Mission babyvending skudt i gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

så er vi halvvejs i amoxa-behandlingerne.

Var til 2. behandling her kl.9 og det gik fint.

Rent fysisk er jeg træt, for jeg har ikke sovet ret meget i nat, har smerter i maven stadig og masser af plukkeveer som spænder (gør ikke ondt) omme i ryg og lænd.

Emotionelt er jeg én stor ulykke Der skal ingenting til at gøre mig ked af det, sur eller at jeg begynder at skraldgrine - gang lige graviditetshormonerne med 20, så har I mig!!! Jeg tænker meget over tingene og sikkert også FOR meget - måske nok fordi det hele er så tæt på nu. Talte med akupunktøren om det, og hun nævnte noget med nogle kanaler som godt kan påvirke humøret når man laver den her amoxa behandling.

Prinsessen står stadig med hovedet oppe, men er du vimmer der er gang i hende!!! Om hun forsøger at vende rundt eller bare har danseflip ved jeg ikke , men hun har ikke stået stille mere en 30 min ad gangen siden behandlingen i går - heller ikke i nat!

Her er lige et midtvejs billede af mavsen... Vil gerne høre Jeres mening inden jeg siger min egen. Er taget på samme tid som i går, for bedst mulig sammenligning.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Håber det lykkeds og hun vender sig...

Har lige kigget begge billeder og syntes umiddelbart at din mave på det sidste billede, strutter mere... Hvis du forstår.

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Frederic's moar skriver:

Håber det lykkeds og hun vender sig...

Har lige kigget begge billeder og syntes umiddelbart at din mave på det sidste billede, strutter mere... Hvis du forstår.

ja, jeg tror godt jeg forstår... Jeg synes faktisk den sidder lavere end i går.. som om hendes tyngdepunkt er rykket længere ned. Hvis man kigger på "spidsen" af maven sidder den længere nede...

Anmeld

28. januar 2010

MM1987

Caroline86 skriver:

ja, jeg tror godt jeg forstår... Jeg synes faktisk den sidder lavere end i går.. som om hendes tyngdepunkt er rykket længere ned. Hvis man kigger på "spidsen" af maven sidder den længere nede...

Det var det første jeg lagde mærke til...synes den har "kigget" lige frem før, det er som om den "kigger" lidt ned nu...håber det er et godt tegn...

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Det var det første jeg lagde mærke til...synes den har "kigget" lige frem før, det er som om den "kigger" lidt ned nu...håber det er et godt tegn...

ja, det håber jeg også, men har INGEN idé!

Håber da ikke det er fordi hun er blevet endnu tungere i røven og derfor tynger mere ned!!

Anmeld

28. januar 2010

Ranarupta

Caroline, din mave er jo simpelthen så smuk!! 
Og danseflip eller ej, så håber jeg at lille Laura snart vender sig rigtigt!  

Hvad er Amoxa? Umiddelbart når jeg hører om den varme amoxa, der futter tæerne af, så tænker jeg på en indianerhøvding, der brænder lidt røgelses-tingeltangel af, mens han synger hals-sange  Faktisk et meget hyggeligt syn, egentlig.

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Caroline, din mave er jo simpelthen så smuk!! 
Og danseflip eller ej, så håber jeg at lille Laura snart vender sig rigtigt!  

Hvad er Amoxa? Umiddelbart når jeg hører om den varme amoxa, der futter tæerne af, så tænker jeg på en indianerhøvding, der brænder lidt røgelses-tingeltangel af, mens han synger hals-sange  Faktisk et meget hyggeligt syn, egentlig.

hæhæ.. jamen det er også røgelse, så du er ikke helt galt på den...

Godt lugter det ikke, men hvis det virker er det bestemt det værd

Det er lavet af en eller anden urt som så bliver mast sammen og lavet til de her stifter (kan ikke huske hvad det er for en urt, men ukrudt )

Og tusind tak for de søde ord om maven!

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Åh jeg håber da bare SÅ meget at det lykkes altså!!!!...

Godt der er gang i hende HUn skal ikke dovne sådan, før hun ligger på hovedet

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Zafir skriver:

Åh jeg håber da bare SÅ meget at det lykkes altså!!!!...

Godt der er gang i hende HUn skal ikke dovne sådan, før hun ligger på hovedet

hun har, om muligt, trykket hovedet endnu længere op under ribbenene og det gør bare SÅÅÅ ondt samtidig er der virkelig gang i plukkeveerne - også når jeg bare sidder helt stille eller ligger i sengen

Er godt nok spændt på i morgen! om under 24 timer ved jeg om de vil lave pks eller om jeg umiddelbart kan føde hende selv!

Det hjælper virkelig at I hepper på hende... det betyder meget for mig!

Anmeld

28. januar 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

hun har, om muligt, trykket hovedet endnu længere op under ribbenene og det gør bare SÅÅÅ ondt samtidig er der virkelig gang i plukkeveerne - også når jeg bare sidder helt stille eller ligger i sengen

Er godt nok spændt på i morgen! om under 24 timer ved jeg om de vil lave pks eller om jeg umiddelbart kan føde hende selv!

Det hjælper virkelig at I hepper på hende... det betyder meget for mig!

HVordan kan det være at de ved vedr. pks allerede i morgen

Hvornår tror du at de vil snuppe hende ud, hvis det er ? Det nytter jo heller ikke noget, hvis det er at hun maser dig til plukfisk!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.