Mission babyvending skudt i gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Frederic's moar skriver:

irv... kan godt huske følelsen...

Her nåed de ikke lang før han 'popped' tilbage, da de ikke kunne ordenlig fast om hans hoved/nakke -da det lå under ribenene.

Tænk på at ens organer jo ligger og putter sig om barnet, jo længere det har ligget jo mere er de puttet i dem.

Mor til  FrÆkKe fReDErIc 03.09.08

Laura bøjede hovedet forover, så der var heller intet at gøre.. Men de fik alligevel løftet rumpen ret godt op, så det gav bare et ordentligt smæld når hun så røg retur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

Som mange af Jer ved, vender vores lille prinsesse i uk (underkrops stilling) og skal derfor forsøges vendt. Jeg har fået tid på Skejby sygehus - hvor jeg også skal føde - fredag kl.11. hvor jeg er 36+0.

Inden den manuelle vending har vi besluttet at jeg skal forsøge akupunktur og det starter jeg på i dag. Skal til første behandling kl.15., har 2 behandlinger i morgen, og en enkelt fredag morgen inden vi skal på Skejby.

Da det er forholdsvis ukendt har jeg lovet at opdatere grundigt herinde, så de der er interesserede kan følge med i processen

Jeg er spændt og meget fortrøstningsfuld. Selvom lægerne har givet meget små chancer for at de kan vende hende har jeg de sidste dage haft en helt klar følelse af at det lykkes!

Uanset hvad glæder jeg mig til at møde lille prinsesse Laura

Først kommer lige dugfriske billeder af maven, så vi også kan følge med i om den ændrer udseende!

Knus Caroline 35+5

wow flot mave. har ikke lige haft tid til at gølge så meget med, men hvorfor skal du føde 36+0?

knus liv

Anmeld

29. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Caroline86 skriver:

Laura bøjede hovedet forover, så der var heller intet at gøre.. Men de fik alligevel løftet rumpen ret godt op, så det gav bare et ordentligt smæld når hun så røg retur

Ja hun havde numsen begravet dybt i dit bækken ikke? Var de også 3 til vendingen?

Gør det du føler er bedst, lyt til dig selv...

Her lå han med numsen på/ venstre hofte, strakte ben op til hovedet. Så de havde svært ved både at få fat om hans numse og hans hoved.

Anmeld

29. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

livpultz skriver:

wow flot mave. har ikke lige haft tid til at gølge så meget med, men hvorfor skal du føde 36+0?

knus liv

ikke for at virke klog, men det gør de heller ikke.

De tager gerne pks 14 dage inden termin. Ved frederic var det 11 dage.

De må ikke være for store når de prøver at vende.

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Frederic's moar skriver:

Ja hun havde numsen begravet dybt i dit bækken ikke? Var de også 3 til vendingen?

Gør det du føler er bedst, lyt til dig selv...

Her lå han med numsen på/ venstre hofte, strakte ben op til hovedet. Så de havde svært ved både at få fat om hans numse og hans hoved.

jeps, rumpen i bækkenet og hovedet under mine ribben.. og strakte ben - det var dem der ødelagde det hele! Havde hun bare siddet i hug stilling havde chancen været meget større...

Men nu er min mor lige kommet med 20 bæreposer fyldt med gode sager, og så skal vi bare hygge os i dag. Daniel og hende er ved at lave frokost, og jeg har fået lov til at være klam

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

livpultz skriver:

knus liv

Du har misforstået indlægget...

Har været til vendingsforsøg i dag (36+0), men desværre lykkedes det ikke... Skal så derind på mandag og tale med dem om kejsersnit og have tid til alle de indledende undersøgelser.

Knus

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

Det lykkedes ikke... to meget ihærdige forsøg og så ville de hverken byde hende eller mig mere! Hun er ikke til at vende.

Har fået en ny tid på mandag (36+3) hvor jeg kan vælge om jeg vil have de forsøger igen, eller om vi "bare" skal tale om kejsersnit...

Er helt vildt ked af det, men ved godt jeg skal tage mig sammen og være glad for at prinsessen har det godt... - og det har hun! vokser som hun skal og havde fin fin ctg!

Men øv for helvede!!!!!!

øv øv, hvor trist... nichlas kom til ved kejsersnit fordi han vendte forkert, de sagde at han var sunket lidt, så det ville nok ikke lykkedes at vende, så jeg valgte at de ikke sku prøve, fordi det ku gøre ondt på mig og baby og stresse ham.. så han kom ved kejsersnit og jeg har ikke fortrudt mit valg.. nu skal jeg snart føde igen og det bliver på den naturlige måde, så det kan du jo håbe på med den næste så har du erfarring med det hele og kan rådgive andre det hele skal nok gå, bare hun kommer ud, sund og rask...

stor knuser fra karina 38+4

Anmeld

29. januar 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

Du har misforstået indlægget...

Har været til vendingsforsøg i dag (36+0), men desværre lykkedes det ikke... Skal så derind på mandag og tale med dem om kejsersnit og have tid til alle de indledende undersøgelser.

Knus

nåe ok. ja det var jo misforstået en del. held og lykke med vendingerne

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

karina22 skriver:

øv øv, hvor trist... nichlas kom til ved kejsersnit fordi han vendte forkert, de sagde at han var sunket lidt, så det ville nok ikke lykkedes at vende, så jeg valgte at de ikke sku prøve, fordi det ku gøre ondt på mig og baby og stresse ham.. så han kom ved kejsersnit og jeg har ikke fortrudt mit valg.. nu skal jeg snart føde igen og det bliver på den naturlige måde, så det kan du jo håbe på med den næste så har du erfarring med det hele og kan rådgive andre det hele skal nok gå, bare hun kommer ud, sund og rask...

stor knuser fra karina 38+4

tak Karina.

Jeg håber også at den næste kan komme ud "den rigtige vej"...

Og selvfølgelig har du ret i at det vigtigste er at hun trives derinde og kommer sund og rask ud Tror lige jeg skal have vendt hele hjernen i løbet af weekenden, og mandag må vi så tage snakken om kejsersnit og få styr på alle detaljerne

I dag står den på lækre sager, MASSER af sukker og gode film sammen med Daniel og min mor!

Anmeld

29. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

tak Karina.

Jeg håber også at den næste kan komme ud "den rigtige vej"...

Og selvfølgelig har du ret i at det vigtigste er at hun trives derinde og kommer sund og rask ud Tror lige jeg skal have vendt hele hjernen i løbet af weekenden, og mandag må vi så tage snakken om kejsersnit og få styr på alle detaljerne

I dag står den på lækre sager, MASSER af sukker og gode film sammen med Daniel og min mor!

uhh det lyder bare så hyggeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.