Trænger til et positivt indlæg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

TbCp

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhh hvor lyder det hyggeligt  Hvor mange var i afsted??

Jeg kunne nu også godt bruge noget ferie

Det var virkelig hyggeligt. Vi var 5 mødre og 8 børn. Jeg havde kørt helt fra Odense, det tog lige knap 2 timer, men det var hele turen værd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

ooo

Ohh, jeg vil også være med til at sprede lidt positive vibes.

Jeg har sommerfugle i maven over at jeg om få måneder skal giftes med min dejlige kæreste, og vi skal begynde på vores projekt baby. Det har vi ønsket i flere år, men pga sygdom har det ikke været optimalt før nu. Det er da vildt skønt at tænke på!

Og så har jeg haft møde med min chef i dag, som mente at jeg var godt på vej med specialet, og at det tegnede rigtig godt. Sikke en lettelse.

Og til Rosa og Wamse - hvor er det bare nogle fantastiske billeder I har lagt ind, nu bliver jeg da bare endnu mere skruk (hvis det kan lade sig gøre)

Kram Metha.

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Rosa skriver:

Jeg vil da gerne bidrage lidt med lidt positive billeder (nu har jeg nemlig langt om længe fået dem lagt over på computeren)

Her er mine private guldskud fra de sidste par måneder:

Åhh hvor er du skøn Rosa

Sikke nogle dejlige billeder  Det er kærlighed

Sikke en fin mave du har, den sidder da virkeligt flot på dig (i hvertfald når du ligger ned ), og hold da op hvor er du gude-smuk

Tak for at dele dine skønne billeder med os

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Sakris skriver:

Min lillebror bliver 14 imorgen og er indenfor de sidste par måneder begyndt at ringe, bare for at snakke. Det er bare så dejligt og hyggeligt!

Ej så hyggeligt  Dejligt at i knytter et stærkere bånd imellem jer

Stort tillykke med ham

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

KaMa skriver:

Jamen, jeg har da en "happy ending" fra i dag.

Begyndte at styrtbløde og gik helt i panik. Kom på hospitalet. Blev undersøgt. Der var lukket godt til deroppe. Blødningen var uforklarlig.

Nu til det rigtig gode:

Jeg så mine to små karate-babyer. De gav den så meget gas inde i maven med store zig-zag spark og viften med arme. Lægen og sygeplejersken var store smil over at det hele jo bare var så godt.

Er stoppet med at bløde igen, og krydser alt for, at det ikke sker igen. Har ALDRIG været så bange før.

Lettet og lidt nervøse kram fra mig

Ej hvor fantastisk

Stort tillykke med at alt er som det skal være

Men næste gang må du lige huske at få nogle flere billeder du kan dele med os andre

Så hyggeligt som de leger derinde i din lille mave  Det bliver da SÅ skønt når de kommer ud og hilser på verdenen

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ranarupta skriver:

Er du gal en stor mis, du har mellem benene på billede 4! 

Fnis...

Ja -  men efter jeg er begyndt at få mave på har jeg bare ikke orket at få den fjernet...

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Alexis skriver:

Min dejlige nevø bliver 6 mdr. i morgen. Den dreng har bare beriget mit liv Han er bare så lækker.

Så har jeg bare den sødeste storebror og svigerinde. Og har været så heldig at få lov at beholde min far, efter at være ved at miste ham pga en grusom lægefejl. Han får lov at se mig få børn, blive gift osv. Ihvertfald som tingene er nu 7-9-13, eller hvad man siger. Det betyder alt for mig, og jeg føler mig meget priviligeret Jeg er en rigtig daddys girl.

Er også heldig at have en dejlig mand og en hund jeg elsker over alt, og nogle skønne venner både irl og online

Åhh hvor skønt med sådan en lille en i familien

for at det snart bliver jeres tur

Hvor skønt at høre at det er gået godt med din far Når man oplever sådanne, er det med at nyde hvert sekund med dem man elsker og har omkring sig

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Milla-Victoria's mor skriver:

Åhh hvor er du skøn Rosa

Sikke nogle dejlige billeder  Det er kærlighed

Sikke en fin mave du har, den sidder da virkeligt flot på dig (i hvertfald når du ligger ned ), og hold da op hvor er du gude-smuk

Tak for at dele dine skønne billeder med os

Jamen åh altså, tak!!! Jeg sidder selv og bliver rigtig glad af alle de dejlige indlæg i den her tråd   Helt fantastisk med al den kærlighed og gode nyheder

Anmeld

9. februar 2010

Ranarupta

Rosa skriver:

Ja -  men efter jeg er begyndt at få mave på har jeg bare ikke orket at få den fjernet...

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

wamse skriver:

Sorry men i får altså lige et billede af min dejlige datter, for synes bare billedet er sååå godt af hende, billedet er taget for 5 dage siden

Åhhh hvor er det godt

Hvor er hun bare skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.