Trænger til et positivt indlæg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Ranarupta

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh stort tillykke, med den lille dreng der gemmer sig derinde  

Hvor må det være fantastisk

Håber da ikke der var noget galt siden du skulle ind til så mange scanninger!?

Man bliver nu aldrig træt af at se vidunderet på skærmen

Tak 

Jeg var til MD-scanning igår og hjertescanning idag. Hjertescanningen fik jeg, da de mistænker at jeg har type 2 diabetes (og så er der forhøjet risiko for hjertefejl hos barnet). 

Og da de ikke kunne se kønnet til nogle af scanningerne, købte vi en kønsscanning, som vi fik foretaget 4 timer senere 

Det er så enormt dejligt at kende kønnet - vi er ligeglade med selve kønnet, men bare det at vide det - ihh, det er fedt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Mutti2

TbCp skriver:

Det var virkelig hyggeligt. Vi var 5 mødre og 8 børn. Jeg havde kørt helt fra Odense, det tog lige knap 2 timer, men det var hele turen værd.

Åhhh hvor skønt

Det var da en lang køretur!! Men skøøøønt at det var det hele værd!!

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Metchen skriver:

Ohh, jeg vil også være med til at sprede lidt positive vibes.

Jeg har sommerfugle i maven over at jeg om få måneder skal giftes med min dejlige kæreste, og vi skal begynde på vores projekt baby. Det har vi ønsket i flere år, men pga sygdom har det ikke været optimalt før nu. Det er da vildt skønt at tænke på!

Og så har jeg haft møde med min chef i dag, som mente at jeg var godt på vej med specialet, og at det tegnede rigtig godt. Sikke en lettelse.

Og til Rosa og Wamse - hvor er det bare nogle fantastiske billeder I har lagt ind, nu bliver jeg da bare endnu mere skruk (hvis det kan lade sig gøre)

Kram Metha.

Hehehe.... Ja kom med en masse positive vibes

Gud hvor er det dejligt at høre at tingene også bare flasker sig super godt for dig

Hvor må det være dejligt at konstant have sommerfugle i maven. Og så over sådanne skønne ting

Vi glæder os til at se billeder

for at projekt baby snart giver pote

Åhh og så få sådan en ros  Du kan da vist ikke klage

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Rosa skriver:

Jamen åh altså, tak!!! Jeg sidder selv og bliver rigtig glad af alle de dejlige indlæg i den her tråd   Helt fantastisk med al den kærlighed og gode nyheder

Ihhh ja, man bliver så dejlig glad af at høre hvor godt det går for andre

Anmeld

10. februar 2010

Mutti2

KaMa skriver:

Om 2 uger er det NF scanning, så bliver I spamet med billeder. Glæder mig til at se dem igen - og under mere rolige forhold.

Nu vil jeg i seng, og få rystet denne her vilde oplevelse af mig - eller i hvert fald prøve kun at holde fast i, at de var SÅ søde mine små babyer. Nøj, hvor jeg bare allerede elsker dem så højt

Uhhhhh... det glæder vi os til

Det kan jeg godt forstå  Så må i alle 3 sove godt

Anmeld

10. februar 2010

Mutti2

Cris skriver:

Hyggelig tråd!

Jeg sidder her og prøver at sy en løve costume til på fredag, når de holder fastelavn i VS. Jeg havde aldrig troede, at jeg skulle sidde og sy costume!!! Jeg er død træt. Den mindste har allerede nærmest sovet igennem, så om en time max. ville han vågne og ammes. Og så kører det hver 2. time.

Men hvor er det bare dejligt den tid og det forsvinder så hurtigt! Jeg har to dejlige drenge og jeg nyder dem så meget jeg kan!!!

Ihhh hvor lyder det hyggeligt  

Nu husker du lige at smide en bunke billeder ind af dine skønne børn i deres hjemmesyede kostumer!!

Ja det bliver da godt nok store aaaaaaalt for hurtige

Anmeld

10. februar 2010

Mutti2

Alexis skriver:

Ja det er super fantastisk at have ham i dag. Han er dog desværre kronisk mærket af ulykken, men han er her stadig, vi kan stadig fjolle, grine græde og nyde livet sammen. Elsker min far over alt på jorden (Sammen med alt det andet jeg også elsker over alt på jorden, hihi,)

Nåh ja, og så føler jeg mig så beriget ved at have familie og venner over hele verden. Er selv halv/halv og lidt af det hele. Dét har beriget mit liv helt ekstremt, og er noget jeg vil give videre til mine egne børn. Heldigvis er min dejlige mand med på det.

Nå ja, og så skal jeg selvf. snart giftes

Åhhh så dejligt, og smukt at høre at du værdsætter hvad du har

Man kan så sige, at på trods af at det er forfærdeligt hvad der er sket med din far, så er han jo "billigt" sluppet  (man bliver jo nødt til at se positivt på det hele)

Du ER beriget med alt det du har i dit liv  

Dejligt at din mand har det på samme måde

Uhhhh.... Du smider vel også lige en stor bunke billeder herind, når tid er

Anmeld

10. februar 2010

Mutti2

Alexis skriver:

Åh hvor jeg dog under dig det søde kvinde, og samtidig misunder dig helt vildt. Jeg glæder mig SÅ meget til den dag det bliver min tur til at mærke liv

Taaaaaak  Hvor er du sød

Anmeld

10. februar 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Det var virkelig hyggeligt. Vi var 5 mødre og 8 børn. Jeg havde kørt helt fra Odense, det tog lige knap 2 timer, men det var hele turen værd.

Jeg var såååååå glad for at du kom!!
- Og jeg vil glæde mig til vi ses igen en anden gang 

Anmeld

10. februar 2010

Mutti2

Ranarupta skriver:

Tak 

Jeg var til MD-scanning igår og hjertescanning idag. Hjertescanningen fik jeg, da de mistænker at jeg har type 2 diabetes (og så er der forhøjet risiko for hjertefejl hos barnet). 

Og da de ikke kunne se kønnet til nogle af scanningerne, købte vi en kønsscanning, som vi fik foretaget 4 timer senere 

Det er så enormt dejligt at kende kønnet - vi er ligeglade med selve kønnet, men bare det at vide det - ihh, det er fedt!

Okay, håber da alt var som det skulle være

Hihihi... Det kan jeg da godt forstå  Vil du dele din viden med os andre??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.