Mission babyvending skudt i gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Ja, mener det er når jeg er uge 37+0 jeg skal afsted næste gang. - Inden da skal jeg til vækstscanning da hun umiddelbart er lidt stor i det, så der kan de måske også give lidt svar hvis det er. - Hun virker umiddelbart slet slet ikke til at ville flytte sig. Hun ligger lidt anderledes når jeg sover, men lige så snart jeg står op, så VUPTI, så smutter hun op i lungerne igen.... møgunge altså (ingen lommepenge og lejrtur det første år!) :-)

hæhæ.. kender godt fornemmelsen af urokkelig baby

Kan du ikke spørge dem til vækstscanningen om de vil henvise dig til vending hvis hun stadig står forkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

Jules

Åhhhh det er bare så spænende Håber alt går glat....

Husker det som igår da du skrev du var gravid Sikke hurtigt tiden er gået

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

1000 tak for alle Jeres søde kommentarer!!

Skal nok opdatere tråden efter behandlingerne

Anmeld

27. januar 2010

LauraLW

Caroline86 skriver:

hæhæ.. kender godt fornemmelsen af urokkelig baby

Kan du ikke spørge dem til vækstscanningen om de vil henvise dig til vending hvis hun stadig står forkert?

Jo det tænker jeg... Håber dog at hun lige tager sig sammen her snart, men tvivler stærkt på det :-)

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

LauraLW skriver:

Jo det tænker jeg... Håber dog at hun lige tager sig sammen her snart, men tvivler stærkt på det :-)

det er svært, for de står jo virkeligt godt fast (vores "lille" prinsesse er også i den store ende), men miraklernes tid er ikke forbi og i princippet kan de stadig vende sig!

Jeg kan mærke en forskel bare den sidste uge, selvom jeg troede Laura stod HELT fast med rumpen... Kan godt få fat under rumpen på hende nu og rykke lidt frem og tilbage!

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Jeg håber abre SÅ meget at hun makker ret den lille prinsesse

VEND SÅ RIGTIG

Glæder mig tila t høre om fremskridtet.

KRAM

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Så er jeg hjemme igen..

Meget mærkelig oplevelse. Skulle ikke have akupunktur, for det er åbenbart kun til dem der ikke er i kontakt med deres krop og ikke kan slappe af Hmm... men fint nok, så nøjes vi med amoxa'en.

Hun tog en amoxa stift og satte ild til den og holdt den så ved siden af min lilletå.. når det blev så varmt at jeg ikke kunne holde det ud mere gik hun over til den anden fod og sådan blev hun ved til jeg avde fået ca. 15 min varme på begge tæer. Det var det

Skal derind igen i morgen kl. 9. og kl. 15. og fredag morgen hvis det er nødvendigt...

Prinsessen blev meget livlig derinde, men om det var fordi jeg lå og slappede af, eller om det var amoxa'en hun reagerede på, ved jeg ikke

Nu skal jeg i hvert fald slappe af resten af dagen og se hvad der sker..

Anmeld

27. januar 2010

Kruse90

det bliver spændende.

Men underligt.

Peter werge sagde der var et punkt i lilletåen som man skal sætte en nål i og ligge med dem i 30 min.
og efter 2 timer CA. ville baby vende sig

Han havde set det mange gange.

Håber virkelig det hjælper skatte

Anmeld

27. januar 2010

Malthesmoar

Caroline86 skriver:

Så er jeg hjemme igen..

Meget mærkelig oplevelse. Skulle ikke have akupunktur, for det er åbenbart kun til dem der ikke er i kontakt med deres krop og ikke kan slappe af Hmm... men fint nok, så nøjes vi med amoxa'en.

Hun tog en amoxa stift og satte ild til den og holdt den så ved siden af min lilletå.. når det blev så varmt at jeg ikke kunne holde det ud mere gik hun over til den anden fod og sådan blev hun ved til jeg avde fået ca. 15 min varme på begge tæer. Det var det

Skal derind igen i morgen kl. 9. og kl. 15. og fredag morgen hvis det er nødvendigt...

Prinsessen blev meget livlig derinde, men om det var fordi jeg lå og slappede af, eller om det var amoxa'en hun reagerede på, ved jeg ikke

Nu skal jeg i hvert fald slappe af resten af dagen og se hvad der sker..

Lyder da lidt spøjst el

Nå men for alt går godt

Fik selv akut kejsersnit, ik noget at være bange for

Pøj pøj

Mvh Susanne

Anmeld

27. januar 2010

Moderator

Kruse90 skriver:

det bliver spændende.

Men underligt.

Peter werge sagde der var et punkt i lilletåen som man skal sætte en nål i og ligge med dem i 30 min.
og efter 2 timer CA. ville baby vende sig

Han havde set det mange gange.

Håber virkelig det hjælper skatte

det med nålene er åbenbart kun til dem der ikke kan falde til ro inden amoxa'en... hmm!

for nålene får livmoder og bækkenmuskulatur til at slappe helt af og kan derfor også sætte fødslen i gang hvis man ikke passer på... Men alle de steder jeg har læst om vendingen står der at man skal have 3-6 behandlinger før det virker, så det med 2 timer lyder underligt synes jeg!?

(hende jeg var ved har forresten specialiceret sig indenfor fertilitet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.