Åhhh dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

LouiseLarsen skriver:

Normalt er jeg bare slet ikke typen der taler negativt om andre, men nu gør jeg det alligevel....

Gud hvor er Inge eller Inger eller hvad hun nu hedder fra DUM da godt nok bare ikke særlig chamerende!

jeg tænkte det samme og krummede tæer da de tog på det der marked! jeg kan afsløre at hun i de kommende afsnit stikker af hjemme fra og afleverer datteren hos sin mor....

samtidig er jeg nødt til at sige at vi skal huske at tænke over at vi ikke kender Inge´s baggrund... vi ved ikke hvad hun har oplevet i sin opvækst og vi kender ikke de forudsætninger hun har for at være som hun er....

vi er enige om at ingen af os ville gøre som hun eller træffe de beslutninger hun gør.... men det er ikke sikkert hun har forudsætninger for at vide bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Zette skriver:

Jeg er selv vokset op hvor ferier var noget man drømte om, bonbonland tivoli og bakken var 1 gang om året, biograftur - ja hvad pokker var det? Brugte min børneopsparing på en cykel og et tv for så var de gamle da fri for at give mig det... 

Helt ærlig - mit barn skal da have ALT det jeg aldrig fik! Det er mit guld - kan slet ikke forstå at man kan se fællesskabet som noget der bærer alt. ISÆR i denne verden vi lever i nu hvor Iphone, fladskærm osv er helt almindeligt på værelset.

jeg er til en vis grad enig med dig søde.... for jeg har det som du.... mit barn skal have ALT!

samtidig med måde, for jeg tror ikke det er sundt at et barn på 14 har Iphone, fladskærm PS3 osv osv....

jeg tror virkelig at deres 5 børn har det godt, de lider ikke af at økonomien måske ikke er tip top.... nej jeg tror mere de lider af at mor og far ikke har det godt

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Loa skriver:

No no no, bliver simpelthen nød til at lade mine frustrationer over Malou Stella komme ud her........ Hvorfor kan jeg bare ikke have hende........

Hvad sker der? Flytter til KBH, i bund og grund fordi hun bare gerne vil bo der, men nåh ja, så kan jeg da bare flytte ind hos min sprit nye kæreste...

Nåh det gik ikke, jamen så finder jeg da bare sammen med min x igen i jylland, så jeg i det mindste har et sted at bo......

Staaaaaakkels Tino............

ja det er sgu synd for den søde knægt.... men man kan sige at hun er opdraget til at være sådan... der er jo ingen konsekvenser nogensinde

Anmeld

4. marts 2010

Vial

Jeg tror at Inge er lidt retarderet. Sorry. Helt ærlig er rystet over hende. I øvrigt, hvorfor skal de unge mødre altid pynte sig med Barbie hår. Synes, det er så grimt - de ligner mest af alt Polle fra Snave. Dejligt at se, at hende med Isabella og Benno er så fornuftig, trods modgang i barndom - og så har hun flot hår! :-)

Anmeld

4. marts 2010

Pia.

steph0804 skriver:

Hehe nej det kan vi hurtigt blive enige om Lige lidt DUM sladder.... Peter der har Lucas med Christina, lige er gået fra kæretsen med Cody er nu sammen med Katharina... jamen altså

Nå der kan man bare se - Cody's mor, Bianca og ham Peter har de ikke været fra hinanden længe ?? Spørg kun fordi hendes mor boede her hvor jeg bor nu, og mener da så bestemt de gik fra hinanden sidste år... Men det kan selvfølgelig bare havde været en Pause..

Sikke en gang sladder vi kan rende med her,,,

Anmeld

4. marts 2010

Vidunderligeunger

jeg tror faktisk vi har en fra DUM herinde, som bruger?? Bente, måske... bare lige sådan NB hvis nogen skulle få lyst til at sige noget der..

Anmeld

4. marts 2010

otlitrom

ka-ri-na skriver:

jeg tænkte det samme og krummede tæer da de tog på det der marked! jeg kan afsløre at hun i de kommende afsnit stikker af hjemme fra og afleverer datteren hos sin mor....

samtidig er jeg nødt til at sige at vi skal huske at tænke over at vi ikke kender Inge´s baggrund... vi ved ikke hvad hun har oplevet i sin opvækst og vi kender ikke de forudsætninger hun har for at være som hun er....

vi er enige om at ingen af os ville gøre som hun eller træffe de beslutninger hun gør.... men det er ikke sikkert hun har forudsætninger for at vide bedre

Det var en dejlig "korrekt" måde at skrive det på.. For måske har hun bare ikke så gode muligheder... Men stadigvæk kunne hun måske godt hanke lidt op i sig selv!

Det er forresten nok en måned siden at jeg så Katharina og Peter gå tur i Vejle.. Så det er ikke heeelt nyt

Anmeld

4. marts 2010

MM1987

KaMa skriver:

Jeg tror at Inge er lidt retarderet. Sorry. Helt ærlig er rystet over hende. I øvrigt, hvorfor skal de unge mødre altid pynte sig med Barbie hår. Synes, det er så grimt - de ligner mest af alt Polle fra Snave. Dejligt at se, at hende med Isabella og Benno er så fornuftig, trods modgang i barndom - og så har hun flot hår! :-)

Jeg tror desværre det er en generel trend i den alder - og i følge Malou Stella er det især meget københavner agtigt...

Men hvor har du ret...det er hæsligt og også dyrt (jeg tænkte bare på om ikke hun havde andet at bruge pengene på) - hvor meget er det liiiige man får i Kontanthjælp??

Jeg ser det altid om søndagen...så er ikke helt updatet på resten...

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det var en dejlig "korrekt" måde at skrive det på.. For måske har hun bare ikke så gode muligheder... Men stadigvæk kunne hun måske godt hanke lidt op i sig selv!

Det er forresten nok en måned siden at jeg så Katharina og Peter gå tur i Vejle.. Så det er ikke heeelt nyt

tak :0)

nogen gange skal man bare tænke over hvordan man dømmer andre... men vi er helt enige om at hun burde hanke op i sig selv, jeg tror simpelthen bare hun er for umoden...  det er ikke sikkert hun kan

ja jeg så Chatarina og Mikkel i toget, sad skråt overfor dem.... hun havde voldsomt gang i messenger :0)

Anmeld

4. marts 2010

smokin

ka-ri-na skriver:

jeg er til en vis grad enig med dig søde.... for jeg har det som du.... mit barn skal have ALT!

samtidig med måde, for jeg tror ikke det er sundt at et barn på 14 har Iphone, fladskærm PS3 osv osv....

jeg tror virkelig at deres 5 børn har det godt, de lider ikke af at økonomien måske ikke er tip top.... nej jeg tror mere de lider af at mor og far ikke har det godt

Nej nej - det kan jeg godt forstå! Nu er det heller ikke fordi hun skal have iphone, fladskærm og dankort inden hun fylder 10 Men med tiden... så håber jeg da at kunne give hende meget mere end jeg selv fik... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.