Hjerteblink i flertal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Vial

lisbeth2910 skriver:

STORT tillykke!!! Var de lige store ved scanningen?

Lisbeth

Ja, de var næsten lige store.

9,61 mm og 8,88 mm

Lægen sagde, at de begge var helt perfekte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Vial

lillemunk skriver:

Ja vi skal nok klare den men forstår dig så udmærket... lige pludselig tænker man ikke længere en men 2.....Lejlighed ja det er en mulighed... det giver lidt mere økonomisk frihed... hvis du altså kan få boligskiring.

Altså trods mave...har jeg en der åbenbart ikke bliver skræmt af at jeg venter barn 3 og 4.... meeeeeen jeg ved ikke rigtigt.
Vi har kysset lidt og skriver sammen... men tager det stille og roligt

Så jo muligheden forlægger og du er jo en smuk pige og jeg er sikker på at maven  ikke gør dig mindre smuk

Det var pænt skrevet af dig

Det kræver jo bare, at man er vågen, hvis man skal finde en mand. Pt. sover jeg ca. 16 timer i døgnet  Det ændrer sig vel, når jeg kommer længere hen. Regner med at 2. trimester vil være et lyspunkt i graviditeten.

Skal du have kejsersnit? Og i så fald, hvornår vil de så tage dem ud?

Knus fra mig, der lige kigger på tvillingevogne..

Anmeld

18. januar 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Det var pænt skrevet af dig

Det kræver jo bare, at man er vågen, hvis man skal finde en mand. Pt. sover jeg ca. 16 timer i døgnet  Det ændrer sig vel, når jeg kommer længere hen. Regner med at 2. trimester vil være et lyspunkt i graviditeten.

Skal du have kejsersnit? Og i så fald, hvornår vil de så tage dem ud?

Knus fra mig, der lige kigger på tvillingevogne..

Det mener jeg da

Godt råd du må ud og købe bogen om tvillinger.... den svare på mange af ens spørgsmål.

Kejsersnit hmm vil allerhelst føde almenligt.. da det jo er sundest for kroppen og de små.
Men er det sådan at de siger jeg kan føde den ene normalt og den anden ved kejsersnit vælger jeg kejsersnit når nu de skal skære i mig.
Sagde de noget om det var enægget eller tveægget ???

Jeg sov næsten også i døgndrift. men nu går det meget bedre og det er meget sjældent jeg må sove til middag... men lyt til din krop.

Han kommer måske ikke lige nu, men han skal nok komme.

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Nope, jeg har ikke fået lagt nogle æg op. Jeg havde fået hormonstimulering. Meeen æggene var ikke ude at vende i et glas.

Der var i alt 7 æg, men det var kun to, som voksede sig store nok, og det var også kun dem, som løste sig, da jeg fik ægløsningssprøjten.

Jeg blev "lovet", at de jeg ikke ville få tvillinger. Det skulle eftersigende være sjældent, og de har gode statistikker på kun at ramme en enkel graviditet. 

Jeg ved ikke, om det er de 20 mill sædceller fra en donor-tyr, som har gjort, at jeg skulle ende op med to små i maven

Knus fra Avlskoen (som slet ikke har kunne tage sin eftermiddagslur -trods ingen søvn i nat.. er SÅ hyper)

Holddahelt... Ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige

Men det er jo helt vildt. Hvor bliver det spændende at se dine 2 små...

Anmeld

18. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Holddahelt... Ja jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige

Men det er jo helt vildt. Hvor bliver det spændende at se dine 2 små...

Ja, det er heeelt vildt. Er så rystet.

Der kommer nok nogle nye billeder af dem allerede den 2. februar, hvor jeg skal scannes igen for at se, om de stadig begge er lige friske 

Glæder mig til at høre om din, der bor jo nok kun én bebs hos dig, men krydser rigtig meget fingre for dig også

Anmeld

18. januar 2010

Vial

lillemunk skriver:

Det mener jeg da

Godt råd du må ud og købe bogen om tvillinger.... den svare på mange af ens spørgsmål.

Kejsersnit hmm vil allerhelst føde almenligt.. da det jo er sundest for kroppen og de små.
Men er det sådan at de siger jeg kan føde den ene normalt og den anden ved kejsersnit vælger jeg kejsersnit når nu de skal skære i mig.
Sagde de noget om det var enægget eller tveægget ???

Jeg sov næsten også i døgndrift. men nu går det meget bedre og det er meget sjældent jeg må sove til middag... men lyt til din krop.

Han kommer måske ikke lige nu, men han skal nok komme.

Ja, når den næste scanning er overstået, så skal jeg ud at shoppe literatur.

Jeg har jo selv en tvillingesøster, så jeg kender en del til det. Naturligvis intet om, hvordan det er med små børn   Min mor har dog i dag sagt, at hun gerne vil dele ud af viden - og er i øvrigt ved at skrue strikketempoet op, når der skal laves dobbelt så meget tøj. He he.

Kan godt forstå, at du vil føde naturligt. Det har du jo også prøvet før. Jeg er ikke helt sikker endnu. Jeg skal lige lidt tættere på, før jeg beslutter mig.

Jeg lytter også til min krop. Den siger god nat god nat stort set hele tiden  Undtagen i dag, hvor jeg er alt for meget oppe at køre!

I øvrigt har en aftale med en veninde om, at hun skal hjælpe mig med tvillingerne, hvis jeg ikke kan få hjælp herhjemme. Så jeg havner måske i Maribo et par mdr., når jeg har født. Så må vi da lige beundre hinandens tvillinger

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Ja, det er heeelt vildt. Er så rystet.

Der kommer nok nogle nye billeder af dem allerede den 2. februar, hvor jeg skal scannes igen for at se, om de stadig begge er lige friske 

Glæder mig til at høre om din, der bor jo nok kun én bebs hos dig, men krydser rigtig meget fingre for dig også

Hehe Jeg skulle ellers nok også lige spise en kamel eller to, hvis jeg fandt ud af at der var 2 hehe.

Men jeg skriver selvfølgelig NOK lige præcis, når vi er hjemme fra scanning den 26.

Så må vi se, om der er et stort fint hjerte der banker og hvornår den har tænkt sig at kunne blive NF'et...

Hvornår skal du til NF så? Fik du det atvide?

Anmeld

18. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Hehe Jeg skulle ellers nok også lige spise en kamel eller to, hvis jeg fandt ud af at der var 2 hehe.

Men jeg skriver selvfølgelig NOK lige præcis, når vi er hjemme fra scanning den 26.

Så må vi se, om der er et stort fint hjerte der banker og hvornår den har tænkt sig at kunne blive NF'et...

Hvornår skal du til NF så? Fik du det atvide?

Jeg fik kun at vide, at jeg skulle scannes igen, når jeg er 9+1. For at se, om de begge stadig er der.

Gik der fra helt forvirret og sad jo bare og græd i 20 min i bilen - eller nærmest hulkede.

Da jeg kom hjem tænkte jeg på, at nf skal jeg jo også have styr på. Ringede op til klinikken, og de sagde, at jeg sideløbende skulle få tid hos lægen, men at jeg skulle huske at fortælle, at jeg ikke kan få dobbelttest (altså den der blodprøve man får inden nf scanning). Dette da tallet bliver alt for højt med tvillinger.

Regner med nf omkring 12. uge, men har jo ikke undersøgt det nærmere.

Kan godt forstå, at du er meget obs på det..pyyy. Læste din historie, og har haft mareridt lige siden. Ufatteligt hvad mennesker kan gå igennem, og så stadig være velfungerende mennesker - dog med ar på sjælen.

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Jeg fik kun at vide, at jeg skulle scannes igen, når jeg er 9+1. For at se, om de begge stadig er der.

Gik der fra helt forvirret og sad jo bare og græd i 20 min i bilen - eller nærmest hulkede.

Da jeg kom hjem tænkte jeg på, at nf skal jeg jo også have styr på. Ringede op til klinikken, og de sagde, at jeg sideløbende skulle få tid hos lægen, men at jeg skulle huske at fortælle, at jeg ikke kan få dobbelttest (altså den der blodprøve man får inden nf scanning). Dette da tallet bliver alt for højt med tvillinger.

Regner med nf omkring 12. uge, men har jo ikke undersøgt det nærmere.

Kan godt forstå, at du er meget obs på det..pyyy. Læste din historie, og har haft mareridt lige siden. Ufatteligt hvad mennesker kan gå igennem, og så stadig være velfungerende mennesker - dog med ar på sjælen.

NÅÅEÅE Hvis du skal scannes igen om 2 uger, så får du det nok atvide der ...

Hvor er det altså spændende...

Og tjooo.. hvad man kan gå igennem, og stadig stå på benene. Det føles også lidt absurt nogengange... Ligenu har jeg virkelig brug for at det går godt, så jeg kan få lidt succes Og ikek får pip i låget :-S

Mit humør svinger ret meget lige i øjeblikket. Det ene øjeblik har jeg brug for at snakke med min JM, det andet øjeblik tænker jeg: Jamen det nytter jo ingenting. Det tredie øjeblik har jeg bare lyst til at tiden skal GÅ og det næste øjeblik er jeg helt følelsesløs... Alt imens jeg bare har kvalme dagen lang...

Anmeld

18. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Du skal da lige have en kæmpe[/f'er af mig..
Og så et RIGTIG stort TILLYKKE
Hvor bliver det spændene....
Endnu engang tillykke med stort knus herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.