Ville i kunne tilgive ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.777 visninger
61 svar
0 synes godt om
25. februar 2010

Anonym trådstarter

Hej .

jeg ville høre hvordan i ville takle utoskab ?

Ville i kunne tilgive jeres kæreste hvis han havde været sammen med en anden ?

Er der nogen der har prøvet det? eller gode råd til at komme vider`? eller er forholdet bare helt døddømt ?

Håber at høre fra nogen. Er virkelig forvirret :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2010

Loa

Anonym skriver:

Hej .

jeg ville høre hvordan i ville takle utoskab ?

Ville i kunne tilgive jeres kæreste hvis han havde været sammen med en anden ?

Er der nogen der har prøvet det? eller gode råd til at komme vider`? eller er forholdet bare helt døddømt ?

Håber at høre fra nogen. Er virkelig forvirret :/

Har (heldigvis) ikke prøvet det med min nuværende.

Men jeg kunne forestille mig jeg ikke ville acceptere det.... Jeg tror jeg ville gå med konstant frygt for det skete igen, og når man så har så meget mistillid imellem sig, tror jeg alligevel det ville ødelægge forholdet før eller siden...

I min mening er der desværre noget galt når den ene part er utro....

Anmeld

25. februar 2010

Mira0911

Vi sad faktisk og snakkede om det igår, i forbindelse med De unge mødres drøm...

Vi begge er enige på det punkt, at de finder vi os ikke i... Så det er så let...

At nogen parforhold fortsætter forholdet, er der parrets eget valg...

Vi alle har forskellige meninger omkring utroskab... Her er det hver til sit hvis det sker..

Jeg kunne aldrig drømme om at være min kæreste utro...

Anmeld

25. februar 2010

Vidunderligeunger

MoarJ skriver:

Vi sad faktisk og snakkede om det igår, i forbindelse med De unge mødres drøm...

Vi begge er enige på det punkt, at de finder vi os ikke i... Så det er så let...

At nogen parforhold fortsætter forholdet, er der parrets eget valg...

Vi alle har forskellige meninger omkring utroskab... Her er det hver til sit hvis det sker..

Jeg kunne aldrig drømme om at være min kæreste utro...

ku ik sige det bedre selv

Anmeld

25. februar 2010

MTS

Jeg har prøvet at min eks var mig utro. Men jeg vist med mig selv at jeg ville aldrig komme over det. Det ville være noget jeg ville bruge mod ham altid hvis jeg var gal på ham og jeg ville aldrig kunne stole på ham. Men det var en rigtigt svær beslutning. Men jeg ved idag at jeg valgt rigtigt, og har fundet mig en kæreste som er så mange gange bedre end min eks.

Jeg kan sagtens forstå dem der også tilgiver, for det er slet ikke nemt når man er lige midt i det. Tror man er nødt til at finde ud af med sig selv om man kan lægge det bag sig og om man kan komme til at stole på sin kæreste igen. Jeg syns også det er vigtigt at ta den tid man har brug for og fået det tænkt godt igennem inden man beslutter sig for noget.

Anmeld

25. februar 2010

qp

Hvis jeg havde en mand som var mig utro - så tror jeg virkelig ikke på, at hans kærlighed til mig ville være stor nok hvis han valgte, at sætte vores kærlighed/ liv sammen på spil, for en tur i kanen med en anden kvinde!

Simpelt og enkelt - det har jeg for meget selvrespekt til, at ville kunne tilgive.

Anmeld

25. februar 2010

Ni-ko-li-ne

det kommer an på så meget...men nej, jeg tror aldrig jeg kunne tilgive 100%

Anmeld

25. februar 2010

Honningblomst

Ja, det ville jeg. Er kærligheden stærk, så tror jeg på den kan overleve....men det kommer selvfølgelig an på hvilken form for utroskab. Et engangsknald kunne jeg tilgive men et dobbeltspil med et andet forhold ved siden af kunne jeg ikke.

Knus Eva

Anmeld

25. februar 2010

CarinaSB

Jeg kan ikk tilgive utroskab .. Det er for lavt at gøre .. og elskede min kæreste mig så højt som han siger .. ja så ville han ikk behøve at være sammen med andre piger .. 

Anmeld

25. februar 2010

LotteGabriella

hmm jeg synes at den er svær.......en discideret affære ved siden af,  ville jeg ALDRIG tilgive, men jeg er ikke så sikker på om jeg ville være lige så hård, hvis det var et engangsknald! Det kommer an på mange ting synes jeg....men det vil helt klart ta' tid og være en lang sej kamp at bygge forholdet/tilliden op igen, hvis det er det man vælger Jeg er sgu i tvivl, aner ikke om jeg ville be' ham fuck af eller hvad

Ville dog aldrig selv være min mand utro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.