"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Miamaja

tror min idé er blevet misforstået...

Det skal ikke tolkes som at "nu er alle der er nævnt i denne tråd ok"... hmm... Snarere for f.eks. at nævne at vi har haft nogle smadder hyggelige baby.dk møder rundt omkring og at de brugere i hvert fald er reelle nok. Det gør ikke andre brugere mindre reele, men det er altså tænkt som en hjælp til Henrik - ikke til alle os herinde forstået på den måde at han måske lettere vil kunne "fange" de falske profiler inden der går totalt ged i den..

Beklager at mit forslag er blevet misforstået i den grad for jeg mener naturligvis ikke at dem der ikke tager til baby.dk møder (eller andre ting) er mindre real eller andet!!!!! - man har naturligvis også ret til bare at ville være anonym!?

Never mind....

Ja, hensigten er god nok men desvaerre synes jeg indlaegget har udviklet sig til lister over folk der er 'rigtige'...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

jillkolsbjerg

Jeg kan sige god for MIG selv....længere er den ikk. Synes godt nok der bliver kogt en del suppe på det tema om man er fake eller ej.......nu har jeg ikke været på baby.dk så længe, men JEG er ærlig og siger min mening, men synes at det hele er kørt lidt ud på sidesporet.......jo man er blevet narret og måske er nogen endda blevet stødt af det hele der er foregået på det sidste.......men det kan nu ikke slå mig ud......og nej jeg har ikke mødt nogen her......om ikke andet kan da være på siden og læse alle de gode råd igennem der er her,-) For må indrømme alt det andet gejl der sker gider jeg ikke forholde mig til.....over and out;-)

bare giv mig drag over nakken hvis i føler for det.......men jeg synes at hver gang man åbner baby.dk så er der noget nyt der vedr. emnet.....og så sidder man igen tilbage om hvordan og hvorledes man kan vise andre at man faktisk ikke er en løgner.....som også har sendt foto til validering...hva bliver det næste...hmmmm.........det bliver lidt belastende i sidste ende.

uanset om tråden er oprettet i god tro......så er den let at misforstå, som man kan se udfra mange af de svar der er givet...men tag det nu ikke ilde op...det kan slet ikke betale sig;

Synes bare at jeg for en gang skyld ville give min mening til kende vedr netop lige dette emne.....  så tager også slagene....bring it on .....

jill

Anmeld

4. marts 2010

Ranarupta

Jamen jeg er jo en lidt stædig person - så der kommer ingen billeder af mig som baby.dk's fange - jeg vil benytte internettet så anonymt som jeg har lyst til og hvis I ikke tror jeg er "for real" er det bare ærgeligt... - Læses med et smiiiil.....

MEN, jeg har mødt EVA, Jeres nej vores alle sammens skønne Eva, og hun kan bekræfte at jeg virkelig er den jeg er - hun kender ikke kun mig, men også mine børn, dem alle tre. Hun kender min exmand, mine forældre og min søster - ja hun kender faktisk det meste af mig og mit liv...

Så kender jeg Heidi (mor til Jeppe & Mikkel) Mads går i børnehave med Jeppe og Mikkel (på stue med Mikkel) Og jeg tror også godt Heidi kan sige god for mig..

Knus hende den anonyme-hemmelige Pia, og alligevel slet ikke..

Hey Pia,

Hvis du siger god for mig, så siger jeg god for dig... 
(I bedste "hvis-du-viser-din-viser-jeg-min"-stil...)

Jeg har købt den lækreste barnevogn med Pia. som mellemmand. 
Pia. findes og er utroligt sød!  

Anmeld

4. marts 2010

Low

Jep. Risen er god nok Hun er fra vores jodremoder gruppe hvor vi ses en gang om måneden som hun også selv skriver

Anmeld

4. marts 2010

Loa

Jeg er god nok!

Men Chalala85 er også, hun er nemlig min søde veninde IRL 

Lea - som syntes ALLE herinde er gode nok, om de har mødt nogen herinde fra eller ej.......

Anmeld

4. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså alle dem der hænger ud i Marts04, dem har jeg alle sammen hygget irl med flere gange Og Dorthemus er min moster, så hende siger jeg også god for.

Og så var vi jo en god flok der var på kage kursus sammen...

Eirene og Mariamiss er også mine veninder ude i virkeligheden.

Det samme er DitteKaas og Trissemusen... Mmm...

også har jeg også haft besøg af Dianamor og Henrik, da vi var på Nordlys sidste år... mmm.

Er der flere????...

L.J. er pædagog i Iduns børnehave....

Liza_h har jeg spist frokost med.

AnneDina kender jeg efterhånden ret godt, men har aldrig mødt irl faktisk. Men vi snakker rigtig rigtig meget sammen.

Det tror jeg vidst er det

Anmeld

4. marts 2010

BinaMor

- skriver:

Og jeg er bare mig....

Skulle nogen være i tvivl må de da skrive det..

Men gider altså ikke sidde og tage billede af mig selv bare for at folk skal tro på mig... 

Det nettet, rart nok at være lidt privat

Anmeld

4. marts 2010

FrkT

Jeg har mødt:

• Mor&Søn
  • Stumpen (kendte jeg i forvejen)
  • lulle1985 (kendte jeg også i forvejen gennem mange år)

Anmeld

4. marts 2010

FrkT

kitty skriver:

Jeg er ked af at sige det, og det er ikke for at støde nogen.

Men hvor kommer vi hen med det her? Vi sår kun tvivl hos hinanden, og for dem der ikke deltager i tråden.. Og de der svarer, er de mest aktive brugere.. I hvert fald nogen af dem.. Og måske ikke dem folk tvivler på...

Jeg vil frygtelig gerne de falske profiler til livs.. Men jeg tror ikke vi kommer det, hvad end vi vil eller ej.

Vi skal holde den gode stemning hinanden imellem, og huske på at størstedelen af os er her, som de mennesker vi er, og fordi vi godt kan lide siden - og hinanden....

Håber ikke jeg har trådt på nogen. Ikke min mening.

HELT enig!

Anmeld

4. marts 2010

Mussen2

Jeg er så en af dem, som heller ikke har mødt nogen, men altså findes i det virkelige liv.

Jeg bruger denne side, da jeg netop synes, det er rart at kunne dele en masse erfaringer med ligestillede, uden at det skal være så personligt.

Det nyder jeg virkelig, men jeg har intet behov for at det skal være mere personligt og synes derfor det er ærgeligt, at jeg ikke er ligeså "accepteret", bare fordi jeg ikke har mødt nogen i det virkelige liv.

Det er jo en net-side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.