Nogen der snart skal teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

lassemor07

Jeg skal teste den 24/1

Men tror nu ikke der er noget men vis der er kan det m¨ske forklare af min sygdom er så slem i øjeblikket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

karina pigen

jeg skal testes den 2.2-10-- og puuhaaaaa tiden går så langsomt at det næsten går ondt..

men håber og håber og alliegvel er håber man ik for meget hvis nu det ik er .. alle de tzanker man tænker  men er så nervøs for at blive skuffet.. hvis nu det ik er denne gang..

åhhh

Anmeld

21. januar 2010

mullesmith2

Mettemus skriver:

Hej alle

Sender jer lige en gang positiv energi - er sikker på at der er gevinst for flere af jer!

Fra Mette som testede positiv i går (altså slet ikke ment for at hovere!!!)

jooohov garanteret lige for at blære dig hehehe men det er iorden stort tillykke

Anmeld

21. januar 2010

mullesmith2

Har simpelthen haft så meget kvalme her til aften og følte mig pludselig helt feber agtig og svimmel. Men da jeg fik aftensmad gik det væk, nu er der kun en lille smule.... er det et tegn??  havde også halsbrand igår og i forgårs, men syntes det er tidligt der er symptomer, kom til at teste igår eftermiddags på dag 23 i cyklussen den var også negativ. Nok for tidligt men siden man havde symptomer kunne det jo godt være hehe

Anmeld

21. januar 2010

mullesmith2

karina pigen skriver:

jeg skal testes den 2.2-10-- og puuhaaaaa tiden går så langsomt at det næsten går ondt..

men håber og håber og alliegvel er håber man ik for meget hvis nu det ik er .. alle de tzanker man tænker  men er så nervøs for at blive skuffet.. hvis nu det ik er denne gang..

åhhh

Kender det bare alt for godt. skal godt nok teste her d.26. kom til at teste igår hehe den var negativ men det er også alt for tidligt hehe. Jeg kan bare ikke vente med at teste. er nok det man kalder testoman...

Anmeld

21. januar 2010

Mettemus

mullesmith2 skriver:

jooohov garanteret lige for at blære dig hehehe men det er iorden stort tillykke

I hvert fald kun en lille bitte smule blær - helt sikkert flest positive tanker til jer som jeg ville ønske var i min situation

Anmeld

21. januar 2010

Riksen

mullesmith2 skriver:

Har simpelthen haft så meget kvalme her til aften og følte mig pludselig helt feber agtig og svimmel. Men da jeg fik aftensmad gik det væk, nu er der kun en lille smule.... er det et tegn??  havde også halsbrand igår og i forgårs, men syntes det er tidligt der er symptomer, kom til at teste igår eftermiddags på dag 23 i cyklussen den var også negativ. Nok for tidligt men siden man havde symptomer kunne det jo godt være hehe

Det kunne da godt lyde som graviditetssymptomer

Jeg har selv haft en snert af kvalme, ømme bryster og niv i underlivet i dag, så jeg tænker også hele tiden på om det mon er symptomer.... man føler virkelig at man er på grænsen til at blive sindssyg.

Jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

21. januar 2010

Riksen

dithmer skriver:

Hejsa allesammen.

Jeg hører vist også ind under denne gruppe. Skulle teste sidste torsdag på 28. dagen. Negativ...testede igen i mandags på dag 32. men heller ikke to streger. Øv bøv. Har to dejlige piger på knap 5 og 8, men ønsker mig brændende en nr. 3. Håber det lykkes snart. Vi er i gang på 4. måned.

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

21. januar 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Hej alle

Sender jer lige en gang positiv energi - er sikker på at der er gevinst for flere af jer!

Fra Mette som testede positiv i går (altså slet ikke ment for at hovere!!!)

Ih, tak

Og tillykke med den gode nyhed!

Anmeld

21. januar 2010

håber snart det er os

øv øv tror tante rød er på vej der var lidt rødt da jeg tørte mig

men må bare vente og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.