Mission babyvending skudt i gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

prettybutterfly

Caroline86 skriver:

tusind tak Mona...

Det er altid rart at høre fra nogen som kan relatere sig til det man går og tumler med

Ved ikke hvorfor jeg er så skide bange for ks... Kan bare slet ikke håndtere tanken

Tror jeg vil forsøge at finde en akupunktør med rigtig god erfaring med vending og så se om det kan virke hvis de også sætter nåle i - hende jeg var hos, nøjedes jo med amoxa... Det må blive sidste forsøg på at vende hende!

Knus

Kan virkelig godt forstå det! Jeg brød mig bestemt HELLER ik om det, men efter jeg indså det var det bedste havde jeg det faktisk ok med det. Men håber selvfølgeligt det lykkes for dig at få hende krudtuglen vendt!!

Kæmpe knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

tusind tak Mona...

Det er altid rart at høre fra nogen som kan relatere sig til det man går og tumler med

Ved ikke hvorfor jeg er så skide bange for ks... Kan bare slet ikke håndtere tanken

Tror jeg vil forsøge at finde en akupunktør med rigtig god erfaring med vending og så se om det kan virke hvis de også sætter nåle i - hende jeg var hos, nøjedes jo med amoxa... Det må blive sidste forsøg på at vende hende!

Knus

Åh søde... Det er bare virkelig træls altså.

Jeg forstår godt at du ikke har lyst til ks...!! Men på den anden side, hvis hun bare sidder FAST dernede... Så er det jo altså også bare svært altså...

Mange tanker din retning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.