"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

smokin

Zette skriver:

Tænker det samme

Øhh det var så en glad smiley der blev til noget andet... haha

Men jeg prøvede at lave  og ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

smokin

Miamaja skriver:

AH hmmm... Ja. Hvad saa med os udenlands danskere? Hvilke muligheder har vi for at mode andre Baby.dk's brugere og 'der ved blive godkendt'??

Det kunne jeg godt taenke mig at vide.

I er hjertelig velkommen til at tage rejsen og komme og se mig og derved godkende mig, men jeg tager altsaa ikke den 18 timers lange rejse for at blive godkendt lige forelobig. Hvis jeg  allerede er hjemme i DK og besoge familien saa vil jeg sikkert gerne modes med Baby.dk's brugere, men jeg rejser ikke til DK foer efter denne sommer.

Jeg vil squ egentlig gerne besøge dig - ikke for at validere dig, men for at se hvordan en dansker bor i US and the A. 

Hvor er det du bor?

Anmeld

5. marts 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Syntes måske at det er en lidt plat ide... For hvad så med os der ikke har mødt nogen i virkeligheden?? Er vi så ikke "godkendte" ??

Også syntes jeg der går lidt for meget ER DU ENDNU EN FAKE? i det? Henrik har taget godt hånd om det med billedegarenti, og syntes ikke vi behøver køre i det mere. Nu er det op til folk selv om de vil have billdegarenti, eller om man vil stole på hinanden herinde....

Når det så er sagt, jeg vil gerne sige god for: Blyviol, da jeg kender hende fra den by vi begge kommer fra. Og for Zette, ikke fordi jeg har mødt hende, men man kan umuligt lyve sig så skøn som hun er.....

Hvor er du bare vidunderlig sød at sige sådan. Jeg kommer til jylland i sommerferien og siger hej! 

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Vi kan da også bare slå hinanden op på oplysningen.dk eller noget?

PS: det var så en joke... 

Anmeld

5. marts 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Hvor er du bare vidunderlig sød at sige sådan. Jeg kommer til jylland i sommerferien og siger hej! 

Jamen du er mere end velkommen, vil glæde mig til at se dig....

Anmeld

5. marts 2010

Miamaja

Zette skriver:

Jeg vil squ egentlig gerne besøge dig - ikke for at validere dig, men for at se hvordan en dansker bor i US and the A. 

Hvor er det du bor?

Ja, det maa du gerne - Skal jeg lige skrive min addresse til dig over nettet her?

Anmeld

5. marts 2010

Cris

Jeg er helt sikkert ikke god nok, for jeg ikke har mødt nogle fra baby.dk og der var heller ikke nogle der huskede mig (tror jeg) i jeres hygge tråd. Men der det ikke lidt "pointless" at lave sådan en liste? Der er maaaaange som er god nok og de skriver måske ikke så meget (endu) eller måske læser kun her inde lige nu. Der er mange bruger og så ender I med at huske og at møde de samme 30 eller 50 stykker, som vi allerede kender...

Anmeld

5. marts 2010

smokin

Miamaja skriver:

Ja, det maa du gerne - Skal jeg lige skrive min addresse til dig over nettet her?

Vi skal til USA i efteråret regner vi med... så hvis du bor på vejen vil jeg da gerne komme forbi

Anmeld

5. marts 2010

Diana...

Miss BananaHammock skriver:

hehe,.... ja det er ikke let når man lige pludselig forvandler sig til en killing  Men hvad med dit billed? Hvor er det?

Min tur til at være en killing ;)

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

RGN: er min dejlige veninde, som jeg har kendt i mange år! Hun er UDEN TVIVL god nok og et fantastisk dejligt menneske

Dorthemus: Er blevet min veninde herigennem og hende undrer det vel heller ingen, at jeg siger god for  Jeg er så glad for at have lært dig at kende søde Dorthe

Tak..og i lige måde, søde Anna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.