Åhhh dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

mariamiss6

Zette skriver:

ja jeg var til gengæld bagud med nyhederne om hende med alle ungerne - Camilla fra Mørkøv, der så skal have nr.5 og står med det ene ben i en skilsmisse. Sidst der kørte en tråd herinde sad jeg troligt og skrev "nej nej hun har altså kun 3 drenge og 1 pige"... MEEEEEEEEEEEEEEEEN sørme om hun ikke skal have endnu et barn

hun har så fået en lille lærke (eller lykke? - det er i hvert fald det pigerne hedder, den ene det ene og den anden det andet ) for omtrent en måned siden tror jeg Aj nok kun 2-3 uger egentlig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

steph0804

mariamiss6 skriver:

hun har så fået en lille lærke (eller lykke? - det er i hvert fald det pigerne hedder, den ene det ene og den anden det andet ) for omtrent en måned siden tror jeg Aj nok kun 2-3 uger egentlig....

Hold da op som du kan... hvor læser du alle de godter henne... bring it on....

Anmeld

3. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

steph0804 skriver:

Ude og Hjemme Sladre en gang imellem. Men må indrømme jeg heller ikke var helt opdateret på hvad hun sku hedde. og lidt andet:s

Anmeld

3. marts 2010

steph0804

LouiseVous skriver:

Ude og Hjemme Sladre en gang imellem. Men må indrømme jeg heller ikke var helt opdateret på hvad hun sku hedde. og lidt andet:s

Ahhh kunne være man skulle til at læse lidt mere ude og hjemme

Anmeld

3. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

steph0804 skriver:

Ahhh kunne være man skulle til at læse lidt mere ude og hjemme

Kan varmt anbefales

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

steph0804 skriver:

http://404forums.net/showthread.php?t=4298&pag e=23 du skal oprette dig her inde.... der var en gang et forum hvor man måtte diskutere og levere spoilers for dum.... på jubii.... men på grund af mundhakkeri ville jubii ikke længere hoste de tråde, og der er nu oprettet en nøjagtig kopi på dette forvirrende forum...

prøv først at oprette dig... når du er godkendt, skal du finde dubii forummet, og bede om adgang hos Mizty, til at læse med på dum trådene.... ellers bare opret dig, så skal jeg se om jeg kan hjælpe når du er godkendt...

velkommen mailen er på pirat engelsk og virker lidt skræmende og forvirrende, men den skal du ikke tage dig af, det er kun et forsøg på at være morsom, fra admins side af

det korte af det lange, følg linket, opret dig og opdag at helt almindelige mennesker ved meget, og at nogle af dum'erne ikke selv kan lade være at deltage i debatterne

Anmeld

3. marts 2010

A.

mariamiss6 skriver:

http://404forums.net/showthread.php?t=4298&pag e=23 du skal oprette dig her inde.... der var en gang et forum hvor man måtte diskutere og levere spoilers for dum.... på jubii.... men på grund af mundhakkeri ville jubii ikke længere hoste de tråde, og der er nu oprettet en nøjagtig kopi på dette forvirrende forum...

prøv først at oprette dig... når du er godkendt, skal du finde dubii forummet, og bede om adgang hos Mizty, til at læse med på dum trådene.... ellers bare opret dig, så skal jeg se om jeg kan hjælpe når du er godkendt...

velkommen mailen er på pirat engelsk og virker lidt skræmende og forvirrende, men den skal du ikke tage dig af, det er kun et forsøg på at være morsom, fra admins side af

det korte af det lange, følg linket, opret dig og opdag at helt almindelige mennesker ved meget, og at nogle af dum'erne ikke selv kan lade være at deltage i debatterne

er ved oprette mig der hvad hedder du der

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

A. skriver:

er ved oprette mig der hvad hedder du der

samme som her mariamiss6 men jeg skriver nu ikke så meget derinde....

Anmeld

4. marts 2010

Loa

No no no, bliver simpelthen nød til at lade mine frustrationer over Malou Stella komme ud her........ Hvorfor kan jeg bare ikke have hende........

Hvad sker der? Flytter til KBH, i bund og grund fordi hun bare gerne vil bo der, men nåh ja, så kan jeg da bare flytte ind hos min sprit nye kæreste...

Nåh det gik ikke, jamen så finder jeg da bare sammen med min x igen i jylland, så jeg i det mindste har et sted at bo......

Staaaaaakkels Tino............

Anmeld

4. marts 2010

Findusinde

LouiseLarsen skriver:

Normalt er jeg bare slet ikke typen der taler negativt om andre, men nu gør jeg det alligevel....

Gud hvor er Inge eller Inger eller hvad hun nu hedder fra DUM da godt nok bare ikke særlig chamerende!

Jeg ser altid afsnittene frem ad af dum.. Kan kun sige at det blir værre med Inge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.