Trænger til et positivt indlæg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

wamse

Rosa skriver:

Jeg vil da gerne bidrage lidt med lidt positive billeder (nu har jeg nemlig langt om længe fået dem lagt over på computeren)

Her er mine private guldskud fra de sidste par måneder:

årh hvor er i et dejligt par

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Rosa skriver:

Jeg vil da gerne bidrage lidt med lidt positive billeder (nu har jeg nemlig langt om længe fået dem lagt over på computeren)

Her er mine private guldskud fra de sidste par måneder:

Er helt vild med billede 2

Hvor ser I bare glade og lykkelige ud. Det er dejligt at se

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
wamse skriver:

årh hvor er i et dejligt par

Tak - det synes vi også

Anmeld

9. februar 2010

Sakris

Min lillebror bliver 14 imorgen og er indenfor de sidste par måneder begyndt at ringe, bare for at snakke. Det er bare så dejligt og hyggeligt!

Anmeld

9. februar 2010

Vial

Jamen, jeg har da en "happy ending" fra i dag.

Begyndte at styrtbløde og gik helt i panik. Kom på hospitalet. Blev undersøgt. Der var lukket godt til deroppe. Blødningen var uforklarlig.

Nu til det rigtig gode:

Jeg så mine to små karate-babyer. De gav den så meget gas inde i maven med store zig-zag spark og viften med arme. Lægen og sygeplejersken var store smil over at det hele jo bare var så godt.

Er stoppet med at bløde igen, og krydser alt for, at det ikke sker igen. Har ALDRIG været så bange før.

Lettet og lidt nervøse kram fra mig

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jamen, jeg har da en "happy ending" fra i dag.

Begyndte at styrtbløde og gik helt i panik. Kom på hospitalet. Blev undersøgt. Der var lukket godt til deroppe. Blødningen var uforklarlig.

Nu til det rigtig gode:

Jeg så mine to små karate-babyer. De gav den så meget gas inde i maven med store zig-zag spark og viften med arme. Lægen og sygeplejersken var store smil over at det hele jo bare var så godt.

Er stoppet med at bløde igen, og krydser alt for, at det ikke sker igen. Har ALDRIG været så bange før.

Lettet og lidt nervøse kram fra mig

Årrrh altså - det er en oplevelse så få får her i livet! Hvor ville jeg gerne se sådan en scanning en gang

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

brummeline skriver:

min skønne lille knægt   er begyndt at siger mouar, så tro bestemt han bliver en gæv lille sønderjyde 

Åhh hvor er han sød

Hvor gammel er han??

Det er bare så skønt at høre når de kalder på en  Hvor følger der bare mange fantastiske ting med, ved at være forældre

Knus

Anmeld

9. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Min dejlige nevø bliver 6 mdr. i morgen. Den dreng har bare beriget mit liv Han er bare så lækker.

Så har jeg bare den sødeste storebror og svigerinde. Og har været så heldig at få lov at beholde min far, efter at være ved at miste ham pga en grusom lægefejl. Han får lov at se mig få børn, blive gift osv. Ihvertfald som tingene er nu 7-9-13, eller hvad man siger. Det betyder alt for mig, og jeg føler mig meget priviligeret Jeg er en rigtig daddys girl.

Er også heldig at have en dejlig mand og en hund jeg elsker over alt, og nogle skønne venner både irl og online

Anmeld

9. februar 2010

Vial

Rosa skriver:

Årrrh altså - det er en oplevelse så få får her i livet! Hvor ville jeg gerne se sådan en scanning en gang

Ja, det har du ret i. Det er lidt mærkeligt med HELE to babyer i maven. Der var ren ungsdomsfest i livmoderen

Der var lige en periode på ca. 5-10 sekunder, hvor lægen ledte efter nr. 2, hvor jeg (og min yndlingsnabo, som var med) fik vand i øjenen. Troede fandme, at den var væk.

Da den så kom frem med stort cirkusnummer, så var det VIDUNDERLIGT.

Min nabo var i gennem det samme for præcis to uger siden, og hun er to uger længere fremme end mig. Hendes baby var også helt okay. Vi blev enige om, at de IKKE får julegaver i år! Så meget de kan skræmme deres mødre.

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Sanne og Nicklas skriver:

Nicklas er begynd at kravle rigtig, og vil selv spise med garfel.

har en dejlig mand og familie som jeg holderm meget af.

nyde at være på barsel

er glad for at være brugr på baby.dk

Åhh hvor er han blevet stor

synes da ikke det er så længe siden at vi alle heppede på hvornår han skulle komme ud  og nu spiser han med gaffel

Nyd din barsel, for man kommer godt til at savne at bruge så meget tid med guldklumperne

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.