Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Riksen

-karas- skriver:

bruger dem fra apoteket,- men idag var jeg i rema 1000 og der kostede en test kun 20 kr.. det er halv pris af hvad de koster på apoteket

Det var da billigt.. Er det bare almindelige strimmelteste? Jeg må hellere købe nogle i morgen, når jeg skal i Rema.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

-karas-

Riksen skriver:

Det var da billigt.. Er det bare almindelige strimmelteste? Jeg må hellere købe nogle i morgen, når jeg skal i Rema.

de ligger oppe ved kassen og hedder VALMED graviditetstest

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

-karas- skriver:

okay... hvor vidt..

Jeg forstår det simpelthen bare ikke..- da jeg var gravid med min søn på 3 ,- kunne man taste det dagen efter jeg var gået over tid...

Men graviditeter er vel aldrig ens ...

venter bare spændt...

Nej, det er meget mærkeligt. Hun testede egentlig også bare for at overbevise sin psyke om at hun ikke var gravid, så hun kunne få sin mens og dermed komme i gang med behandling for barnløshed. Men det var ganske unødvendigt, da hun jo rent faktisk var gravid

Jeg var selv gravid i efteråret, og jeg testede først tre dage efter forventet mens. Og de to teste var positive lige med det samme.

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

-karas- skriver:

de ligger oppe ved kassen og hedder VALMED graviditetstest

Ok, tak

Anmeld

24. januar 2010

-karas-

Riksen skriver:

Nej, det er meget mærkeligt. Hun testede egentlig også bare for at overbevise sin psyke om at hun ikke var gravid, så hun kunne få sin mens og dermed komme i gang med behandling for barnløshed. Men det var ganske unødvendigt, da hun jo rent faktisk var gravid

Jeg var selv gravid i efteråret, og jeg testede først tre dage efter forventet mens. Og de to teste var positive lige med det samme.

ja - håber  bare så meget,- men tænker lidt om man evt kunne bilde sin krop ind man er gravid uden at være det.... som du selv skriver så er det jo det psykiske der tit spiller en rolle...

men ja håber bare snart den test vider noget, - men skulle have haft mens d 21,- men intet kommet og negativ tester hmmm

synes efterhånden det fylder meget i mit hovede.

--GOD SØNDAG--

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Miss Bananahammock - 21.01.10

businesstigger - 22.01.10 (negativ men stadig ingen mens.)

Louisiana28 - 23.01.10 Negativ 

Kitty - 23.01.1 Negativ, men stadig ingen mens

Kudsk - 23.01.10  (  negativ min ingen menstration ) 

Riksen - 25.01.10

Sofiedk - 25.01.10

Mullesmith - 26.01.10

Persille83 - 26.01.10

businesstigger - prøver igen 27/29.01.10

Dia - 29.01.10

Mia Maia - 29.01.10

silden85 - 30 jan- 3 feb 2010 men jeg tester d. 30

.

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

-karas- skriver:

ja - håber  bare så meget,- men tænker lidt om man evt kunne bilde sin krop ind man er gravid uden at være det.... som du selv skriver så er det jo det psykiske der tit spiller en rolle...

men ja håber bare snart den test vider noget, - men skulle have haft mens d 21,- men intet kommet og negativ tester hmmm

synes efterhånden det fylder meget i mit hovede.

--GOD SØNDAG--

Det fylder også meget i mit hovede, for ikke at sige rigtig meget... men tålmodighed er en dyd.

Du må også ha' en god søndag

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

24. januar 2010

-karas-

Riksen skriver:

Det fylder også meget i mit hovede, for ikke at sige rigtig meget... men tålmodighed er en dyd.

Du må også ha' en god søndag

Jeg krydser fingre for dig

krydser også for dig...

Vi må lige give hinanden info hen ad vejen

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

-karas- skriver:

krydser også for dig...

Vi må lige give hinanden info hen ad vejen

Jeps, det må vi

Anmeld

24. januar 2010

Riksen

kitty skriver:

.

Krydser også fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.