Åhhh dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

steph0804

Zette skriver:

ja jeg var til gengæld bagud med nyhederne om hende med alle ungerne - Camilla fra Mørkøv, der så skal have nr.5 og står med det ene ben i en skilsmisse. Sidst der kørte en tråd herinde sad jeg troligt og skrev "nej nej hun har altså kun 3 drenge og 1 pige"... MEEEEEEEEEEEEEEEEN sørme om hun ikke skal have endnu et barn

Hehe ja hende følger vi jo tæt ud i de unge mødres drøm.... de er vidst nok om ørerne med parforholdet og alle de børn. Men de har sørme da også haft gang i den under lagnerne, der er ikke langt mellem børnene, men hatten af for at have sådan et overskud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

smokin

steph0804 skriver:

Hehe ja hende følger vi jo tæt ud i de unge mødres drøm.... de er vidst nok om ørerne med parforholdet og alle de børn. Men de har sørme da også haft gang i den under lagnerne, der er ikke langt mellem børnene, men hatten af for at have sådan et overskud.

Jeg får sikkert nogle efter mig for denne udtalelse, men jeg mener ikke at man skal sætte børn i verden hvis man ikke har overskud til dem eller råd for den sags skyld. 

Og det mener jeg bestemt ikke at de har. Generelt er jeg ikke fan af store familier, selvom det sikkert er smadder hyggeligt. Tænker bare at man må opgive så meget for fællesskabet.. og jeg vil nu gerne give mine børn mere end jeg selv oplevede i min barndom

Men ja man kan jo altid knalde hvis der ikke er andet og lave 

Anmeld

3. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Zette skriver:

Jeg får sikkert nogle efter mig for denne udtalelse, men jeg mener ikke at man skal sætte børn i verden hvis man ikke har overskud til dem eller råd for den sags skyld. 

Og det mener jeg bestemt ikke at de har. Generelt er jeg ikke fan af store familier, selvom det sikkert er smadder hyggeligt. Tænker bare at man må opgive så meget for fællesskabet.. og jeg vil nu gerne give mine børn mere end jeg selv oplevede i min barndom

"Man kan jo altid knalde hvis der ikke er andet at lave"

Ha ha, ja det kan man sige passer meget godt på de to

Anmeld

3. marts 2010

steph0804

Zette skriver:

Men ja man kan jo altid knalde hvis der ikke er andet og lave 

Haha, det er selvfølgelig også en udemæret beskæftigelse

Men ja, kan godt følge dig... Heller 2 børn med masser af overskud og luft i økonomien end 5 børn, stress hvor man er nødt til at vende hver en krone for at have råd til hverdagen.

Anmeld

3. marts 2010

smokin

steph0804 skriver:

Haha, det er selvfølgelig også en udemæret beskæftigelse

Men ja, kan godt følge dig... Heller 2 børn med masser af overskud og luft i økonomien end 5 børn, stress hvor man er nødt til at vende hver en krone for at have råd til hverdagen.

Jeg er selv vokset op hvor ferier var noget man drømte om, bonbonland tivoli og bakken var 1 gang om året, biograftur - ja hvad pokker var det? Brugte min børneopsparing på en cykel og et tv for så var de gamle da fri for at give mig det... 

Helt ærlig - mit barn skal da have ALT det jeg aldrig fik! Det er mit guld - kan slet ikke forstå at man kan se fællesskabet som noget der bærer alt. ISÆR i denne verden vi lever i nu hvor Iphone, fladskærm osv er helt almindeligt på værelset.

Anmeld

3. marts 2010

smokin

Mathildesmor skriver:

"Man kan jo altid knalde hvis der ikke er andet at lave"

Ha ha, ja det kan man sige passer meget godt på de to

Oh yes - og p-piller - hvad pokker er nu lige det? Nå ja det er jo dem jeg har "glemt". Jeg kan huske da de var på "date" og skulle diskutere sig frem til hvornår hun kunne få unge nr.4  det er da ikke noget man forhandler om... 

Anmeld

3. marts 2010

steph0804

Zette skriver:

Jeg er selv vokset op hvor ferier var noget man drømte om, bonbonland tivoli og bakken var 1 gang om året, biograftur - ja hvad pokker var det? Brugte min børneopsparing på en cykel og et tv for så var de gamle da fri for at give mig det... 

Helt ærlig - mit barn skal da have ALT det jeg aldrig fik! Det er mit guld - kan slet ikke forstå at man kan se fællesskabet som noget der bærer alt. ISÆR i denne verden vi lever i nu hvor Iphone, fladskærm osv er helt almindeligt på værelset.

Det forstår jeg godt... Jeg er vokset op med min lillebror som eneste søskende, vi hsr været ude at rejse 3 uger hver sommer om en uges skiferie hvert år som minimmum, og har aldrig manglet noget, sådan en barndom vil jeg gøre alt der står i min magt for at give til min søn, for jeg har udelukkende gode minder

Anmeld

3. marts 2010

qp

Hvad er "De unge mødres drøm" for noget???

Anmeld

3. marts 2010

steph0804

qp skriver:

Hvad er "De unge mødres drøm" for noget???

et nyt program med tre af de unge mødre (Kristina, Kriatina og Camilla) hvor de hver især for hjælp til at få deres største drøm opfyldt...hhv. vægttab, at redde parforholdet og finde den store kærlighed

Anmeld

3. marts 2010

qp

steph0804 skriver:

et nyt program med tre af de unge mødre (Kristina, Kriatina og Camilla) hvor de hver især for hjælp til at få deres største drøm opfyldt...hhv. vægttab, at redde parforholdet og finde den store kærlighed

ohh jamen hvor kan man se det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.