såå

Anmeld

5. marts 2010

smokin

LauraLW skriver:

Jeg har ikke mødt nogen, og ingen har mødt mig, så I må stole på at jeg er mig :-)

Laura

Tænker det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.