lillemunk skriver:
Det mener jeg da 
Godt råd du må ud og købe bogen om tvillinger.... den svare på mange af ens spørgsmål.
Kejsersnit hmm vil allerhelst føde almenligt.. da det jo er sundest for kroppen og de små.
Men er det sådan at de siger jeg kan føde den ene normalt og den anden ved kejsersnit vælger jeg kejsersnit når nu de skal skære i mig.
Sagde de noget om det var enægget eller tveægget ???
Jeg sov næsten også i døgndrift. men nu går det meget bedre og det er meget sjældent jeg må sove til middag... men lyt til din krop.
Han kommer måske ikke lige nu, men han skal nok komme.
Ja, når den næste scanning er overstået, så skal jeg ud at shoppe literatur.
Jeg har jo selv en tvillingesøster, så jeg kender en del til det. Naturligvis intet om, hvordan det er med små børn
Min mor har dog i dag sagt, at hun gerne vil dele ud af viden - og er i øvrigt ved at skrue strikketempoet op, når der skal laves dobbelt så meget tøj. He he.
Kan godt forstå, at du vil føde naturligt. Det har du jo også prøvet før. Jeg er ikke helt sikker endnu. Jeg skal lige lidt tættere på, før jeg beslutter mig.
Jeg lytter også til min krop. Den siger god nat god nat stort set hele tiden
Undtagen i dag, hvor jeg er alt for meget oppe at køre!
I øvrigt har en aftale med en veninde om, at hun skal hjælpe mig med tvillingerne, hvis jeg ikke kan få hjælp herhjemme. Så jeg havner måske i Maribo et par mdr., når jeg har født. Så må vi da lige beundre hinandens tvillinger 
Anmeld