Jeg vil gerne fortælle jer noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om det er mig der er lidt dum, men jeg kan ikke regne ud hvem du er, men jeg vil sige at jeg godt kan forstå hvis du er betænkelig ved at få et barn mere. Det må være hårdt aldrig at have pause. Og hvor er det dog synd for din mand. Det er så utilgiveligt det der er sket for ham. Puha altså....

Joo lidt dum må du være hihihi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Jeg ved ikke om det er mig der er lidt dum, men jeg kan ikke regne ud hvem du er, men jeg vil sige at jeg godt kan forstå hvis du er betænkelig ved at få et barn mere. Det må være hårdt aldrig at have pause. Og hvor er det dog synd for din mand. Det er så utilgiveligt det der er sket for ham. Puha altså....

Det er jo det man som forældre frygter aller mest!
Det må være forfærdeligt at have været det igennem. 

Anmeld

11. februar 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Joo lidt dum må du være hihihi 

Årh ja hvor er du streng. ha ha ha

Anmeld

11. februar 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Det er jo det man som forældre frygter aller mest!
Det må være forfærdeligt at have været det igennem. 

Jeg tror jeg er i stand til at slå ihjel hvis der nogensinde er nogen der bare TÆNKER sådan om Carla

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Jeg tror jeg er i stand til at slå ihjel hvis der nogensinde er nogen der bare TÆNKER sådan om Carla

Ja sådan har jeg det også!!!

Anmeld

11. februar 2010

msax

Jeres lille dejlige familie fortjener verdens STØRSTE kram.

og hatten af for at din mand trods sine oplevelser har valgt at få et barn med dig.

kom vores kommentarer om familieforøgelse op hvor solen ikke skinner, for alle grunde til at være tre er lige gode - men nogle er MEGET mere åbenlyse end andre.

dine veninder i den "virkelige" verden der oplever at du igen har barn med, ved jo reelt ikke hvordan det er derhjemme. Det kunne jo være det var din mand der klarede alt derhjemme og det så var jeres arbejdsfordeling.

jeg har en veninde der fra start har meldt ud at deres familie kun skulle tre - far mor og barn - for det var det perfekte i deres verden. Så havde drengen deres fulde opmærksomhed altid.

det har virkelig gjort stort indtryk på mig at du deler dette med os herinde. du har min fulde og store respekt.

STORT kram til den lille dejlige familie - Mette

Anmeld

11. februar 2010

JustAnotherName

I skal vide at alle jeres svar virkelig rør mig!!!! Sidder med en kæmpe klump i halsen når jeg læser hvad i skriver!

Jeg vil gerne fortsætte historien.... fordi jeg er ekstremt stolt af min mand.

Min mand havde "glemt" hvad der skete i rigtig mange år.... men en dag dukkede det pludselig op og han røg i det dybeste hul....
MEN.... han ville have hævn, kan man vel godt sige, så han valgte at gå til politiet selvom der var gået 10 år.
Der kom en masse andre navne frem på andre der havde været ofre, de ville ikke træde frem, men min mand ville ikke lade forbryderen slippe, så han valgte at fortælle politiet om de andre.
De snuppede forbryderen, bogstaveligt talt med bukserne nede....
Min mand har været interviewet i flere aviser og har også været på tv, da denne sag kom frem var den ret stor, det var vist en af de første af denne slags der kom frem i lyset...
DERFOR er jeg så uendeligt stolt af ham fordi han stod frem og fordi han ikke bare ville lade sådan en #%$%/%# slippe.

Forbryderen fik 3 1/2 års fængsel... 

Det var dog en FESEN straf !!!

Men hvor er det bare flot af din mand at stå frem og stå ved det der skete.
Det er jo ydmygende, og nedværdigende nok i sig selv, og der er så meget skyldfølelse forbundet med den slags ...."var det mon min egen skyld" - og gu' er det aldrig nogensinde offerets egen skyld!!
Jeg tror rigtigt mange ville skamme sig og være flove (og det har din mand sikkert også ind imellem følt) og derfor aldrig var stået frem, og havde turde være ærlige. Det må være et kæmpe brud på ens integritet og selvværdet bliver jo total smadret af det.

Sådan en forbrydelse burde bare have en meget meget hårdere straf!

Du har god grund til at være stolt af din mand.
Han PRØVER jo virkelig.....får psykologhjælp og har været meget ærlig og åben omkring det - både overfor dig, politiet og pressen.
Han kan være et forbillede for rigtigt mange andre børn/unge og små drenge som har været udsat for lignende.
Det er da flot at han bruger så grim en oplevelse så positivt - og måske er en stor hjælp for andre....helt uden han ved det.

Men straffen, den er satme for lille !!! 

Anmeld

11. februar 2010

Barbamama

Når nu du svarer mig som du gør tror jeg faktisk alligevel jeg ved hvem du er. He he he. Du er nemlig fræk nok til at sige sådan noget. Ha ha ha

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Når nu du svarer mig som du gør tror jeg faktisk alligevel jeg ved hvem du er. He he he. Du er nemlig fræk nok til at sige sådan noget. Ha ha ha

Anmeld

11. februar 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.