LauraLW skriver:
Øv øv søde!
Hvordan foregik det egentlig? Altså tager de bare fat og møffer hende rundt eller?
Laura - som håber at det lykkedes næste gang!
først fik jeg et skud i skinken som skulle få livmoderen til at slappe af - fik at vide man godt kunne få det lidt skidt med hjertebanken og sitren, men det fik jeg heldigvis ikke...
Når det har virket lidt tager de så fat under rumpen og puffer den op af bækkenet - det er møg ubehageligt, men gør ikke ondt, som sådan! Så tager det rigtig godt fat under rumpen og bag nakken og forsøger at dreje (lidt ligesom drejeskiven på en gammel tlf) mens de trykker MEGET hårdt på maven. Det gør lidt ondt, men ikke uudholdeligt.
Det gjorde skide hamrende ondt på mig, og de frygtede at jeg ville besvime af smerter fordi hun ligger med strakte ben - i det vendingen går galt svupper babyen tilbage i sin oprindelige stilling og det er IKKE rart.
Det føles som et kæmpe overgreb at nogen står og hiver og flår i din mave på den måde - det er meget grænseoverskridende, men det bør altså ikke gøre ondt! Det er kun fordi vores lille stædige ræd ligger SÅ voldsomt fast!
Anmeld