Trænger til et positivt indlæg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2010

Vial

Milla-Victoria's mor skriver:

Ej hvor fantastisk

Stort tillykke med at alt er som det skal være

Men næste gang må du lige huske at få nogle flere billeder du kan dele med os andre

Så hyggeligt som de leger derinde i din lille mave  Det bliver da SÅ skønt når de kommer ud og hilser på verdenen

Om 2 uger er det NF scanning, så bliver I spamet med billeder. Glæder mig til at se dem igen - og under mere rolige forhold.

Nu vil jeg i seng, og få rystet denne her vilde oplevelse af mig - eller i hvert fald prøve kun at holde fast i, at de var SÅ søde mine små babyer. Nøj, hvor jeg bare allerede elsker dem så højt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2010

Cris

Hyggelig tråd!

Jeg sidder her og prøver at sy en løve costume til på fredag, når de holder fastelavn i VS. Jeg havde aldrig troede, at jeg skulle sidde og sy costume!!! Jeg er død træt. Den mindste har allerede nærmest sovet igennem, så om en time max. ville han vågne og ammes. Og så kører det hver 2. time.

Men hvor er det bare dejligt den tid og det forsvinder så hurtigt! Jeg har to dejlige drenge og jeg nyder dem så meget jeg kan!!!

Anmeld

9. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Cris skriver:

Hyggelig tråd!

Jeg sidder her og prøver at sy en løve costume til på fredag, når de holder fastelavn i VS. Jeg havde aldrig troede, at jeg skulle sidde og sy costume!!! Jeg er død træt. Den mindste har allerede nærmest sovet igennem, så om en time max. ville han vågne og ammes. Og så kører det hver 2. time.

Men hvor er det bare dejligt den tid og det forsvinder så hurtigt! Jeg har to dejlige drenge og jeg nyder dem så meget jeg kan!!!

Ihh husk at lægge billeder ud af resultatet!!! Min moar syede også bamsekostume og robin hood-dragter m.m. til os da vi var små

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

NikitasMoar skriver:

Jeg er taknemmelig for min dejlige familie og gode veninder som alle har støttet mig gennem de sidste års tid, og så selvfølgelig min dejlige lille datter, som lige nu kravler rundt på mig og IKKE vil sove.. ;O) Hehe.. 

Hvor skønt at have så godt et bagland

Heheh... Kender alt for godt til at have sådan en lille datter der bare er for frisk og ikke vil sove!!

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

dorthemus skriver:

Jeg mærker min lille bandit i maven HVER dag nu og det ELSKER jeg bare og bliver helt  når hun hopper rundt og banker på...nogle gange tror jeg hun har hikke..hihihi.

Åhhh så skønt  

Kan godt huske alle de fantastiske ting  Nøøøj hvor jeg savner det  Glæder mig til at finde mig en mand, så jeg kan opleve det hele igen

Hvor langt er du efterhånden ved at være??

Anmeld

9. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åhh hvor skønt med sådan en lille en i familien

for at det snart bliver jeres tur

Hvor skønt at høre at det er gået godt med din far Når man oplever sådanne, er det med at nyde hvert sekund med dem man elsker og har omkring sig

Ja det er super fantastisk at have ham i dag. Han er dog desværre kronisk mærket af ulykken, men han er her stadig, vi kan stadig fjolle, grine græde og nyde livet sammen. Elsker min far over alt på jorden (Sammen med alt det andet jeg også elsker over alt på jorden, hihi,)

Nåh ja, og så føler jeg mig så beriget ved at have familie og venner over hele verden. Er selv halv/halv og lidt af det hele. Dét har beriget mit liv helt ekstremt, og er noget jeg vil give videre til mine egne børn. Heldigvis er min dejlige mand med på det.

Nå ja, og så skal jeg selvf. snart giftes

Anmeld

9. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åhhh så skønt  

Kan godt huske alle de fantastiske ting  Nøøøj hvor jeg savner det  Glæder mig til at finde mig en mand, så jeg kan opleve det hele igen

Hvor langt er du efterhånden ved at være??

Åh hvor jeg dog under dig det søde kvinde, og samtidig misunder dig helt vildt. Jeg glæder mig SÅ meget til den dag det bliver min tur til at mærke liv

Anmeld

9. februar 2010

Cris

Rosa skriver:

Ihh husk at lægge billeder ud af resultatet!!! Min moar syede også bamsekostume og robin hood-dragter m.m. til os da vi var små

Jeg kan slet ikke forstå, at jeg er i gang med at sy. Jeg er en MEGA sy-idiot... Så den bliver bare en stor klods med guld pels på. Men han er kun lige blivet to sidste uge og det er ok. Jeg tror faktisk, at han bliver bange for dragten og vil slet ikke have den på. Men så har jeg gjord min duty som mamma :-D

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Limya skriver:

iHH TAK--- man bliver bare aldrig træt af at kigge og beundre de små hihihiihi neej jeg tror ikke jeg kan undvære ham i en heeeeeeeeeeeeeel weeekend, men måske 1 time

Hahahaha......

Nej det bliver man bestemt aldrig træt af  

Jeg kan godt forstå at du ikke vil undvære ham  Glæder mig til at finde en, jeg har det på samme måde med

Nyd de skønne ting du har i livet

Anmeld

9. februar 2010

Mutti2

Ranarupta skriver:

Jeg har idag:
- set Bønne tre gange på to dage! 

- fået at vide, at det er en dreng (som jeg mærker rumstere hver dag)

Det er bare så skønt! Og sikke en god tråd!! 

Åhhh stort tillykke, med den lille dreng der gemmer sig derinde  

Hvor må det være fantastisk

Håber da ikke der var noget galt siden du skulle ind til så mange scanninger!?

Man bliver nu aldrig træt af at se vidunderet på skærmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.