"jeg er god nok" - tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Ja og det samme den anden vej rundt...

Her er lige et par billeder som dokumentation, fra en skøn ferie....hvad vi da ikke har oplevet sammen.. for pokker da....pølsemix og hvad har vi ikke...

Ååååå suk.... MIN familie, hele min store familie... Vi ligner altså starten på en god dansk-serie..

Og Bertram og Mille på armen - altså...Vi mangler kun de to sidste drenge - sådan et billede må vi tage en dag... os ALLE 10

Knus til dig skønne dejlige Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

TbCp

Jeg har mødt.... hmmm gad vide om jeg kan huske deres navne herinde...

Ka-ri-na, linefun, Anna-Jonas, grinbidderen, idamaria83, JustAnotherName, Michella80, Suanne85.

Det var vist dem.

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Ja og det samme den anden vej rundt...

Her er lige et par billeder som dokumentation, fra en skøn ferie....hvad vi da ikke har oplevet sammen.. for pokker da....pølsemix og hvad har vi ikke...

iiii mig igen... kan slet ikke få øjnene fra det billede igen... så skønne vi er  - Sjovt vi er delt lidt i sort og hvid ikke... Vi har lidt det lyse tøj på og I har det mørke... elsker det billede og det fortæller så meget...

Kunne komme med mange gode billeder, men det bedste af det hele har jeg altså i mine minder... - det var virkelig den sjoveste og skønneste tid...

Anmeld

4. marts 2010

Miamaja

Eva skriver:

Hvor citerede du mit svar...) jeg skriver jo netop den ikke holder..

jamen det er da rigtigt Eva. det er paa baggrund af dit svar som jeg er helt enig i at jeg citerede, men i min formulering glemte jeg lige at naevne det forst.

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Ååååå suk.... MIN familie, hele min store familie... Vi ligner altså starten på en god dansk-serie..

Og Bertram og Mille på armen - altså...Vi mangler kun de to sidste drenge - sådan et billede må vi tage en dag... os ALLE 10

Knus til dig skønne dejlige Eva.

Ja, vi ligner virkelig en god dansk serie-.griner- men vi havde det godt nok også sjovt...for pokker da..

Ja, vi mangler altså et nyt et...

Jeg har så mange gode også fra sidst ungerne var sammen..et super godt et af Mille blandt mange andre..

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

4. marts 2010

Honningblomst

jamen det er da rigtigt Eva. det er paa baggrund af dit svar som jeg er helt enig i at jeg citerede, men i min formulering glemte jeg lige at naevne det forst.

Åhh.. på den lumske måde...

Anmeld

4. marts 2010

Miamaja

TbCp skriver:

Århh jo det gør du da lige, lige sådan et endagsbesøg

haha.. Tina, ja ikke.  Jeg synes at det er en FANTASTISK ide du har fundet paa. Henrik skal da helt klart kore ud i sin bil og besoge alle os baby.dk brugere og tjekke om vi er 'rigtige'. Jeg er hjemme hele dagen idag, saa jeg er meget fleksibel med tidspunktet for besoget.

Anmeld

4. marts 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

iiii mig igen... kan slet ikke få øjnene fra det billede igen... så skønne vi er  - Sjovt vi er delt lidt i sort og hvid ikke... Vi har lidt det lyse tøj på og I har det mørke... elsker det billede og det fortæller så meget...

Kunne komme med mange gode billeder, men det bedste af det hele har jeg altså i mine minder... - det var virkelig den sjoveste og skønneste tid...

Helt og aldeles enig....Kan du huske da vi fik Askø færgen til at vente på mændene og at vi lovede de kom med øl og så var der kun lunkne vand-griner- og ånden i glasset og sprutten i vandmelonen...

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

Eva skriver:

Ja, vi ligner virkelig en god dansk serie-.griner- men vi havde det godt nok også sjovt...for pokker da..

Ja, vi mangler altså et nyt et...

Jeg har så mange gode også fra sidst ungerne var sammen..et super godt et af Mille blandt mange andre..

ååå Baby Mille & Baby Bertram.... SUK... Hvor er tiden henne Eva... Syntes lige jeg sad i din røde sofa sammen med Anne Og Nicoline... - Det var også en sjov aften og nat, vi sov i hele huset...

Nå vi må vist hellers stoppe, ellers ødelægger vi tråden..

Knus til dig og familien...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.