qp skriver:
Nej det er korrekt, men som jeg skrev i starten af denne tråd tager jeg eks muslimerne som eksempel - det er lidt udfra det eksempel, at jeg spørger 
okay jeg tænker måske også lidt klarere nu

Nåh men så lad også mig tage udgangspunkt i muslimer....
Jeg har ikke noget imod muslimer som sådan, eller folk der for den sags skyld kommer fra et muslimsk land....
Jeg har noget imod deres måde at have for eksempel kvinder og børn på.
Jeg synes det er forkasteligt at når børn kommer til verden har de alt den frihed de vil have, og så jo ældre de bliver tager man mere og mere frihed fra pigerne, og giver drengene åbenlys magt over samme. Det sker faktisk ret tidligt i barndommen, at kønsrollerne opdeles på den måde. og det er forfærdeligt.
Jeg gik i 10. klasse med en pige, som kom fra Somalia. Hun blev engang overfaldet af en bror der var flere år yngre end hende, fordi hun kun havde fået 9 i en blækregnings opgave. Det er sgu da sindssygt...
Hendes brødre farvede hendes hår grønt engang, mens hun sov. og de fik ikke ballade for det.
Ungerne har heller ingen respekt for deres mor, i rigtig mange tilfælde, og det synes jeg også er klamt.
De må ikke deltage i religionsundervisning, fordi de intet må lære om den kristne tro, eller andre trosretninger.
Nogle af de unge sendes ud af landet, for enten at lemlæste deres kønsdele, eller for at blive gift med vildt fremmede mennesker. Kun fordi det er et godt parti for familien....
Så altså, jeg kan nødvendigvis godt være venner eller veninde med en muslim, og møde familien med et bredt og respektfuldt smil, men jeg kan ikke holde alt den undertrykkelse ud, og i nogle tilfælde den ekstreme fanatiske religions føring de har, mange af dem....