Trænger til et positivt indlæg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Vial

Rosa skriver:

Hahaha, den tror jeg nu ikke du kan holde Men sikke en følelse man kan få - jeg holder vejret hver evig eneste gang de skal finde hjertelyden - selvom jeg kan mærke hans spark imens

Men har du så ikke nogle scnningsbilleder vi må se?

Jeg fik ikke nogle scanningsbilleder med hjem.

Jeg tænkte ikke på det før bagefter. Det var jo en akutscanning og da de ikke selv tilbød det, var det måske lidt upassende. Ved det ikke. Min nabo fik med fra hendes akutscanning for to uger siden.

De sidste jeg har er fra sidste tirsdag, og de er på min profil på hvert barn.

Der lignede de små vingummibamer. Nu havde de bare lange arme og ben og et rigtig hoved. Så dejligt

Det er bare ufatteligt, så bekymret man kan være. Jeg har ALDRIG kunne kigge op på skærmen før de har sagt, at alt er okay. Det er lige til at få dårlige nerver af, at have de små babyer i maven - og det siger jo, at man først bliver rigtig bekymret, når de kommer ud...uhh - men jeg er naiv og tænker: Jamen, så kan man da se dem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Mutti2

Limya skriver:

min lille dreng, han er bare så skøn og smuk. jeg kan sidde i timevis og kigger på ham, så begynder  tårerne bare at triller ned af kindeneaf rent kærlighed Jeg elsker ham bare så meget!!!       Og MIN MOAAAAAR som sender gaver, når man mindste venter det OG MIN Far som kan få mig til at grine, uanset hvor sur  jeg er IIh jeg kan blive ved

og selvfølgelig min skønne mand som er der for mig altid, uanset hvilken humør jeg er i

God tråd

Åhhh det kender jeg alt for godt til  Det kan jeg også bare bruge uendeligheder på  De varmer bare ens lille hjerte

Ihhhh.... Sådan nogle forældre vil jeg også have mig

Uhh og sådan en mand er da slet ikke dårlig!! Kan jeg ikke lige låne ham en weekend

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Jeanne skriver:

Jeg fik lavet en glykosetest i morges og jeg har ikke graviditetssukkersyge

Ej hvor godt

stort tillykke med det

Knus

Anmeld

9. februar 2010

Unalisa

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh det kender jeg alt for godt til  Det kan jeg også bare bruge uendeligheder på  De varmer bare ens lille hjerte

Ihhhh.... Sådan nogle forældre vil jeg også have mig

Uhh og sådan en mand er da slet ikke dårlig!! Kan jeg ikke lige låne ham en weekend

iHH TAK--- man bliver bare aldrig træt af at kigge og beundre de små hihihiihi neej jeg tror ikke jeg kan undvære ham i en heeeeeeeeeeeeeel weeekend, men måske 1 time

Anmeld

9. februar 2010

Ranarupta

Jeg har idag:
- set Bønne tre gange på to dage! 

- fået at vide, at det er en dreng (som jeg mærker rumstere hver dag)

Det er bare så skønt! Og sikke en god tråd!! 

Anmeld

9. februar 2010

Ranarupta

Rosa skriver:

Jeg vil da gerne bidrage lidt med lidt positive billeder (nu har jeg nemlig langt om længe fået dem lagt over på computeren)

Her er mine private guldskud fra de sidste par måneder:

Er du gal en stor mis, du har mellem benene på billede 4! 

Fnis...

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

wamse skriver:

Jeg er så fantastisk stolt af mine børn, og mit hjerte er så fyldt med kærlighed til disse unikke børn

Uanset hvad livet ellers byder af udfordringer, ville jeg aldrig bytte liv med en anden, for jeg ville ikke undvære dem der bestyder så meget i mit liv. Der er også så mange søde/dejlige/omsorgsfulde mennesker her inde, der virkelig har rakt deres hænder ud til mig, og for det et kæmpe tak

Jeg er så glad for at jeg er startet på min uddannelse og er så glad for at jeg hver evig eneste dag lærer noget nyt og spændende om andre mennesker generelt og om mig selv som person, det er da en gave

Hvor er det skønt at høre, om folks kærlighed til deres børn!! Der er da ikke noget mere varmende

Det er da dejligt med alle de ting der bare kører for dig som de skal

Ja, jeg synes faktisk også at folk herinde fortjener et klap på skulderen for at hjælpe hinadnen når det virkeligt bænder på

Anmeld

9. februar 2010

Ranarupta

wamse skriver:

Sorry men i får altså lige et billede af min dejlige datter, for synes bare billedet er sååå godt af hende, billedet er taget for 5 dage siden

Nøj, en smuk pige!! 

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Ayasmor skriver:

Selvtak.. det var helt kanon at have jer på ferie hernede.. Dog rigtig trist at vi alle blev syge.. Du får lige en masse "god-bedring" støv afsted, så du kan blive rask.. Giv lige hende din skønne datter et kæmpe knus fra mig af..

Ja, det var ikke lige hvad vi havde håbet på!! Meeeen det var da alligevel super hyggeligt, og nøj vi fik brugt en masse penge, på en masse lækre sager

Taaaaaaaaak for dit "god-bedring" støv... det er så tiltrængt!! Min hoste går godt nok helt amok for tiden!! Vækker også konstant MV

Jeg var lige inde ved hende, da min hoste endnu engang vækkede hende, så jeg har nu sendt dit knus videre, sammen med et lille kys

Giv det samme til din dejlige guldklump

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

TbCp skriver:

Jeg lever højt på lørdagens visit i Romalt, hvor jeg mødtes med nogle skønne kvinder fra navlestreng ... og deres skønne unger.

Og nå ja så har jeg snart vinterferie 

Åhh hvor lyder det hyggeligt  Hvor mange var i afsted??

Jeg kunne nu også godt bruge noget ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.