Mission babyvending skudt i gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Kruse90

LAURA VEND DIG SÅ!!
MOR VIL FØDE DIG NORMALT.

Krydser for dig skatte.
Nu skal hun lige se efter at høre efter

Glæder mig til at høre nærmere imorgen.
Hvornår skal du på sygehuset imorgen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kruse90 skriver:

LAURA VEND DIG SÅ!!
MOR VIL FØDE DIG NORMALT.

Krydser for dig skatte.
Nu skal hun lige se efter at høre efter

Glæder mig til at høre nærmere imorgen.
Hvornår skal du på sygehuset imorgen??

skal være der kl.11... skal ind og have amoxa i Silkeborg inden, så jeg skal tidligt afsted hjemmefra Men hvad pokker... får nok ikke sovet meget i nat alligevel

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Så er dagen kommet.

Har ikke sovet hele natten, prinsessen ligger solidt med hovedet under mors hjerte (der hører hun selvfølgelig også til ) og jeg har aflyst min amoxa her til morgen.

Jeg er ved at gå til af nerver og er både spændt og bange.

Det gik pludselig op for mig i går aftes at vi måske skal hilse på vores datter allerede i dag Jeg har tænkt at fødslen måske kunne gå i gang, men havde glemt at overveje at hun måske ikke bryder sig om vendingen og at de derfor er nødt til at pille hende ud med aks!

Kan godt være det er fint jeg ikke har tænkt over det indtil nu, men jeg kan godt mærke at jeg også har en smule nerver på over det, selvom risikoen er ekstremt lille....

Nu vil jeg forsøge at få slappet så meget af som muligt, spise noget mad og få en masse væske.

Koncentrere mig om at samle energi til min prinsesse så hun kan komme rundt! og samtidig sørge for at jeg har overskud til vendingen uanset udfaldet.

Knus Caroline 36+0

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Caroline86 skriver:

Så er dagen kommet.

Har ikke sovet hele natten, prinsessen ligger solidt med hovedet under mors hjerte (der hører hun selvfølgelig også til ) og jeg har aflyst min amoxa her til morgen.

Jeg er ved at gå til af nerver og er både spændt og bange.

Det gik pludselig op for mig i går aftes at vi måske skal hilse på vores datter allerede i dag Jeg har tænkt at fødslen måske kunne gå i gang, men havde glemt at overveje at hun måske ikke bryder sig om vendingen og at de derfor er nødt til at pille hende ud med aks!

Kan godt være det er fint jeg ikke har tænkt over det indtil nu, men jeg kan godt mærke at jeg også har en smule nerver på over det, selvom risikoen er ekstremt lille....

Nu vil jeg forsøge at få slappet så meget af som muligt, spise noget mad og få en masse væske.

Koncentrere mig om at samle energi til min prinsesse så hun kan komme rundt! og samtidig sørge for at jeg har overskud til vendingen uanset udfaldet.

Knus Caroline 36+0

Jeg  alt havd jeg kan, håber så meget at de kan vende hende. 

Alle mine tanker,  og kram går til dig idag. 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

vil lige vise mit horoskop ifølge FB:

Der er en stærk energi til stede og man kæmper gerne for sin sag. Det kan være at nogen synes at man kæmper for intenst, men din sag er vigtig i dag.

Anmeld

29. januar 2010

Koen.

Caroline86 skriver:

vil lige vise mit horoskop ifølge FB:

Der er en stærk energi til stede og man kæmper gerne for sin sag. Det kan være at nogen synes at man kæmper for intenst, men din sag er vigtig i dag.

UUHH.. det er lige før det er lidt uhyggeligt så godt det passer

for jer..

Tanja 28 + 6

http://lbdf.lilypie.com/5XAwp1.png

Anmeld

29. januar 2010

Mama3

hej caroline ville bare lige ønske dig held og lykke med vendingen i dag håber virkelig at det helt bare går som det skal og du kan få dig en helt normal og fantastisk fødsel lige efter bogen. :-)

og forresten hvor har du bare en super smuk mave, du bære det flot:-)

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Jeg krydser for din fine kage i ovnen samtidig med at jeg selv skal bruge dagen på at sætte fine kager i ovnen - det må da være et godt tegn?

Rosa

Anmeld

29. januar 2010

Lise

LauraLW skriver:

Uh, det lyder spændende...

Må jeg lige høre: Hvornår besluttede de at hun skulle vendes? Vilma ligger også enten på tværs (helt oppe i lungerne av av) eller i Uk (sådan ca). Spurgte JM den anden dag om hvornår man skulle forvente at hun havde vendt sig og sat sig fast, og beskeden var: ca uge 38.... Troede det ville være en del tidligere egentlig...

Laura

Det er godt nok sent for en førstegangsfødende - er det ikke?

De sætter sig da tidligere fast første gang man er gravid. Og det er da vist meget normalt at lave vendingsforsøg omkring 37+0. Tror jeg nok.

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Rosa skriver:

Jeg krydser for din fine kage i ovnen samtidig med at jeg selv skal bruge dagen på at sætte fine kager i ovnen - det må da være et godt tegn?

Rosa

Det håber jeg bestemt er et godt tegn

Sørg lige for at vende dine kager et par gange, inde i ovnen Just in case! hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.