Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitty skriver: Jeg tror vi allesammen bliver mere eller mindre gak gak hver gang
Jeg tror vi allesammen bliver mere eller mindre gak gak hver gang
Det tror jeg også da hehe helt fjollet. Ej nu sparker den.... hahah er helt rundt på gulvet hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Riksen skriver: Hørt!
Hørt!
Ja, ikk? Det er da utroligt hvad man kan nå at gå og bilde sig selv og kroppen ind Vi kvinder kan meget.. Nogle gange lidt for meget
Det bliver ved med den trykkende lidt menslignende men ikke nær så kraftige fornemmelse i underlivet.... hmmm
Miss BananaHammock skriver: Update på mig: ingen mens endnu, men føler den er på vej har ingen test, så venter med at teste til weekenden hvis den bliver væk, men har som sagt ingen tro i denne måned. den kommer nok i aften!
Update på mig: ingen mens endnu, men føler den er på vej har ingen test, så venter med at teste til weekenden hvis den bliver væk, men har som sagt ingen tro i denne måned. den kommer nok i aften!
Hm øv, men jeg krydser fingre endnu, håbet er ikke ude før der kommer mens.
mullesmith2 skriver: Hm øv, men jeg krydser fingre endnu, håbet er ikke ude før der kommer mens.
Miss BananaHammock skriver: tak
tak
Ja, vi krydser stadig! Det er der kun én ting der kan stoppe, og hun er ikke kommet på besøg endnu
Hejsa allesammen.
Jeg hører vist også ind under denne gruppe. Skulle teste sidste torsdag på 28. dagen. Negativ...testede igen i mandags på dag 32. men heller ikke to streger. Øv bøv. Har to dejlige piger på knap 5 og 8, men ønsker mig brændende en nr. 3. Håber det lykkes snart. Vi er i gang på 4. måned.
Hej alle
Sender jer lige en gang positiv energi - er sikker på at der er gevinst for flere af jer!
Fra Mette som testede positiv i går (altså slet ikke ment for at hovere!!!)
Mettemus skriver: Hej alle Sender jer lige en gang positiv energi - er sikker på at der er gevinst for flere af jer! Fra Mette som testede positiv i går (altså slet ikke ment for at hovere!!!)
Det er kun dejligt med positiv energi fra en der lige har fået 2 fine streger...
Kæmpe tillykke med dem!!
Det gør kun at jeg tænker at det stadig kan lade sig gøre...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128