Hjerteblink i flertal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

NÅÅEÅE Hvis du skal scannes igen om 2 uger, så får du det nok atvide der ...

Hvor er det altså spændende...

Og tjooo.. hvad man kan gå igennem, og stadig stå på benene. Det føles også lidt absurt nogengange... Ligenu har jeg virkelig brug for at det går godt, så jeg kan få lidt succes Og ikek får pip i låget :-S

Mit humør svinger ret meget lige i øjeblikket. Det ene øjeblik har jeg brug for at snakke med min JM, det andet øjeblik tænker jeg: Jamen det nytter jo ingenting. Det tredie øjeblik har jeg bare lyst til at tiden skal GÅ og det næste øjeblik er jeg helt følelsesløs... Alt imens jeg bare har kvalme dagen lang...

Jeg var selv så presset inden scanning, og det kan jeg jo så gange med 100, når du har haft dårlige oplevelser med det før... Fy for pokker!

Din kvalme er god, det er jo tegn på at moderkagen er i fuld sving. Lige så snart embryon er gået til - eller aldrig rigtig skal blive til en baby, så stopper moderkagen sin sunde udvikling. Så selvfølgelig er du drøn hamrende gravid og allerede nu slår et lille hjerte.

Kan dog godt forstå, at du lige tager en uge mere, så blinket ikke runger hult i dit bekymrede sind.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Ja, når den næste scanning er overstået, så skal jeg ud at shoppe literatur.

Jeg har jo selv en tvillingesøster, så jeg kender en del til det. Naturligvis intet om, hvordan det er med små børn   Min mor har dog i dag sagt, at hun gerne vil dele ud af viden - og er i øvrigt ved at skrue strikketempoet op, når der skal laves dobbelt så meget tøj. He he.

Kan godt forstå, at du vil føde naturligt. Det har du jo også prøvet før. Jeg er ikke helt sikker endnu. Jeg skal lige lidt tættere på, før jeg beslutter mig.

Jeg lytter også til min krop. Den siger god nat god nat stort set hele tiden  Undtagen i dag, hvor jeg er alt for meget oppe at køre!

I øvrigt har en aftale med en veninde om, at hun skal hjælpe mig med tvillingerne, hvis jeg ikke kan få hjælp herhjemme. Så jeg havner måske i Maribo et par mdr., når jeg har født. Så må vi da lige beundre hinandens tvillinger

ja det er sandt du er tvilling

Dejligt at ha viden så tæt på, godt nok er der en del år siden hun har fået jer, men hun kan huske hvordan det er
Hvor fedt hun strikker, det er jo lige til efteråret de kommer til verden.
Mine bliver omkring maj har termin i juni.

Bogen jeg har er jeg super glad for der står så meget godt i den.
Hvornår skal du til næste scanning ?

Mine veninder (jeg har 2 super gode veninder) flytter ind her hos mig på skift når de kommer til verden.
Så der også er nogle til at tage sig af de 2 store hvis jeg skal være indlagt længe.

Det kunne da være super hyggeligt at mødes, kender ikke nogle hernede der venter tvillinger....Maribo ligger kun 4 km væk fra hvor jeg bor... så det brude vi kunne finde ud af

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jeg var selv så presset inden scanning, og det kan jeg jo så gange med 100, når du har haft dårlige oplevelser med det før... Fy for pokker!

Din kvalme er god, det er jo tegn på at moderkagen er i fuld sving. Lige så snart embryon er gået til - eller aldrig rigtig skal blive til en baby, så stopper moderkagen sin sunde udvikling. Så selvfølgelig er du drøn hamrende gravid og allerede nu slår et lille hjerte.

Kan dog godt forstå, at du lige tager en uge mere, så blinket ikke runger hult i dit bekymrede sind.

Ja, det ringede jo i sidste uge, lige da jeg var blevet henvist og spurgter om jeg kunne komme samme dag :-S Men jeg vil atlså godt lige vente til chancen for overlevelse er LIDT større end den var i sidste uge...

Og jeg ved godt at min kvalme og uro i kroppen er godt... Men jeg havde jo også kvalme med spunken. Den var spræl levende, bare mega syg jo.

Så desværre er der to frygter der skal udryddes...

Anmeld

18. januar 2010

Vial

lillemunk skriver:

ja det er sandt du er tvilling

Dejligt at ha viden så tæt på, godt nok er der en del år siden hun har fået jer, men hun kan huske hvordan det er
Hvor fedt hun strikker, det er jo lige til efteråret de kommer til verden.
Mine bliver omkring maj har termin i juni.

Bogen jeg har er jeg super glad for der står så meget godt i den.
Hvornår skal du til næste scanning ?

Mine veninder (jeg har 2 super gode veninder) flytter ind her hos mig på skift når de kommer til verden.
Så der også er nogle til at tage sig af de 2 store hvis jeg skal være indlagt længe.

Det kunne da være super hyggeligt at mødes, kender ikke nogle hernede der venter tvillinger....Maribo ligger kun 4 km væk fra hvor jeg bor... så det brude vi kunne finde ud af

Længe leve veninderne. Dem har vi virkelig brug for nu.

Jeg skal scannes igen den 2. februar altså i morgen om to uger. Glæder mig allerede. Lige nu er jeg ikke bekymret, men det skal jeg nok nå at blive, hvis jeg kender mig selv og mine hormoner ret!

Anmeld

18. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Ja, det ringede jo i sidste uge, lige da jeg var blevet henvist og spurgter om jeg kunne komme samme dag :-S Men jeg vil atlså godt lige vente til chancen for overlevelse er LIDT større end den var i sidste uge...

Og jeg ved godt at min kvalme og uro i kroppen er godt... Men jeg havde jo også kvalme med spunken. Den var spræl levende, bare mega syg jo.

Så desværre er der to frygter der skal udryddes...

Ja, den med Spunken er så led.  Du kan kun ønske at blive frosset ned, og så tøet op, når din mand står med fine tal og billeder fra NF scanningen. I har før fået et sundt og rask barn, det får I igen. Det er jeg ikke i tvivl om. Det med Spunken var SÅ sort uheld.

Vi er nogle, som skal have mærkelige odds i livet. Odds, hvor det er lettere at vinde i Lotto! Jeg blev født med en misdannelse i bugen de færeste overlever, en defekt, som kun 1 ud af 5 mill får.. var det bare held i uheld.. pyhhh..

Anmeld

18. januar 2010

anna-jonas

Stort tillykke, med din dobbelte babylykke..........det bli'r bare så stort. Inde på Navlestreng-siden, er der en bruger.........MILKA, hun er alene med 2 skønne tøser på knap 11 mdr. Hun har været alene helt fra starten...............måske hun kunne inspirere dig. Hun er MEGA-SEJ!!!

Knus Mette

Anmeld

18. januar 2010

Vial

Anna-jonas skriver:

Stort tillykke, med din dobbelte babylykke..........det bli'r bare så stort. Inde på Navlestreng-siden, er der en bruger.........MILKA, hun er alene med 2 skønne tøser på knap 11 mdr. Hun har været alene helt fra starten...............måske hun kunne inspirere dig. Hun er MEGA-SEJ!!!

Knus Mette

Tak for info og tillykket

Hun har allerede skrevet til mig. Så fedt

Anmeld

18. januar 2010

anna-jonas

KaMa skriver:

Ja, den med Spunken er så led.  Du kan kun ønske at blive frosset ned, og så tøet op, når din mand står med fine tal og billeder fra NF scanningen. I har før fået et sundt og rask barn, det får I igen. Det er jeg ikke i tvivl om. Det med Spunken var SÅ sort uheld.

Vi er nogle, som skal have mærkelige odds i livet. Odds, hvor det er lettere at vinde i Lotto! Jeg blev født med en misdannelse i bugen de færeste overlever, en defekt, som kun 1 ud af 5 mill får.. var det bare held i uheld.. pyhhh..

Undskyld, men bli'r nysgerrig..............Var det et diaphragma hernie, du blev født med??

Anmeld

18. januar 2010

lillemunk

Smiler ja dem ville jeg ikke undvære

Lige nu nej ... det er jeg heller ikke når jeg lige har set dem på skærmen..... Men dagene op til pyha de er hårde ved psyken... men det er blevet meget bedre her efter jeg kan mærke dem sparke... og har hyppige plukveer

Når senge tid i min ende skal op og ti lMD scanning i morgen kl 9 ... så vi skal tidligt op GAB:.....

Sov godt når du når der til ..... hvis du kan sove

Knuser fra mig

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Ja... det er jo det.

Tankerne kører også rundt i hovedet på mig. Om Idun fx virkelig er 'synsk'... Det lyder komplet idiotisk, på den ene side, men hvordan kunne hun finde på at kysse min mave et par dage INDEN jeg tog en test og sige, det hun sagde? ... Jeg VIL så gerne tro på hende.

Jeg vil også så gerne tro på alle mine venner, der siger at det nok skal gå, hvor ejg på den anden side har det sådan: Den er jo gratis. Hvis det så går galt igen, så har I jo ikke tabt noget ...

jeg VIL virkelig gerne tro og håbe og føle. Bliver abre først rigtig overbevist når jeg SER... MEd mine øjne og hvro er jeg lykkelig for scanninger!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.