Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

-karas-

mullesmith2 skriver:

Nu skal i bare komme med nogen positive tests  det kan ikke gå for hurtigt nu. savner at høre nogen gode ting og at det kan lade sig gøre.

--- KOm KOM MED POSITIVE TESTER --- 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

oo

-karas- skriver:

jo men på apoteket giver jeg 85 for en pakke med to,- så vil mene jeg sparre lidt alligevel ved at købe en enkelt for en 20ér i rema  

af Valmed mærket? for det er da ærgeligt at give 85 på apoteket for to når du kan give 40 kr for de samme to i netto

Anmeld

25. januar 2010

Riksen

Godmorgen tøser.

Jeg skulle jo egentlig teste i dag, men da jeg snød i går og fik en negativ test, tror jeg at jeg venter lidt endnu med at teste igen.

Men stadig ingen mens eller tegn på det

Anmeld

25. januar 2010

otlitrom

negativ igen idag.. Men stadig ingen spor af mens, og frygtelig meget kvalme! Hvis der fortsat ingen mens er, så tester jeg torsdag..

Anmeld

25. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

negativ igen idag.. Men stadig ingen spor af mens, og frygtelig meget kvalme! Hvis der fortsat ingen mens er, så tester jeg torsdag..

Det lyder da lidt som om, der kunne være noget

Jeg tester onsdag - hvis jeg tør

Anmeld

25. januar 2010

otlitrom

Riksen skriver:

Det lyder da lidt som om, der kunne være noget

Jeg tester onsdag - hvis jeg tør

Det tør du godt

Jeg er helt invalideret af kvalme, håber ikke jeg er ved at blive syg.. Det hjalp ikke at spise. Men ok, det enste jeg havde lyst til var en kold pandekage

Jeg håber for dig, at du får 2 streger!

Anmeld

25. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

Det tør du godt

Jeg er helt invalideret af kvalme, håber ikke jeg er ved at blive syg.. Det hjalp ikke at spise. Men ok, det enste jeg havde lyst til var en kold pandekage

Jeg håber for dig, at du får 2 streger!

Tak, og i lige måde

Puha... det lyder ikke rart, øv! Jeg håber det er pga. en lille bebs.

Anmeld

25. januar 2010

oo

uh hvad med sofiedk? jeg håber hun ikke har skrevet herinde endnu fordi hun er helt rundtosset efter at have fået to streger

Anmeld

25. januar 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

uh hvad med sofiedk? jeg håber hun ikke har skrevet herinde endnu fordi hun er helt rundtosset efter at have fået to streger

Ja, det håber jeg også!! Det ku være fedt

Anmeld

25. januar 2010

gemt~i~hjertet

Mia Maia skriver:

Og jeg er glad for jeg ikke er den eneste...

bar' i ikk er bevet lige så tosset som mig jeg kom til at købe en barnevogn for ca ½ år siden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.