Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

mullesmith2

kitty skriver:

Du er ikke nem at narre, unge dame

Sig mig tøser: Har vi ikke snart opbrugt kvoterne for negative tests?

jo det tror jeg godt nok at vi har. Jeg syntes også det er underligt der ikke er nogen der har fået et positivt resultat endnu....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

oo

kitty skriver:

jeg er garvet graviditetstester

Anmeld

24. januar 2010

håber snart det er os

kitty skriver:

det håber jeg

alt hvad jeg kan for os alle

Anmeld

24. januar 2010

håber snart det er os

mullesmith2 skriver:

jo det tror jeg godt nok at vi har. Jeg syntes også det er underligt der ikke er nogen der har fået et positivt resultat endnu....

det er fordi vi alle tester posetiv i næste uge

håber jeg

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

kudsk skriver:

håber jeg

That's the spirit

Anmeld

24. januar 2010

mullesmith2

kudsk skriver:

håber jeg

årh ja det kunne være så genialt.  har lige læst at overvægtige kvinder har lavere hcg tal end slanke kvinder, måske er det derfor jeg ikke kan teste positiv hehe

Anmeld

24. januar 2010

businesstigger

mullesmith2 skriver:

årh ja det kunne være så genialt.  har lige læst at overvægtige kvinder har lavere hcg tal end slanke kvinder, måske er det derfor jeg ikke kan teste positiv hehe

Det var da en spændende observation - hvor læste du det?

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Det var da en spændende observation - hvor læste du det?

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm

Her måske

Anmeld

24. januar 2010

Sofiedk

Ja så er det imorgen jeg skal teste. Der er idag ingen tegn på mens, andet end jeg synes at jeg kan mærke mit underliv, ikke ondt eller noget, jeg kan bare mærke noget. Det lyder underligt. hehe ...

Jeg prøver at holde håbet højt. Sidste gang begyndte jeg at bløde på dag 11 om aftenen og det er idag, så jeg er godt nok spændt på at se om jeg vågner op imorgen med mens eller hvad der sker.

Derudover er jeg meget i tvivl om jeg skal tage en test imorgen tidlig, for jeg tog jo en igår eftermiddags/aften der var negativ og tænker at den nok ikke kan nå at ændre sig på så kort tid?! Så ved ikke om jeg bare skal vente og se om jeg får min mens og så teste tirsdag morgen hvis ikke. Men okay, ved jo nok det ender med at jeg tar en test alligevel, man er vel testoman

Anmeld

24. januar 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Ja så er det imorgen jeg skal teste. Der er idag ingen tegn på mens, andet end jeg synes at jeg kan mærke mit underliv, ikke ondt eller noget, jeg kan bare mærke noget. Det lyder underligt. hehe ... Jeg prøver at holde håbet højt. Sidste gang begyndte jeg at bløde på dag 11 om aftenen og det er idag, så jeg er godt nok spændt på at se om jeg vågner op imorgen med mens eller hvad der sker.Derudover er jeg meget i tvivl om jeg skal tage en test imorgen tidlig, for jeg tog jo en igår eftermiddags/aften der var negativ og tænker at den nok ikke kan nå at ændre sig på så kort tid?! Så ved ikke om jeg bare skal vente og se om jeg får min mens og så teste tirsdag morgen hvis ikke. Men okay, ved jo nok det ender med at jeg tar en test alligevel, man er vel testoman

Husk at morgen urin vil indeholde mere HCG.. hvis det er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.