Åhhh dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

steph0804

qp skriver:

ohh jamen hvor kan man se det?

Onsdag fra 20-21 på kanal 4... eller på nutv.dk, dog mod betaling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

qp

steph0804 skriver:

Onsdag fra 20-21 på kanal 4... eller på nutv.dk, dog mod betaling

tak for det

Anmeld

3. marts 2010

steph0804

qp skriver:

tak for det

no probs

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

steph0804 skriver:

Hehe nej det kan vi hurtigt blive enige om Lige lidt DUM sladder.... Peter der har Lucas med Christina, lige er gået fra kæretsen med Cody er nu sammen med Katharina... jamen altså

Aaaarh lige og lige... tror kath og Peter har været sammen 2-3 måneder IRL nu

Anmeld

3. marts 2010

steph0804

mariamiss6 skriver:

Aaaarh lige og lige... tror kath og Peter har været sammen 2-3 måneder IRL nu

Ja det hører jeg... her går man og tror man er så klog men nej nej... hehe, i er os bare så up to date herinde.... altså!!

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

DK skriver:

WHAT, ejj det vidste jeg slet ikke!! Altså Katerina, som i hende med Mikkel der har "tabt" Micas til faderen?

"tabt"..... hun har opgivet har hun, og mange steder udtalt at hun INGEN interesse har i barnet, og slet ikke ser ham som sin egen....

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

steph0804 skriver:

Ja det hører jeg... her går man og tror man er så klog men nej nej... hehe, i er os bare så up to date herinde.... altså!!

hehe

Anmeld

3. marts 2010

smokin

steph0804 skriver:

Det forstår jeg godt... Jeg er vokset op med min lillebror som eneste søskende, vi hsr været ude at rejse 3 uger hver sommer om en uges skiferie hvert år som minimmum, og har aldrig manglet noget, sådan en barndom vil jeg gøre alt der står i min magt for at give til min søn, for jeg har udelukkende gode minder

ja sådan har jeg det også.. jeg vil gerne have to børn, sådan med et mellemrum der stadigvæk gør at de har glæde af hinanden... og så vil jeg gerne tage dem med ud og opleve ting og give dem alt det de ønsker sig

Anmeld

3. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Zette skriver:

ja jeg var til gengæld bagud med nyhederne om hende med alle ungerne - Camilla fra Mørkøv, der så skal have nr.5 og står med det ene ben i en skilsmisse. Sidst der kørte en tråd herinde sad jeg troligt og skrev "nej nej hun har altså kun 3 drenge og 1 pige"... MEEEEEEEEEEEEEEEEN sørme om hun ikke skal have endnu et barn

Hun har født 5 barn mener det blev en STOR pige...

Og Hannah flytter til Skive med din lille datter Cicilaya (staves?)

Anmeld

3. marts 2010

steph0804

Zette skriver:

ja sådan har jeg det også.. jeg vil gerne have to børn, sådan med et mellemrum der stadigvæk gør at de har glæde af hinanden... og så vil jeg gerne tage dem med ud og opleve ting og give dem alt det de ønsker sig

præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.