Mission babyvending skudt i gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.351 visninger
111 svar
0 synes godt om
27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Som mange af Jer ved, vender vores lille prinsesse i uk (underkrops stilling) og skal derfor forsøges vendt. Jeg har fået tid på Skejby sygehus - hvor jeg også skal føde - fredag kl.11. hvor jeg er 36+0.

Inden den manuelle vending har vi besluttet at jeg skal forsøge akupunktur og det starter jeg på i dag. Skal til første behandling kl.15., har 2 behandlinger i morgen, og en enkelt fredag morgen inden vi skal på Skejby.

Da det er forholdsvis ukendt har jeg lovet at opdatere grundigt herinde, så de der er interesserede kan følge med i processen

Jeg er spændt og meget fortrøstningsfuld. Selvom lægerne har givet meget små chancer for at de kan vende hende har jeg de sidste dage haft en helt klar følelse af at det lykkes!

Uanset hvad glæder jeg mig til at møde lille prinsesse Laura

Først kommer lige dugfriske billeder af maven, så vi også kan følge med i om den ændrer udseende!

Knus Caroline 35+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

LineD

Hvor er maven bare blevet flot søde! Jeg er jo som sædvanlig dybt misundelig Kunne godt lige klare en omgang gravid mave med spark igen

Håber håber håber håber HÅBER at det lykkedes at vende den prinsesse modsat Kan hun så høre efter blev der sagt

Er sikker på at selvom hun ikke vil vende sig, så skal hun nok komme godt til verden!

Glæder mig til en update!

Anmeld

27. januar 2010

Dictes mor

Ih hvor er det spændende! Jeg håber, at hun lige vender sig rundt den lille Laura, så hun kan ligge helt rigtigt og bare vente på at komme ud i sin mors arme Og hvor har du bare en fin mave, jeg tror næsten min mave er på din størrelse, og jeg er kun 32+3, ups, jeg har nok spist en kende for meget, men men  baby skal jo have det godt, og så må mor kæmpe med den ekstra vægt bagefter

Jeg krydser fingre for dig på fredag

Anmeld

27. januar 2010

LauraLW

Uh, det lyder spændende...

Må jeg lige høre: Hvornår besluttede de at hun skulle vendes? Vilma ligger også enten på tværs (helt oppe i lungerne av av) eller i Uk (sådan ca). Spurgte JM den anden dag om hvornår man skulle forvente at hun havde vendt sig og sat sig fast, og beskeden var: ca uge 38.... Troede det ville være en del tidligere egentlig...

Laura

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Uh, det lyder spændende...

Må jeg lige høre: Hvornår besluttede de at hun skulle vendes? Vilma ligger også enten på tværs (helt oppe i lungerne av av) eller i Uk (sådan ca). Spurgte JM den anden dag om hvornår man skulle forvente at hun havde vendt sig og sat sig fast, og beskeden var: ca uge 38.... Troede det ville være en del tidligere egentlig...

Laura

de begyndte at tale om vending allerede i uge 30... Men det er nok fordi jeg bliver fulgt så tæt at de vender så tidligt - normalt siger man ved 37 fulde uger. Det er lægerne, og ikke jordemoderen, der har besluttet at vende.. Min jordemoder ved vist faktisk ikke at jeg skal til vending

Jo tidligere de forsøger at vende, jo større er chancen for at det lykkes... Men din jordemoder sender dig til scanning og henviser til vending hvis ikke Vilma er vendt næste gang! Har du fået ny jordemoder tid?

Knus

Anmeld

27. januar 2010

Diana...

Jamen for pokker da søde Caroline hvor er det bare en smuk mave du har og hvor sidder den bare flot

Hvor bliver det spændende  alt hvad jeg kan for at det skal lykkes. 

Kan godt forstå du glæder dig det er os bare så stort 

Kram 

Anmeld

27. januar 2010

lillemunk

Hold op hvor er din mave bare flot..... Så smuk

Dejligt at høre du er så positiv.
Sender lige lidt flere positive tanker så lille Laura nok skal vende sig

for fingere for det lykkedes....

Kæmpe fra Karin 21+1

Anmeld

27. januar 2010

CamillaKa

Held og lykke med det hele, håber virkelig det lykkes så du kan få en naturlig fødsel. Jeg vil følge med i hvad der sker!

og rigtig smuk mave du render rundt med iøvrigt..

Anmeld

27. januar 2010

LauraLW

Caroline86 skriver:

de begyndte at tale om vending allerede i uge 30... Men det er nok fordi jeg bliver fulgt så tæt at de vender så tidligt - normalt siger man ved 37 fulde uger. Det er lægerne, og ikke jordemoderen, der har besluttet at vende.. Min jordemoder ved vist faktisk ikke at jeg skal til vending

Jo tidligere de forsøger at vende, jo større er chancen for at det lykkes... Men din jordemoder sender dig til scanning og henviser til vending hvis ikke Vilma er vendt næste gang! Har du fået ny jordemoder tid?

Knus

Ja, mener det er når jeg er uge 37+0 jeg skal afsted næste gang. - Inden da skal jeg til vækstscanning da hun umiddelbart er lidt stor i det, så der kan de måske også give lidt svar hvis det er. - Hun virker umiddelbart slet slet ikke til at ville flytte sig. Hun ligger lidt anderledes når jeg sover, men lige så snart jeg står op, så VUPTI, så smutter hun op i lungerne igen.... møgunge altså (ingen lommepenge og lejrtur det første år!) :-)

Anmeld

27. januar 2010

siw84

hej søde

for at det lykkes at vende hende.. enten med aku. eller at lægen kan gøre det

super flot mave du har men vi glæder os alle til at se lille prinsesse laura..

knusser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.