Ville i kunne tilgive ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2010

Loggidut

nej kunne akdrig tilgive ham det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Tkcuf

Et (og kun ET) engangs knald pga for meget sprut i byen, ville jeg godt kunne tilgive. For herre gud, det er jo mig han elsker og vi begår jo fejl allesammen.

Tilgengæld ville han nok være en død mand hvis han bollede uden om i ædru tilstand og flere gange. Dobbeltspil har jeg ikke meget tilovers for. Det fik jeg rigeligt af hos min eks!

Anmeld

26. februar 2010

Kastrup

Jeg tror aldrig jeg ville kunne tilgive utroskab, det er så meget et brud på tilliden at jeg ikke ville kunne genoprette den igen.

Jeg er nok af den holdning at kan man ikke holde fingerne for sig selv, så skal man ikke være i et fast forhold.

Nu er jeg selv gift og har en søn på næsten 4mdr., hvis min mand var utro ville jeg ikke engang prøve at redde forholdet for min søns skyld, for det vil bare skade ham i længden. Han ville skulle se mor og far være sure på hinanden, og høre os skændes.

Så nej, jeg ville ikke kunne tilgive utroskab. Men er også ret sikker på at min mand ikke kunne være mig utro) For kender selv hans holding til sagen )

Anmeld

26. februar 2010

NoName

Hej .

jeg ville høre hvordan i ville takle utoskab ?

Ville i kunne tilgive jeres kæreste hvis han havde været sammen med en anden ?

Er der nogen der har prøvet det? eller gode råd til at komme vider`? eller er forholdet bare helt døddømt ?

Håber at høre fra nogen. Er virkelig forvirret :/

Hej,

Jeg læste dit indlæg igår og har ikke kunnet lægge det fra mig...

Jeg kom sådan til at tænke på mit forhold til min X... Han var mig utro med en af hans kolleger Han løj overfor mig, da jeg kunne mærke på han at noget var galt. Jeg fik ham til at indrømme og det endte selvfølgelig i et KÆMPE skænderi.

Vi blevdog  enige om at give det en chance, hvilket set i bakspejlet var meget DUMT, tingene blev aldrig det samme. Vi gled længere og længere fra hinanden, uden vi tænkte over det startede vi projekt baby, hvilket heldigvis ikke lykkes, det skal jo andet til end bare at smide pillerne.... Han ændrede sig og det gjorde jeg også. Efter 2 år kunne jeg ikke mere, jeg flyttede og solgte min halvdel af huset til ham, vi skiltes som venner, vi var begge klar over at løbet var kørt. Men det var hårdt alligevel, vi havde været sammen i næsten 10 år.

Men det var bedst for os. Idag er han gift og har en søn, og jeg venter mig sammen med min kæreste...

konklusion: Ja, det kan tilgives men ikke 100%, men det vil altid nage i bevistheden og man er aldrig tryg når den anden skal i byen... Hvis det skal lykkes, så kræver det benhårdt arbejde fra begge parters side. Der er sikkert mange par som kan få det til at fungere igen, og hatten af for dem. Idag, vil jeg ikke kunne acceptere det, og sker det (gud forbyde det) så pakker jeg og flytter omgående...

Pyhh, det blev lidt langt, skal jeg beklage, men det var rart at få det skrevet ned, der ikke mange der kender til den historie, da X og jeg aftalte at vores brud var en sag imellem ham og jeg, derfor har jeg også bearbejdet det meste af det alene.

NoName 18+2

Anmeld

26. februar 2010

FruEllingsen

Jeg kan ikke tilgive utroskab.

Tilliden ville være helt væk, hvis min kæreste kunne finde på at være sammen med en anden, og man kan ikke bygge et forhold op uden tillid.

Anmeld

26. februar 2010

Jordbærpigen

Har heldigvis aldrig prøvet det og håber heller aldrig det sker, så umiddelbart vil jeg sige nej til 100% tilgivelse.. Jeg vil ik kunne holde ud at vide, at han havde knaldet med en anden mens han havde været sammen med mig. (og nej der findes INGEN undskyldning om, at man var fuld, "det skete bare" eller lign.)

Anmeld

26. februar 2010

NannaBella

Det ville jeg på ingen måde kunne tilgive!

Har oplevet utroskab i mine tidligere forhold, og det gør simpelthen bare for ondt, og tilliden til partneren er helt væk!

Jeg ville personligt forlade fyren i samme sekund jeg opdagede hans utroskab, men hatten af for de par, der kommer igennem krisen og får det hele til at køre igen.. Jeg ville bare have for svært ved at stole på fyren igen og derudover føle mig temmelig ligegyldig, når han kunne være mig utro, så jeg ville helt klart smutte..

Anmeld

26. februar 2010

Karo

Nej, jeg vil aldrig kunne tilgive utroskab.

Hvordan skulle jeg nogensinde kunne stole på ham igen ??

Anmeld

26. februar 2010

LotteGabriella

Jane25 skriver:

Har heldigvis aldrig prøvet det og håber heller aldrig det sker, så umiddelbart vil jeg sige nej til 100% tilgivelse.. Jeg vil ik kunne holde ud at vide, at han havde knaldet med en anden mens han havde været sammen med mig. (og nej der findes INGEN undskyldning om, at man var fuld, "det skete bare" eller lign.)

LOL, nej det er jeg enig med dig i.....åååh undskyld skat men jeg var sgu så fuld, så jeg faldt og ups så landede min pXX i hendes fxxxx....nej det er i hvert fald den latterligste grund/undskyldning

Anmeld

26. februar 2010

Pia.

Jeg ved det faktisk ikke... - umiddelbart nej, og alligevel jo... jeg er blevet tilgiver utroskab hvor det var mig der havde været utro - og på den måde burde jeg vel sige at jeg også kunne tilgive ham også, men det tror jeg faktisk ikke jeg kunne (hvis det en dag var tilfældet) ...

Omvendt vil jeg også sige at det kommer også helt an på HVORDAN man er utro.. - for der er mange måder at være utro på ....

Jeg ved i hvert fald at jeg aldrig gør det igen, hvis jeg kommer i et fast forhold, prisen er sgu for høj ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.