Åhhh dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.094 visninger
87 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

LouiseNielsen

Normalt er jeg bare slet ikke typen der taler negativt om andre, men nu gør jeg det alligevel....

Gud hvor er Inge eller Inger eller hvad hun nu hedder fra DUM da godt nok bare ikke særlig chamerende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

steph0804

Hehe nej det kan vi hurtigt blive enige om Lige lidt DUM sladder.... Peter der har Lucas med Christina, lige er gået fra kæretsen med Cody er nu sammen med Katharina... jamen altså

Anmeld

3. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

så lige et afsnit her i formiddags. med hende der har serbastian (staves?) og er gravid igen.

Da han blev ved med at skrige, gik hun ud i køkkenet og tømte en brik æbeljuice ned i en flaske og gav ham den - inde i sengen.

Anmeld

3. marts 2010

smokin

steph0804 skriver:

Hehe nej det kan vi hurtigt blive enige om Lige lidt DUM sladder.... Peter der har Lucas med Christina, lige er gået fra kæretsen med Cody er nu sammen med Katharina... jamen altså

Det er da old newz

Anmeld

3. marts 2010

steph0804

Zette skriver:

Det er da old newz

Arhh du er da bare hurtig... her troede jeg lige at jeg var fremme i skoene

Anmeld

3. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

MAMA MIA JEG er kedelig!!!!!!!!!!!.... JEg faldt i søvn... Idun ville putte sammen med mig på sofaen, så hun var faldet i søvn og jeg havde smækket armene omkring hende... og nu er jeg først lige vågnet igen... :-S

ÆÆÆÆÆV... Så jeg ved ingenting

Anmeld

3. marts 2010

DK

Zette skriver:

Det er da old newz

WHAT, ejj det vidste jeg slet ikke!! Altså Katerina, som i hende med Mikkel der har "tabt" Micas til faderen?

Anmeld

3. marts 2010

smokin

steph0804 skriver:

Arhh du er da bare hurtig... her troede jeg lige at jeg var fremme i skoene

ja jeg var til gengæld bagud med nyhederne om hende med alle ungerne - Camilla fra Mørkøv, der så skal have nr.5 og står med det ene ben i en skilsmisse. Sidst der kørte en tråd herinde sad jeg troligt og skrev "nej nej hun har altså kun 3 drenge og 1 pige"... MEEEEEEEEEEEEEEEEN sørme om hun ikke skal have endnu et barn

Anmeld

3. marts 2010

smokin

DK skriver:

WHAT, ejj det vidste jeg slet ikke!! Altså Katerina, som i hende med Mikkel der har "tabt" Micas til faderen?

Præcis hende... og de er sooo in love.

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/de%20unge%20modre%20katherina%20og%20peter.aspx

Anmeld

3. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

LouiseLarsen skriver:

Normalt er jeg bare slet ikke typen der taler negativt om andre, men nu gør jeg det alligevel....

Gud hvor er Inge eller Inger eller hvad hun nu hedder fra DUM da godt nok bare ikke særlig chamerende!

Armen jeg sad og tænkte præcis det samme! Jeg var selv 17 da jeg ventede vores den første, men mindes aldrig at jeg har været så umoden som hende, og hendes 2 veninder. Ohh my god - sad nærmest og krummede tæer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.