Trænger til et positivt indlæg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhh så dejligt, og smukt at høre at du værdsætter hvad du har

Man kan så sige, at på trods af at det er forfærdeligt hvad der er sket med din far, så er han jo "billigt" sluppet  (man bliver jo nødt til at se positivt på det hele)

Du ER beriget med alt det du har i dit liv  

Dejligt at din mand har det på samme måde

Uhhhh.... Du smider vel også lige en stor bunke billeder herind, når tid er

Nej, min far er ikke billigt sluppet, men det er en anden snak til en anden tråd. Det fantastiske er, at han stadig er her

Og ja, jeg skal nok foto spamme hele Baby.dk når jeg er blevet viet.

(forhåbentligt til sommer )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2010

CarinaSB

jeg vil os være med :D .. Jeg er så glad for min kæreste og søn .. de er bare de 2 bedste i mit liv .. Noah har os bare været mor/putte syg idag :D .. Normalt vil han ikk ligge under min dyne og putte .. Men det har han været helt vild med idag .. så ligger han på maven på min mave og kigger på mig og griner (skal lige siges at jeg havde morgen hår og sminke i hele hovedet) så kan godt forstå ham .. Og min mand er bare så dejlig at det er til at tude over (på den gode måde) ;)

Anmeld

10. februar 2010

LinLin

David kom hjem fra børnehaven i går med et flot tusch-maleri på maven! Hehe...

Venter bare på han selv klipper sit hår!

Anmeld

10. februar 2010

Barbamama

Rosa skriver:

Jeg vil da gerne bidrage lidt med lidt positive billeder (nu har jeg nemlig langt om længe fået dem lagt over på computeren)

Her er mine private guldskud fra de sidste par måneder:

Du er da godt nok bare smuk på det billede hvor katten hænger hen over dig. Wauw en flot mave du har!!!

Anmeld

10. februar 2010

SaNiNa

Åhh hvor er han blevet stor

synes da ikke det er så længe siden at vi alle heppede på hvornår han skulle komme ud  og nu spiser han med gaffel

Nyd din barsel, for man kommer godt til at savne at bruge så meget tid med guldklumperne

Knus

Ja tiden er bare forsvundet så hurtig, og lige om lidt er min barsel slut øv øv men jeg er jo så heldig at inde for mit fag kan man næsten kun få 30 timer og det vil passe mig fint. Så kan han nemlig hentes lige så snart han ahr sovet til middag og nogle dag vil han jo så have fri og være hjemme sammen med mor.

Anmeld

10. februar 2010

Ranarupta

Okay, håber da alt var som det skulle være

Hihihi... Det kan jeg da godt forstå  Vil du dele din viden med os andre??

Ja, det de kunne se, var lige som det skulle være og så skal vi have en lille dreng 

Anmeld

10. februar 2010

LotteGabriella

Daniella snakker simpelthen uafbrudt nu.....hun løber hen til én fortæller en masse, som helt sikkert ville være total spændende, hvis man altså fattede noget mere af det Men hun har det vidst ikke fra fremmede

Standardbemærkningen fra mine folkeskole-forældremøder var: "Lotte snakker for meget i timerne"

Hov, vi har snart 1 års bryllupsdag, hvor det er TOTAL kærestetid, jubiiiiiiii og så skal jeg snart på tøsetur til Kbh.

Sikke et skønt liv jeg har

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

Trods en masse modgang lige de her dage, så er jeg jo lykkelig alligevel...

Jeg er sund og rask, min børn er sunde og raske, de er glade de trives og de elsker deres dagligdag. Jeg er glad for hvor vi bor, er tæt på familie og mine tætteste venner og veninder. Jeg har et super forhold til børnenes far og er lykkelig for han er en del af mit liv nu.

Så alt i alt smiler lykken til mig, ind imellem kan det bare være pokkers svært at se...

Knus Pia, som ønsker alle en dejlig onsdag og håber I skal være sammen med de mennesker i elsker og holder af.

Anmeld

10. februar 2010

Pia.

Ranarupta skriver:

Ja, det de kunne se, var lige som det skulle være og så skal vi have en lille dreng 

Ej hvor dejligt Karina, i venter en lille dreng - Tillykke... Godt nok har i en del lyserødt sengetøj, men så må det blive en lillesøster næste gang

Tillykke...

Anmeld

10. februar 2010

dorthemus

Åhhh så skønt  

Kan godt huske alle de fantastiske ting  Nøøøj hvor jeg savner det  Glæder mig til at finde mig en mand, så jeg kan opleve det hele igen

Hvor langt er du efterhånden ved at være??

Ja jeg kan også godt savne at have én at dele det hele med...men så er det godt, at jeg har jer på Baby.dk  Jeg tvivler selv på om jeg får flere børn...jeg bliver jo 39 år til sommer så det løb er vist kørt. Så jeg nyder denne her i fulde drag...vægtforøgning og kvalme og hele molevitten.

Jeg er nu 25 + 3 så det kravler efterhånden deropad  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.