Trænger til et positivt indlæg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.641 visninger
83 svar
0 synes godt om
9. februar 2010

Mutti2

skriv alt det positive i har på hjertet

De mindste negative kommentar er strengt forbudt på denne tråd

Åhh hvor er livet skønt, jeg kan bestemt ikke klage trods den modgang jeg får i ny og næ!!

Hvor jeg dog nyder denne fantastiske side vi har her, og alle i dejlige fantastiske mennesker herinde  Man kan altid regne med jer

Så er jeg også lige kommet hjem efter en skn uge i Randers, hvor jeg har hygget med Ayasmor og hendes skønne datter  (endnu engang TAK søde).

Ja, og så er jeg jo bare SÅ heldig at jeg har verdens dejligste og lækreste lille pige. Hun kan simpelthen bare hive ens humør op!! Selv om jeg de sidste 24 timer nærmest har boet ude på toilettet, da vi er syge

Hun har i dag lavet en ny sang der hedder "mooooooooar".

Den lyder i retningen af: " mooooooar, mmmm mmmm mmmm mys.... per (fra postmand per), pooooooo (fra teletubies)... mmm mm mmm mmm mm mmm mm" osv...  

Tror den fortsatte i en times tid, med alt hvad hun lige så

Hvad har i andre af skønne ting at fortælle!??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

brummeline

min skønne lille knægt   er begyndt at siger mouar, så tro bestemt han bliver en gæv lille sønderjyde 

Anmeld

9. februar 2010

SaNiNa

Nicklas er begynd at kravle rigtig, og vil selv spise med garfel.

har en dejlig mand og familie som jeg holderm meget af.

nyde at være på barsel

er glad for at være brugr på baby.dk

Anmeld

9. februar 2010

Unalisa

min lille dreng, han er bare så skøn og smuk. jeg kan sidde i timevis og kigger på ham, så begynder  tårerne bare at triller ned af kindeneaf rent kærlighed Jeg elsker ham bare så meget!!!        Og MIN MOAAAAAR som sender gaver, når man mindste venter det OG MIN Far som kan få mig til at grine, uanset hvor sur  jeg er IIh jeg kan blive ved

og selvfølgelig min skønne mand som er der for mig altid, uanset hvilken humør jeg er i

God tråd

Anmeld

9. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg fik lavet en glykosetest i morges og jeg har ikke graviditetssukkersyge

Anmeld

9. februar 2010

wamse

Jeg er så fantastisk stolt af mine børn, og mit hjerte er så fyldt med kærlighed til disse unikke børn

Uanset hvad livet ellers byder af udfordringer, ville jeg aldrig bytte liv med en anden, for jeg ville ikke undvære dem der bestyder så meget i mit liv. Der er også så mange søde/dejlige/omsorgsfulde mennesker her inde, der virkelig har rakt deres hænder ud til mig, og for det et kæmpe tak

Jeg er så glad for at jeg er startet på min uddannelse og er så glad for at jeg hver evig eneste dag lærer noget nyt og spændende om andre mennesker generelt og om mig selv som person, det er da en gave

Anmeld

9. februar 2010

Ayasmor

Milla-Victoria's mor skriver:

skriv alt det positive i har på hjertet

De mindste negative kommentar er strengt forbudt på denne tråd

Åhh hvor er livet skønt, jeg kan bestemt ikke klage trods den modgang jeg får i ny og næ!!

Hvor jeg dog nyder denne fantastiske side vi har her, og alle i dejlige fantastiske mennesker herinde  Man kan altid regne med jer

Så er jeg også lige kommet hjem efter en skn uge i Randers, hvor jeg har hygget med Ayasmor og hendes skønne datter  (endnu engang TAK søde).

Ja, og så er jeg jo bare SÅ heldig at jeg har verdens dejligste og lækreste lille pige. Hun kan simpelthen bare hive ens humør op!! Selv om jeg de sidste 24 timer nærmest har boet ude på toilettet, da vi er syge

Hun har i dag lavet en ny sang der hedder "mooooooooar".

Den lyder i retningen af: " mooooooar, mmmm mmmm mmmm mys.... per (fra postmand per), pooooooo (fra teletubies)... mmm mm mmm mmm mm mmm mm" osv...  

Tror den fortsatte i en times tid, med alt hvad hun lige så

Hvad har i andre af skønne ting at fortælle!??

Knus Pernille

Selvtak.. det var helt kanon at have jer på ferie hernede.. Dog rigtig trist at vi alle blev syge.. Du får lige en masse "god-bedring" støv afsted, så du kan blive rask.. Giv lige hende din skønne datter et kæmpe knus fra mig af..

Anmeld

9. februar 2010

TbCp

Jeg lever højt på lørdagens visit i Romalt, hvor jeg mødtes med nogle skønne kvinder fra navlestreng ... og deres skønne unger.

Og nå ja så har jeg snart vinterferie 

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil da gerne bidrage lidt med lidt positive billeder (nu har jeg nemlig langt om længe fået dem lagt over på computeren)

Her er mine private guldskud fra de sidste par måneder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. februar 2010

Unalisa

IIHHHHRosa <I  ser bare sååååå forelskede og glade ud... netop det der billeder får en til at smile

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.