Hjerteblink i flertal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Mathilde

Ej hvor vildt! STORT tillykke

Jeg kan godt forstå at du synes det er overvældende...to bitte små bebser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Bell

Fantastisk - kæmpestort tillykke!!! Må tilstå at jeg fik lidt vand i øjnene da jeg læste din skønne og rørende beretning - ahh de hormoner

Hilsner fra en anden solo-sild (dog med kun een bebs i maven)

Anmeld

18. januar 2010

otlitrom

Det må være en stor overraskelse!? Stort tillykke!!

Jeg synes det er en dejlig tanke du har haft - at nu har de altid hinanden Jeg er sikker på du nok skal klare det hele med bravour, selvom det virker som en stor omvæltning nu! Du virker som en stærk kvinde!!

De bedste ønsker for dig og 'fritterne

Anmeld

18. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Holddahelt fest...

Altså det er jo helt vildt!!... Tillykke. Hvor er det vildt...

Så skal vi bare krydse fingre for der er en stor fin en på næste tirsdag, der siger: Bare rolig mor, jeg er også klar og fin, når du skal til NF...

Ja, der er også en stor og fin en til dig, det er jeg sikker på. Specielt med din kvalme og træthed.

Nu bor vi ikke i samme kommune, så vi drikker ikke vand fra samme tank, så mon ikke, du kun får en enkel..

Anmeld

18. januar 2010

ønskebørn74

KaMa skriver:

Så kom dagen, hvor jeg skulle scannes for at se hjerteblink. Min mor tog med op på klinikken.

For første gang er der laaang ventetid. Min mor taler om ferier, nye senge osv. Jeg hører INTET.

Det bliver endelig min tur, og med rystende ben bliver jeg arrangeret i bøjlerne. Han finder med det samme livmoderen og jeg får øje på to mørke klatter. Jeg udbryder et gisp, men husker mig selv på, at blommesækken kan ligne en ekstra graviditet.

Lægen spørger om jeg er okay. Min mor svarer for mig, at jeg er nervøs for om der er liv. Lægen siger så, at jeg skam er MEGET gravid. Han kigger på mig og siger så: Du skal have TVILLINGER.

Jeg begynder at hulke på livet løs, og han må bede mig ligge stille, så jeg kan se hjerteblink. Begge tvillinger er store, flotte og blinker derudaf.

Sygeplejersken blev helt fortvivlet, og spørger om jeg ér lykkelig eller ulykkelig. Min mor svarede med gråd i stemmen, at jeg jo er alene om det, så jeg nok er chokkeret. Jeg fik sagt, at jeg var meget lykkelig.

Jeg fik kram af læger og sygeplejersker bagefter, og måtte love, at jeg ikke hylede, når jeg gik gennem venteværelset. Jeg skulle jo nødig skræmme de andre kvinder.

Om to uger skal jeg scannes igen. Det sker jo i nogle tilfælde, at et af fostrene går til.

Selvom opgaven bliver rigtig hård, så har jeg (næsten) allerede vænnet mig til to små bebser. Så vil blive ked af, hvis den ene går til. Det tror jeg nu ikke sker.

Det var så kæmpe stort at se de små fostre, og de små ivrige hjerter. Jeg er så overvældet

Her et billede af Pomfrit I og Pomfrit II

EEEEJ HVOR FANTASTISK!!!!!   KÆMPE TILLYKKE MED DE 2 POMFRITTER!!!!!!!! KNUS LENE

Anmeld

18. januar 2010

Vial

Mia Maia skriver:

Hi-hi...det var godt, så lover hun nok ikke lige det foreløbigt

Det er rigtig fantastisk og dejligt du allerede bare er glad...

Okay, nej det er vidst når det er enæggede...

Jamen det bliver da spændende, men er der ikke store chancer for at de bare blinker derud af nu??...eller spurgt på en anden måde hvad er chancerne for at der sker noget nu??

Jamen jeg skal jo have taget blodprøve d. 1. og så har du scanning d. 2...jeg tror februar bliver en god måned...

I og med de er tveæggede og min unge alder (ja, det sagde lægen, men han havde vist også noget, han skulle have gjort godt igen....) så er sandsynligheden for at jeg føder to børn ret store.

Han sagde noget med, at risikoen var det samme, som ved normal risiko for abort i min aldersgruppe. Dvs. ca. 15 pct. risiko for at den ene forgår.

Jeg er dog ret sikker på, at de begge bliver, hvor de skal. Utroligt sådan en ro det giver at se dem

Februar bliver en super måned

Anmeld

18. januar 2010

Vial

kitty skriver:

Det må være en stor overraskelse!? Stort tillykke!!

Jeg synes det er en dejlig tanke du har haft - at nu har de altid hinanden Jeg er sikker på du nok skal klare det hele med bravour, selvom det virker som en stor omvæltning nu! Du virker som en stærk kvinde!!

De bedste ønsker for dig og 'fritterne

Tak for de meget søde ord  Jeg håber, at du har ret (det tror jeg..).

Anmeld

18. januar 2010

Vial

Bell skriver:

Fantastisk - kæmpestort tillykke!!! Må tilstå at jeg fik lidt vand i øjnene da jeg læste din skønne og rørende beretning - ahh de hormoner

Hilsner fra en anden solo-sild (dog med kun een bebs i maven)

Så kan du nok forestille dig, hvilken panik der lige bredte sig i mig, da jeg fandt ud af, at der var to

Tænk at skulle klare alt det ALENE. Det skal nok gå, det er jeg sikker på. Jeg får noget hjælp, så alt spiller.

Det er dejligt, at de har hinanden, når jeg ikke har kunne give dem en far.

Anmeld

18. januar 2010

Pige2009

Wow, hvor er det vildt. Sikke en flot og helt igennem dejlig beretning du her fik smidt ind. Hvor er det fantastisk, at du skal have tvillinger

K.h. Linda, som er alene med laura på 12 uger

Anmeld

18. januar 2010

4kløver

Tillykke   .. men hvor må det være vildt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.