Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

cami87

Jeg skal også snart teste.  godt nok er jeg kun gået 2 dager over mens. og min cyklus har ikke været til at regne efter jeg stoppede med p-piller.. men nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Kruse90

Jeg er på dag 27. men aner ikke hvornår jeg kan teste.

Jeg mærker intet .
Min sidste cyklus var på 73 dage. SÅ er helt på bar bund.

Anmeld

24. januar 2010

Sofiedk

Ja man har vel lov til at håbe, selvom jeg stadig ikke tror på det. Jeg kan gå helt til onsdag inden jeg får min mens, for det er jo normalt at der går 14 dage efter iui, men sidste gang fik jeg den bare på dag 12. Men hold kæft hvor er det forfærdeligt de her dage. Vil bare have svar NU

Anmeld

24. januar 2010

mullesmith2

kitty skriver:

http://www.min-mave.dk/artikler/graviditet/almindelige-undersoegelser-under-graviditeten/graviditetshormonet-hcg.htm

Her måske

ja det skal nok passe det var i en anden tråd der var et link jeg så

Anmeld

24. januar 2010

mullesmith2

Nu skal i bare komme med nogen positive tests  det kan ikke gå for hurtigt nu. savner at høre nogen gode ting og at det kan lade sig gøre.

Anmeld

24. januar 2010

håber snart det er os

mullesmith2 skriver:

Nu skal i bare komme med nogen positive tests  det kan ikke gå for hurtigt nu. savner at høre nogen gode ting og at det kan lade sig gøre.

jaaaaaa det ville være super dejligt

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

Ja, positive tests, tak!!  Den negative g-test kvote er helt og aldeles opbrugt!

Jeg har stadig ingen mens.... den må gerne blive væk!

Anmeld

24. januar 2010

Sofia

Min menstruation brude komme i morgen, normalt kan jeg mærke en svag smerte når den er på vej--- det har jeg heldigvis ikke mærket endnu

Krydser for os alle

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

ViolaFie skriver:

Min menstruation brude komme i morgen, normalt kan jeg mærke en svag smerte når den er på vej--- det har jeg heldigvis ikke mærket endnu

Krydser for os alle

Det bliver spændende

Anmeld

25. januar 2010

-karas-

Tjuhl skriver:

Valmed testene er halvt så billige i rema fordi der kun er een test i, hvor der på apoteket, netto og føtex er to i

jo men på apoteket giver jeg 85 for en pakke med to,- så vil mene jeg sparre lidt alligevel ved at købe en enkelt for en 20ér i rema  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.