Mission babyvending skudt i gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

molle85

Er ked af det ikke gik smukke

Men som du os selv siger så er det vigtigste at hun er sund og rask og har det godt..

Lyder som en go ide med nogle film og en masse guf

Knus

Maria 37+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Kruse90

øv sveske.

Træls hun lå med strakte ben!

Dumme unge

Håber du får vendt tingene i hovedet her i weekenden.

Anmeld

29. januar 2010

Ranarupta

Neeej Caroline, hvor er det bare surt og synd!
Men som du siger, så har hun det bare dejligt derinde - mon ikke, at det er derfor hun ikke vil vendes? Hun vil jo bare ligge og gasse den derinde...

Jeg håber, at det hjælper lidt på humøret, at din mor og Daniel pusler om dig og hygger med dig!

Karina

Anmeld

29. januar 2010

Corn

Caroline86 skriver:

først fik jeg et skud i skinken som skulle få livmoderen til at slappe af - fik at vide man godt kunne få det lidt skidt med hjertebanken og sitren, men det fik jeg heldigvis ikke...

Når det har virket lidt tager de så fat under rumpen og puffer den op af bækkenet - det er møg ubehageligt, men gør ikke ondt, som sådan! Så tager det rigtig godt fat under rumpen og bag nakken og forsøger at dreje (lidt ligesom drejeskiven på en gammel tlf) mens de trykker MEGET hårdt på maven. Det gør lidt ondt, men ikke uudholdeligt.

Det gjorde skide hamrende ondt på mig, og de frygtede at jeg ville besvime af smerter fordi hun ligger med strakte ben - i det vendingen går galt svupper babyen tilbage i sin oprindelige stilling og det er IKKE rart.

Det føles som et kæmpe overgreb at nogen står og hiver og flår i din mave på den måde - det er meget grænseoverskridende, men det bør altså ikke gøre ondt! Det er kun fordi vores lille stædige ræd ligger SÅ voldsomt fast!

Hun er stædig den lille... En dame der ved hvad hun vil

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv hvor er det bare rigtig træls! Ja selvfølgelig er man superglad når man får bekræftet at ens hjertegryn har det godt - men jeg ville selv synes det var en rigtig stor kamel at sluge at skulle vinke definitivt farvel til en fødsel man har gået og glædet sig til...

Knus herfra!

Rosa

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Neeej Caroline, hvor er det bare surt og synd!
Men som du siger, så har hun det bare dejligt derinde - mon ikke, at det er derfor hun ikke vil vendes? Hun vil jo bare ligge og gasse den derinde...

Jeg håber, at det hjælper lidt på humøret, at din mor og Daniel pusler om dig og hygger med dig!

Karina

jeg har også valgt at tro på der er en grund til at hun ikke skal vendes... Naturen fortæller én nogle ting - eller forsøger på det - og nogen gange skal man bare lytte og acceptere at man ikke altid ved bedst... Selvom det er svært, hårdt og til tider virker dybt uretfærdigt!

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

en eller anden, stik mig en lussing og få mig ind i den virkelige verden!

Laura prøver satme at slå en baglæns kolbøtte!!!!!!

Hun har kæmpet i 2 timer nu, og hun har faktisk rykket sig en lille smule... En del af mig ved godt at hun selvfølgelig ikke kommer rundt, men en anden del af mig er bare så stolt af min lille skat og tror på at det kan lykkes hende!

Hun har fået rumpen op af bækkenet og hovedet 5-10 cm tilbage!

Åha... Jeg skal holde op med at håbe på mere nu... Not going to happen!!!!

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Hehe, det er da ikke en lussing jeg har lyst til at dele ud Hvem ved - crazier things could happen...

Anmeld

29. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

Hun har kæmpet i 2 timer nu, og hun har faktisk rykket sig en lille smule... En del af mig ved godt at hun selvfølgelig ikke kommer rundt, men en anden del af mig er bare så stolt af min lille skat og tror på at det kan lykkes hende!

ihhh søde, hvro er det dog bare møg hamrende irriterende, at hende den lille stædige madamme ikke ville rykke sig, men som sagt er det vigtigs hun har det godt, men stadig rigtig øv.. men ja der sgu nok en mening med det, selvom det ikke hjælper en skid!!

ang dette idnlæg.. det da helt vildt! .. jamen kan godt forstå du håber skatte, hvis man ikke kan det, så er der sgu ikke noget, hvsi du forstår.. håber stadig MEGET på hun når og vender sig på magisk vis..

mange knus og kram . cille

Lilypie - (NaR0)

Anmeld

29. januar 2010

bagger26

Caroline86 skriver:

Er virkelig ked af at det  ikke lykkedes idag, har ellers helt ømme finger af at ... Men håber du kan blive lidt afklaret med pks inden det skal ske. Men kan godt forstå du er rigtig trist og skuffet over det, det ville jeg selv være.. Men man skal jo selvfølgelig tænke på hvad der er bedst for en selv og den lille...  

Men et kæmpe held og lykke med på mandag....

Hvis ikke hun får vendt sig selv inden, som jeg jo selvfølgelig  for at hun gør, det lyder da i hvert fald som om hun gør et godt forsøg..

Knus Christine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.