"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

ååå Baby Mille & Baby Bertram.... SUK... Hvor er tiden henne Eva... Syntes lige jeg sad i din røde sofa sammen med Anne Og Nicoline... - Det var også en sjov aften og nat, vi sov i hele huset...

Nå vi må vist hellers stoppe, ellers ødelægger vi tråden..

Knus til dig og familien...

ja, du har ret.. og ja, super nat og aften...druk og mødregruppe-griner-

Ja, over and out...

Og undskyld til trådstarter, der gik minder i det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Helt og aldeles enig....Kan du huske da vi fik Askø færgen til at vente på mændene og at vi lovede de kom med øl og så var der kun lunkne vand-griner- og ånden i glasset og sprutten i vandmelonen...

GRINER.... ååå ja, for pokker, det var jo alt det jeg skrev til dig den anden dag, det indlæg jeg tror du missede...

Så sjovt... ville gøre meget for at snuppe en weekend med jer 5 på Askø... Dog uden frossen Cola, EDDERKOPPER og TÆGER... men elllers snupper jeg gerne alt det andet med...

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

ja, du har ret.. og ja, super nat og aften...druk og mødregruppe-griner-

Ja, over and out...

Og undskyld til trådstarter, der gik minder i det..

Men mon ikke, de tror på hvem vi er - ellers skulle vi godt nok være gode til at snyde os til andres liv...

Anmeld

4. marts 2010

TbCp

Miamaja skriver:

haha.. Tina, ja ikke.  Jeg synes at det er en FANTASTISK ide du har fundet paa. Henrik skal da helt klart kore ud i sin bil og besoge alle os baby.dk brugere og tjekke om vi er 'rigtige'. Jeg er hjemme hele dagen idag, saa jeg er meget fleksibel med tidspunktet for besoget.

Ja ikke! Så er vi da sikre på hvem der er VIRKELIGE

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Men mon ikke, de tror på hvem vi er - ellers skulle vi godt nok være gode til at snyde os til andres liv...

Hihi...jo, det har du ret i...vi er vidst ret så ægte for alle nu..

Og ja, det indlæg missede jeg...øv...men vi er klar til Askø, hvis I er...)

Anmeld

4. marts 2010

LouiseNielsen

Syntes måske at det er en lidt plat ide... For hvad så med os der ikke har mødt nogen i virkeligheden?? Er vi så ikke "godkendte" ??

Også syntes jeg der går lidt for meget ER DU ENDNU EN FAKE? i det? Henrik har taget godt hånd om det med billedegarenti, og syntes ikke vi behøver køre i det mere. Nu er det op til folk selv om de vil have billdegarenti, eller om man vil stole på hinanden herinde....

Når det så er sagt, jeg vil gerne sige god for: Blyviol, da jeg kender hende fra den by vi begge kommer fra. Og for Zette, ikke fordi jeg har mødt hende, men man kan umuligt lyve sig så skøn som hun er.....

Anmeld

4. marts 2010

Berg

Jeg har ikke mødt nogen,så I må jo tro på at jeg er mig eller lade være....

Anmeld

4. marts 2010

wamse

Jeg har ikke mødt nogen af jer her ude i the real life, men seriøst med alt det i har lagt øre til fra mit liv, det kunne ikke engang H.C. Andersen have fundet på. Så i må enten tro på det eller lade være

Anmeld

4. marts 2010

Stumpen

Jeg kan sige god for Henrik  Ham har jeg nemlig mødt.. Plus andre aug06 tøzer -dog på nær dem på sjælland og i spanien

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

wamse skriver:

Jeg har ikke mødt nogen af jer her ude i the real life, men seriøst med alt det i har lagt øre til fra mit liv, det kunne ikke engang H.C. Andersen have fundet på. Så i må enten tro på det eller lade være

Jeg tør godt sige god for dig M (skriver du nogen sinde dit rigtige navn her inde?) *S* bliver pludselig i tvivl...

Men jeg "kender" dig lidt føler jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.