Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zafir skriver: HVordan kan det være at de ved vedr. pks allerede i morgen Hvornår tror du at de vil snuppe hende ud, hvis det er ? Det nytter jo heller ikke noget, hvis det er at hun maser dig til plukfisk!!
HVordan kan det være at de ved vedr. pks allerede i morgen
Hvornår tror du at de vil snuppe hende ud, hvis det er ? Det nytter jo heller ikke noget, hvis det er at hun maser dig til plukfisk!!
hvis ikke de kan vende hende på hospitalet i morgen (eller hun selv er vendt ) vil de planlægge kejsersnit allerede der. Tror de snitter i mig 7-14 dage før terminen hvis det er. Det kommer nok an på hvilke dage de har kejsersnit derude, men mon ikke de sætter det "tidligt" hendes størrelse taget i betragtning, mine mange plukkeveer og stadig risiko for at føde "før tid"!?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hejsa Caroline..
Håber for dig at det lykkes at få vendt hende, enten ved akupunktur eller i morgen til vendingsforsøget..
Så jeg for at det går som du ønsker..
Har selv været til 35-ugers undersøgelse idag, og det ser en smule lyst ud for mig, min læge mener hun vender hovedet nogenlunde ned af. Dog ikke i den traditonelle stilling med hovede ned og numsen op, men hun ligger næsten på tværs, dog mest ned af, ved ikke om det giver mening.. Så jeg for at hun får vendt sig helt perfekt til jordemoder undersøgelse d. 16 feb.
Men vil tænke på dig i morgen og for det lykkes...
Knus Christine
bagger26 skriver: Hejsa Caroline.. Håber for dig at det lykkes at få vendt hende, enten ved akupunktur eller i morgen til vendingsforsøget.. Så jeg for at det går som du ønsker.. Har selv været til 35-ugers undersøgelse idag, og det ser en smule lyst ud for mig, min læge mener hun vender hovedet nogenlunde ned af. Dog ikke i den traditonelle stilling med hovede ned og numsen op, men hun ligger næsten på tværs, dog mest ned af, ved ikke om det giver mening.. Så jeg for at hun får vendt sig helt perfekt til jordemoder undersøgelse d. 16 feb. Men vil tænke på dig i morgen og for det lykkes... Knus Christine
hvor skønt Christine!!! Dygtig prinsesse!!!
Bare det at hun har rykket på sig er jo kæmpe fremskridt, så hun skal da nok nå at få hovedet helt ned i bækkenet inden du skal føde!
Det var en dejlig nyhed at få!!
knus
Caroline86 skriver: hvis ikke de kan vende hende på hospitalet i morgen (eller hun selv er vendt ) vil de planlægge kejsersnit allerede der. Tror de snitter i mig 7-14 dage før terminen hvis det er. Det kommer nok an på hvilke dage de har kejsersnit derude, men mon ikke de sætter det "tidligt" hendes størrelse taget i betragtning, mine mange plukkeveer og stadig risiko for at føde "før tid"!?
Jeg vil sende aaaaaaaaaaaaalt min 'vend dig så energi' til dig!!!... Og Laura. Det vil bare være SÅ dejligt, hvis hun gad at vende sig inden og eller at det går godt på sygehuset i morgen!!!...
Caroline86 skriver: hvor skønt Christine!!! Dygtig prinsesse!!! Bare det at hun har rykket på sig er jo kæmpe fremskridt, så hun skal da nok nå at få hovedet helt ned i bækkenet inden du skal føde! Det var en dejlig nyhed at få!! knus
Ja var også selv helt glad da jeg gik derfra, så nu hååååber jeg bare at det forsætter i en positiv retning, bogstaveligt talt hehe..
Så forhåbentlig slipper jeg for at skulle igennem det du skal,
så alt for at det virker i morgen..
Jeg sender dig lige al mulig held og lykke med "projektet" - jeg er sikker på at det nok skal gå rigtig fint. Er ked af at du muligvis må give afkald på drømmefødslen (denne gang) men jeg er sikker på at din lille Laurabasse er så smuk og lækker at du glemmer det så snart du får hende i armene.
Men fpor en sikkerheds skyld
********************VEND DIG OM-STØV********************
Kh
Rosa
Jeg krydser også alt hvad krydses kan her, dyrenes poter og det hele ;o) Jeg håber det lykkes for dig, din optimisme er i hvert fald super positiv og noget mange af os kan lære noget af, jeg kan i hvert fald! Og hvor er din mave blevet flot i øvrigt!!
Knus og kram til dig søde og Laura prinsessen <3
[url=http://www.pregnology.com/pregnancy/05/12/2010][img]http://www.pregnology.com/preggoticker120/555555/CCFFFF/~%20Lillemanden%20~/05/12/2010.png[/img][/url][url=http://www.pregnology.com]Make a pregnancy ticker[/url]
Jeg synes faktisk din smukke mave ser lidt mindre ud og sidder lidt længere nede hmm eller er det mig der er blind?
Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes at vende hende? Hvad hvis det ikke kan hvad er planen så ved du det endnu?'
Knus Diana
DianaMoar skriver: Jeg synes faktisk din smukke mave ser lidt mindre ud og sidder lidt længere nede hmm eller er det mig der er blind? Jeg krydser alt hvad jeg kan for at det lykkes at vende hende? Hvad hvis det ikke kan hvad er planen så ved du det endnu?' Knus Diana
hvis ikke de kan vende hende, så er planen kejsersnit... Jeg må ikke føde hende som hun ligger nu
Men selvfølgelig lykkes vendingen!!
Har lige været til 3. behandling og er helt smadret i kroppen... Synes bare der sker så meget, og det hele værker!
Caroline86 skriver: hvis ikke de kan vende hende, så er planen kejsersnit... Jeg må ikke føde hende som hun ligger nu Men selvfølgelig lykkes vendingen!! Har lige været til 3. behandling og er helt smadret i kroppen... Synes bare der sker så meget, og det hele værker!
Selvfølgelig lykkes det søde!
Der ikke noget til at sige til du træt husk at få slappet af søde så meget som du nu kan. Glæder mig til at høre mere.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128