Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor er det bare trælst!!!

at det er din og min tur næste gang... Vi skal igang med nye forsøg igen i næste md...

til os alle...

Lene

Ja! Om jeg så skal farer ud på min kærestes job og overfalde ham, når jeg har ægløsning!! Haha  Iiiiihh, altså, vil jo bare så gerne ha' en lille én...

Og så er det bare så nedtrykkende, at høre om en far, der har udøvet vold på sit 6 mdr gamle barn... Det er utrolig deprimerende, at så ansvarsløse mennesker kan få børn, og så sidder vi her med al vores overskud af kærlighed til de små, og bliver bare ikke gravide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

ønskebørn74

Louisiana28 skriver:

Ja! Om jeg så skal farer ud på min kærestes job og overfalde ham, når jeg har ægløsning!! Haha  Iiiiihh, altså, vil jo bare så gerne ha' en lille én...

Og så er det bare så nedtrykkende, at høre om en far, der har udøvet vold på sit 6 mdr gamle barn... Det er utrolig deprimerende, at så ansvarsløse mennesker kan få børn, og så sidder vi her med al vores overskud af kærlighed til de små, og bliver bare ikke gravide 

Helt enig... Vi har forsøgt i snart 9år... Er ved at være godt træt af at alle jeg kender nu har mindst 2 børn og vi var dem der startede med at forsøge...

Men, det må så blive den lækreste unge når den endelig kommer...

Anmeld

24. januar 2010

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Helt enig... Vi har forsøgt i snart 9år... Er ved at være godt træt af at alle jeg kender nu har mindst 2 børn og vi var dem der startede med at forsøge...

Hold da helt op... 9 år! Jeg krydser alt hvad jeg overhovedet kan formå at krydse fingre!!  Min moster og onkel forsøgte i 14 år, og det lykkedes dem at få en søn, han er 21 idag, så det er helt sikkert, at det også vil lykkes for jer, det er jeg sikker på 

til dig!!

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

ønskebarn74 skriver:

Jeg sender dig lige et elektronisk kram

Og så krydser jeg fingre det bedste jeg har lært

Anmeld

24. januar 2010

ønskebørn74

Tak alle sammen!!!!! 

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

ønskebarn74 skriver:

Tak alle sammen!!!!! 

Jeg krydser med, alt hvad jeg kan!!

Anmeld

24. januar 2010

mullesmith2

Der er godt nok ikke meget medgang i denne tråd øv øv øv. Det kan da så kun blive bedre næste gang  

Anmeld

24. januar 2010

oo

-karas- skriver:

bruger dem fra apoteket,- men idag var jeg i rema 1000 og der kostede en test kun 20 kr.. det er halv pris af hvad de koster på apoteket

Valmed testene er halvt så billige i rema fordi der kun er een test i, hvor der på apoteket, netto og føtex er to i

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

Valmed testene er halvt så billige i rema fordi der kun er een test i, hvor der på apoteket, netto og føtex er to i

Du er ikke nem at narre, unge dame

Sig mig tøser: Har vi ikke snart opbrugt kvoterne for negative tests?

Anmeld

24. januar 2010

ønskebørn74

kitty skriver:

Du er ikke nem at narre, unge dame

Sig mig tøser: Har vi ikke snart opbrugt kvoterne for negative tests?

JOOOOOO.... til jer ALLE!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.