Åhhh dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

mariamiss6

Loa skriver:

Kan det passe man ikke kan se de DUM tråde før end man er godkendt? Jeg er nemlig oprettet derinde nu (damn det var lidt scary at sku igennem) Men kan kun se Paradise tråd og Lidt om os selv tråd......

præcis - og nej jeg hverken aner eller fatter hvorfor det skal være lukket med DUM tråden.... men alle er vidst velkomne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Loa

mariamiss6 skriver:

præcis - og nej jeg hverken aner eller fatter hvorfor det skal være lukket med DUM tråden.... men alle er vidst velkomne

Årh okay, syntes også der så temmelig tomt ud ellers i de tråde der......

Men nu må jeg se hvad der sker....

Men får man virkelig så meget DUM sladder, hvis hovedpersonerne ikke selv er med i trådene.....

Anmeld

4. marts 2010

mariamiss6

Loa skriver:

Årh okay, syntes også der så temmelig tomt ud ellers i de tråde der......

Men nu må jeg se hvad der sker....

Men får man virkelig så meget DUM sladder, hvis hovedpersonerne ikke selv er med i trådene.....

der er flere af dem derinde, der jævnligt møder/ser DUM'erne fordi de bor i samme by eller noget.... og inde på jubii var både camilla (med alle børnene) og kath selv aktive deltagere... june sås vidst også i ny og næ, og Michelle.... såååå... men jeg ved ikke hvor mange af dem der er der inde nu. mener camilla kom med, men mener at hun så droppede ud igen. kath har proklameret at hun ikke gider, men nu må vi se June har jeg ikke selv set i aktiv tid.... Michelle kan jeg ikke huske at have set, men hun var vidst heller ikke dagligt på den gamle, så måske hun dukker op lige pludselig....

det korte af det lange er, at alt må diskuteres, bare det har at gøre med DUM

Anmeld

4. marts 2010

mariamiss6

Loa skriver:

Kan det passe man ikke kan se de DUM tråde før end man er godkendt? Jeg er nemlig oprettet derinde nu (damn det var lidt scary at sku igennem) Men kan kun se Paradise tråd og Lidt om os selv tråd......

har du bedt mizty om godkendelse, eller hvordan med det?

Anmeld

4. marts 2010

Loa

mariamiss6 skriver:

det korte af det lange er, at alt må diskuteres, bare det har at gøre med DUM

Kanon....

Var selv en del på jubii, men troede bare ikke at DUM'erne fulgte med ind på dubii.....

Men håber da jeg kan få lidt nyt sladder igen, men blev jo helt vant til at have det nyeste sladder....

Anmeld

4. marts 2010

Loa

mariamiss6 skriver:

har du bedt mizty om godkendelse, eller hvordan med det?

Har bare skrevet en privat besked til hende... Var ikke klar over om der var nogen speciel fremgangsmåde..... Eller om man skulle holde salgstale om hvorfor hun skulle godkende en

Anmeld

4. marts 2010

mariamiss6

Loa skriver:

Har bare skrevet en privat besked til hende... Var ikke klar over om der var nogen speciel fremgangsmåde..... Eller om man skulle holde salgstale om hvorfor hun skulle godkende en

privatbesked er sikkert helt fint....

Anmeld

4. marts 2010

Maria.

Zette skriver:

Præcis hende... og de er sooo in love.

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/de%20unge%20modre%20katherina%20og%20peter.aspx

OMG! Det var da et umage par!

Anmeld

4. marts 2010

steph0804

mariamiss6 skriver:

privatbesked er sikkert helt fint....

Hvordan finder man de forskellige tråde?? jeg fatter virkelig minus af den side

Anmeld

4. marts 2010

mariamiss6

steph0804 skriver:

Hvordan finder man de forskellige tråde?? jeg fatter virkelig minus af den side

to sekunder så får du et link

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.