Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

MM1987

gemt~i~hjertet skriver:

bar' i ikk er bevet lige så tosset som mig jeg kom til at købe en barnevogn for ca ½ år siden..

Nej det har jeg dog ikke gjort...

Er det ik hårdt at gå og kigge på den, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Sofiedk

Ville ønske at grunden til jeg ikke havde skrevet var pga en positiv test. Men næ nej, et stk totalt negativ test til mig her til morgen og stadig ingen mens. Jeg SKAL have min mens idag hvis vi skal nå et iui forsøg mere denne måned, ellers tar min læge på ferie og så skal vi holde pause en måned, på ingen måde det jeg har lyst til.

ARGH! Kom nu mens for fanden.

Anmeld

25. januar 2010

oo

Sofiekdk skriver:

Ville ønske at grunden til jeg ikke havde skrevet var pga en positiv test. Men næ nej, et stk totalt negativ test til mig her til morgen og stadig ingen mens. Jeg SKAL have min mens idag hvis vi skal nå et iui forsøg mere denne måned, ellers tar min læge på ferie og så skal vi holde pause en måned, på ingen måde det jeg har lyst til.

ARGH! Kom nu mens for fanden.

øv øv øv øv, jeg heppede ellers sådan på jer så må jeg konvertere min hepning på mensen - selvom det virker helt bagvendt! men jeg kan godt forstå du gerne vil igang igen - dog er det rigtig hårdt at tage tre ture i rap!!

Anmeld

25. januar 2010

Sofiedk

Ja min læge siger også det er en god ide med pause, men har på ingen måde lyst til det. Jeg ville tage 20 iui i træk hvis det endte ud i en graviditet, men så let er det jo desværre ikke.

Håber bare min mens når at komme idag.

Anmeld

25. januar 2010

mullesmith2

ÅÅÅh der er ingen held for nogen af os, eller jeg har ikke testet endnu siden jeg fik den negative test her for et par dage siden, men det var også noget for tidligt at teste på det tidspunkt. men idag er jeg på dag 28 i cyklussen, sidste måned var cyklus på 33 dage så jeg tror ik helt jeg tør teste endnu. Jeg kan heller ik rigtig mærke nogen tegn på noget somhelst hverken mens eller graviditet. Venter et par dage så kan jeg teste. Men hvis nu man er gravid skulle man så ikke have haft implantatblødning (hedder det ik det når ægget sætter sig fast?) Jeg har ikke blødt på noget tidspunkt. Er nok ikke gravid, men indtil mens kommer så kan man kun håbe.  for jer andre også.

Anmeld

25. januar 2010

mullesmith2

gemt~i~hjertet skriver:

bar' i ikk er bevet lige så tosset som mig jeg kom til at købe en barnevogn for ca ½ år siden..

Ej hehe det var da også en kæmpe ting at gå hen og købe hehe men forstår godt du ikke kan lade være.  jeg har godt nok ikke købt noget endnu, jeg surfer bare rundt og kigger på ting som jeg kunne tænke mig at flyve ud og købe i det øjeblik testen er positiv.

Anmeld

25. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

ÅÅÅh der er ingen held for nogen af os, eller jeg har ikke testet endnu siden jeg fik den negative test her for et par dage siden, men det var også noget for tidligt at teste på det tidspunkt. men idag er jeg på dag 28 i cyklussen, sidste måned var cyklus på 33 dage så jeg tror ik helt jeg tør teste endnu. Jeg kan heller ik rigtig mærke nogen tegn på noget somhelst hverken mens eller graviditet. Venter et par dage så kan jeg teste. Men hvis nu man er gravid skulle man så ikke have haft implantatblødning (hedder det ik det når ægget sætter sig fast?) Jeg har ikke blødt på noget tidspunkt. Er nok ikke gravid, men indtil mens kommer så kan man kun håbe.  for jer andre også.

Det er ikke altid, at man har implantionsblødning, så det kan du ikke regne med.

Jeg håber da for dig, at du er preggy - vi MÅ have nogle positive tests herinde. Det går ikke med alle de negative.

Jeg har forresten stadig ikke fået mens... hm...

Anmeld

25. januar 2010

Riksen

gemt~i~hjertet skriver:

Nej, jeg er ikke så tosset endnu Men mest fordi, at jeg nok ikke ville kunne stoppe, hvis først jeg begyndte. Så jeg er afholdsdame.

Jeg har en veninde som har købet en barnevogn og tre voksiposer, fordi de var billige. Og hun har ingen planer om baby før om mange år. Men så har hun da lidt på lager, når det engang bliver vores tur

Anmeld

25. januar 2010

Sofiedk

Det var da utroligt som mensen lader vente på sig hos mange herinde idag, måske de tror det er april allerede og laver en kæmpe aprilsnar, men det er altså ikke fair

Anmeld

25. januar 2010

Riksen

Sofiekdk skriver:

Det var da utroligt som mensen lader vente på sig hos mange herinde idag, måske de tror det er april allerede og laver en kæmpe aprilsnar, men det er altså ikke fair

Nej, det er virkelig mystisk at vi er så mange uden mens...

Jeg håber på, at du får din mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.