"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

otlitrom

LauraLW skriver:

Jeg har ikke mødt nogen, og ingen har mødt mig, så I må stole på at jeg er mig :-)

Laura

same same

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Bavianis

Jeg kan sige god for:

Metti

Baby2010

MyBaby

Gyde84

som er mine veninder IRL

Anmeld

4. marts 2010

Unalisa

LauraLW skriver:

Jeg har ikke mødt nogen, og ingen har mødt mig, så I må stole på at jeg er mig :-)

Laura

det samme vil jeg sige

Anmeld

4. marts 2010

Halbschön

Bavianis skriver:

Jeg kan sige god for:

Metti

Baby2010

MyBaby

Gyde84

som er mine veninder IRL

..........så kan du måske be- eller afkræfte om Baby2010 har født?

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

Jamen jeg er jo en lidt stædig person - så der kommer ingen billeder af mig som baby.dk's fange - jeg vil benytte internettet så anonymt som jeg har lyst til og hvis I ikke tror jeg er "for real" er det bare ærgeligt... - Læses med et smiiiil.....

MEN, jeg har mødt EVA, Jeres nej vores alle sammens skønne Eva, og hun kan bekræfte at jeg virkelig er den jeg er - hun kender ikke kun mig, men også mine børn, dem alle tre. Hun kender min exmand, mine forældre og min søster - ja hun kender faktisk det meste af mig og mit liv...

Så kender jeg Heidi (mor til Jeppe & Mikkel) Mads går i børnehave med Jeppe og Mikkel (på stue med Mikkel) Og jeg tror også godt Heidi kan sige god for mig..

Knus hende den anonyme-hemmelige Pia, og alligevel slet ikke..

Anmeld

4. marts 2010

NoName

LauraLW skriver:

Laura

Samme her

Anmeld

4. marts 2010

Miamaja

Eva skriver:

Men hvad kan man bruge den til... kan sagtens se idéen i det...men altså, jeg kan ikke sidde og huske hvem der har set hvem osv...men det er da meget hyggeligt at se hvem der har mødt hinanden..

Knus..

AH hmmm... Ja. Hvad saa med os udenlands danskere? Hvilke muligheder har vi for at mode andre Baby.dk's brugere og 'der ved blive godkendt'??

Det kunne jeg godt taenke mig at vide.

I er hjertelig velkommen til at tage rejsen og komme og se mig og derved godkende mig, men jeg tager altsaa ikke den 18 timers lange rejse for at blive godkendt lige forelobig. Hvis jeg  allerede er hjemme i DK og besoge familien saa vil jeg sikkert gerne modes med Baby.dk's brugere, men jeg rejser ikke til DK foer efter denne sommer.

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Jamen jeg er jo en lidt stædig person - så der kommer ingen billeder af mig som baby.dk's fange - jeg vil benytte internettet så anonymt som jeg har lyst til og hvis I ikke tror jeg er "for real" er det bare ærgeligt... - Læses med et smiiiil.....

MEN, jeg har mødt EVA, Jeres nej vores alle sammens skønne Eva, og hun kan bekræfte at jeg virkelig er den jeg er - hun kender ikke kun mig, men også mine børn, dem alle tre. Hun kender min exmand, mine forældre og min søster - ja hun kender faktisk det meste af mig og mit liv...

Så kender jeg Heidi (mor til Jeppe & Mikkel) Mads går i børnehave med Jeppe og Mikkel (på stue med Mikkel) Og jeg tror også godt Heidi kan sige god for mig..

Knus hende den anonyme-hemmelige Pia, og alligevel slet ikke..

Ja og det samme den anden vej rundt...

Her er lige et par billeder som dokumentation, fra en skøn ferie....hvad vi da ikke har oplevet sammen.. for pokker da....pølsemix og hvad har vi ikke...

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

AH hmmm... Ja. Hvad saa med os udenlands danskere? Hvilke muligheder har vi for at mode andre Baby.dk's brugere og 'der ved blive godkendt'??

I er hjertelig velkommen til at tage rejsen og komme og se mig og derved godkende mig, men jeg tager altsaa ikke den 18 timers lange rejse for at blive godkendt lige forelobig. Hvis jeg  allerede er hjemme i DK og besoge familien saa vil jeg sikkert gerne modes med Baby.dk's brugere, men jeg rejser ikke til DK foer efter denne sommer.

Hvor citerede du mit svar...) jeg skriver jo netop den ikke holder..

Anmeld

4. marts 2010

TbCp

Miamaja skriver:

Århh jo det gør du da lige, lige sådan et endagsbesøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.