Jeg vil gerne fortælle jer noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2010

JustAnotherName

nåh jo, det har du selvfølgelig nok ret i! det er bare mig der er sådan en der ikke tænker over at være diskret overfor Søren

Hehe

Det er heller ikke så vigtigt, for de fleste af os, ved jo nok godt hvem det er der skriver, selvom det er som "ano"
Og at du så bare skriver som den du er, det er jo kun flot at du "tør".

Jeg ville nok også godt "turde", men alligevel er der bare nogle ting, som er så private og følsomme, at det kan være rart at sige dem, uden at alle kan SE hvem man er. For de som man ønsker respons fra, skal jo nok besvare ...og ved også godt (tror jeg da), hvem det er der skriver.

Det rager jo ikke gæsterne udefra, hvem det er. Og de kender jo ikke nok til os hver især til at kunne gætte vedkomne.
Så der skal selvfølgelig være lige god plads til ens indlæg, hvad enten man vælger at skrive med sit profilnavn synligt, eller man skriver som "ano"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

I har det allerstørste forståelse fra min side af - både i forhold til din mands fortid som jo på mange måder minder om min egen, og jeg kan så udmærket sætte mig ind i at han har det svært med de ting der foregår "dernede" osv, og ikke mindst pga de trælse kommentarer I får omkring familieforøgelse. Her har vi også skullet lægge øre til lidt af hvert igennem vores kamp for at FÅ et barn - som du jo ved, og det er virkelig svært ikke at enten råbe og skælde ud eller at bryde ud i gråd. man føler sig virkelig presset og når andre ikke kan finde ud af at syntes at det man har er nok eller "godt nok", så er det svært selv at nå til det punkt hvor man føler at det er det!!

kan I ikke melde ud, at der altså ikke er tale om at I skal have flere børn jer to imellem eller noget? spørge om jeres barn da ikke er nok...? jeg ved det sgu ikke, den er virkelig svær og jeg kan virkelig godt forstå hvis du er skræmt over udsigten til endnu et barn OG ikke mindst at du er ked af det og måske frustreret over at skulle høre på andres kommentarer. her tænker jeg, at det nok er værst når det kommer fra forældre/svigerforældre og søskende

til sidst vil jeg lige sige, at jeg blir helt trist over, at du føler at du skal være anonym sammen med OS! du må aldrig aldrig føle at du ikke kan sige præcis hvad du føler eller tænker herinde - og jeg tror vitterligt ikke der er nogen der opfatter dit indlæg som et gok i nøden for noget de har sagt. vi holder jo allesammen uendeligt meget af dig

Som Katrine skriver er det mest for min mands skyld at jeg vælger at være ano Og ja de fleste herinde ved nok godt hvem jeg er og det er også derfor jeg vælger at smide indlægget her og ikke "bare" i ordet er frit eller lign.

Anmeld

11. februar 2010

oo

JustAnotherName skriver:

Hehe

Det er heller ikke så vigtigt, for de fleste af os, ved jo nok godt hvem det er der skriver, selvom det er som "ano"
Og at du så bare skriver som den du er, det er jo kun flot at du "tør".

Jeg ville nok også godt "turde", men alligevel er der bare nogle ting, som er så private og følsomme, at det kan være rart at sige dem, uden at alle kan SE hvem man er. For de som man ønsker respons fra, skal jo nok besvare ...og ved også godt (tror jeg da), hvem det er der skriver.

Det rager jo ikke gæsterne udefra, hvem det er. Og de kender jo ikke nok til os hver især til at kunne gætte vedkomne.
Så der skal selvfølgelig være lige god plads til ens indlæg, hvad enten man vælger at skrive med sit profilnavn synligt, eller man skriver som "ano"

jaja selvfølgelig! jeg kan sagtens se logikken i det at være anonym herinde med de ting du siger.

jeg kom jo bare til at læse ano ud fra mit eget liv og jeg ville kun være ano herinde hvis jeg var bange for at nogen dømte mig. men det ved jeg jo egentlig også godt at denne ano ikke er bange for, for sådan ER vi bare ikke på navleren

Anmeld

11. februar 2010

LIZO

jeg er ikke helt sikker på hvem du er.. men nu får du allivel mit svar...

her hjemme er jeg mor til 2 næsten alene.. dog slet ikke af samme grund. men af rent dovenskab..

jeg tar mig af alt. ja nu går jeg jo os hjemme men allivel.. når vi skal ud af døren af det mig der gør begge unger klar. sørger for mad tøj putte osv. synes dog ikke det er så slemt som jeg havde forventet.. for nyder at hygge med dem.. liam er nu os så stor så han klare meget.. og kan nemt lokkes til at hente en masse til mig mens jeg klare zoey.. 

i skal ikke lytter til andre. der er jer og kun jer som skal blande sig i det.. skær igemmen evt og sig at i ikke ønsker flere.. eller be dem lukke munden hvis i vælger at få et barn mere. 

sender dig et kæmpe kram. camilla

Anmeld

11. februar 2010

oo

okay, jeg vil gerne lige sige undskyld, for at jeg skrev at jeg var ked af at du skrev som ano!! det var IKKE for at disse dig på nogen måde, jeg ville bare understrege, at vi herinde IKKE dømmer dig for de ting du skriver i dit indlæg. så det var bare ment som et kram fra mig til dig og ikke som et "ja og hvorfor fanden er du så ano herinde?"-agtigt.

jeg håber du forstår, for jeg er virkelig ked af at det hele er blevet opfattet så på vrangen!!

Anmeld

11. februar 2010

JustAnotherName

Tjuhl skriver:

jaja selvfølgelig! jeg kan sagtens se logikken i det at være anonym herinde med de ting du siger.

jeg kom jo bare til at læse ano ud fra mit eget liv og jeg ville kun være ano herinde hvis jeg var bange for at nogen dømte mig. men det ved jeg jo egentlig også godt at denne ano ikke er bange for, for sådan ER vi bare ikke på navleren

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

okay, jeg vil gerne lige sige undskyld, for at jeg skrev at jeg var ked af at du skrev som ano!! det var IKKE for at disse dig på nogen måde, jeg ville bare understrege, at vi herinde IKKE dømmer dig for de ting du skriver i dit indlæg. så det var bare ment som et kram fra mig til dig og ikke som et "ja og hvorfor fanden er du så ano herinde?"-agtigt.

jeg håber du forstår, for jeg er virkelig ked af at det hele er blevet opfattet så på vrangen!!

Don't worry beeee happyyyy

Sådan tog jeg det slet ikke

Jeg ved jo at de fleste af jer ved hvem jeg er, men kun fordi jeg efterhånden kender jer så godt ville jeg dele det herinde... men der er jo muligvis andre end de gode navlestrenger der læser med

Anmeld

11. februar 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

OG... jeg ved i ikke dømmer mig, det var jeg slet slet ikke nervøs for

Anmeld

11. februar 2010

Ni-ko-li-ne

har efterhånden fattet hvem du er søde! og jeg har simpelthen sådan lyst at give dig et stort knus!

Anmeld

11. februar 2010

Ida.

Åhhh for pokker da, hvor bliver jeg da også helt ked af, at jeg har været et af dem, der har prikket lidt/presset på  for som Katrine skriver, så har det jo været kærligt ment!! Og det tror jeg også godt, at du ved...

Hvor er jeg bare GLAD for, at du vælger at fortælle det - for det gør bare, at det hele giver så meget mere mening! Jeg kan bestemt godt forstå, at situationen gør, at tanken om mere end ét barn bliver ekstremt skræmmende - og der er da bestemt heller ingen, der siger, at man skal have flere børn! Jeg er også helt vild med den sætning, Katrine skriver - og det er faktisk ikke mere end 14 dage siden, jeg sad og havde snakken med en veninde, som overvejer, at deres barn skal være enebarn! Det er nemlig ufatteligt, som man altid skal forsvare de valg, man gør sig...da jeg blev gravid med Lina var der da også mere end én, der lige løftede øjenbrynet i en "er det ikke lige tidligt nok"-gestus...og så skulle vi også forsvare vores valg om at få børn tæt på hinanden! Mange kom også med den der "er det planlagt" - og JA, det var planlagt!!

Alle familier er forskellige, mennesker er forskellige, og forskellige mennesker træffer forskellige valg, der nu en gang passer til den situation, de er i!! Det er det I gør, og det bør bestemt være helt og aldeles accepteret!

Respekt for dig, og for din familie, for det må sg* ikke være nemt at leve med sådan en fortid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.