Hjerteblink i flertal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

Jeg har også tænkt over dig

Altså 2 arme kan løses med slynger Man kan godt sætte en på hver side, så har du stadig armene fri. Heldigvis har du 2 babser og det er jo godt.

Jeg tror nok at der er (uden at blive hængt op på det) noget er tvillinge-ekstra-hjælp, når de er små, fra kommunen. Altså en hjemmehjælpler eller noget i den stil. Det er i hvertfald værd at undersøge...

Også MÅ du få forhøjet børnetilskud, når der er 2... Altså jeg ved godt at du ikke får forsørger tilskud, fordi du er selvvalgt... TOTALT DUM REGEL I øvrigt... Men altså - forhøjet burde du få, når der er 2 på én gang

Det er da lidt løsninger!!

Tak for rådene. Jeg har til min store gru i dag fundet ud af, at alt tvillingehjælp er sparet væk i kommunerne. Har lige haft sundhedsplejerske i røret. Så mine tvillinger er på egen regning! Er lige kommet hjem fra job. Hang slet ikke sammen. Nu vil jeg prøve at få noget søvn :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Tak for rådene. Jeg har til min store gru i dag fundet ud af, at alt tvillingehjælp er sparet væk i kommunerne. Har lige haft sundhedsplejerske i røret. Så mine tvillinger er på egen regning! Er lige kommet hjem fra job. Hang slet ikke sammen. Nu vil jeg prøve at få noget søvn :-)

Åh nej hvor træls... For jeg havde nemlig en veninde der fik tvillinger og hun fik ekstra hjælp. Gad vidst så hvor mange børn man skal have på én gang, før man får lidt ekstra-

Forstår godt du lige har brug for lidt ro til at sluge kamelerne... Eller pomfritterne

Anmeld

19. januar 2010

Winnie

KaMa skriver:

He he - så meget har jeg heller ikke vænnet mig til det endnu. Sov kun 4 timer i nat, og er tæt på at besvime i dag. Er i så meget søvn underskud, men kan slet ikke finde ro. Jeg er i chok

Jeg har dog vænnet mig til, at de to er meget velkomne. Detaljerne omkring det kan dog godt holde mig vågen... pyhhh!

Hvordan kommer jeg i Netto? Hvem skal støvsuge, når jeg er stor som et hus? Hvad gør jeg, når babyer skriger i kor midt om natten og jeg kun har to arme? Pyhhh..

Jamen jamen, bliver da næsten helt ked af mit svar til dig nu. Synes jo altså også at det var vildt hurtigt, du havde vænnet dig til 2.

Som Zafir skriver er slynger guld værd, bare for os med et barn af gangen, så du må kunne have endnu mere glæde af dem, om muligt

Fandt denne side om emnet http://altombaby.dk/babyslynger/tvillinger-i-slynge

og denne tråd http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showthread.php?t=1722&highlight=lommeslynger+tvillinger der er også et par billeder.

Måske du kunne få råd til ar ansætte en ung (barne) pige, til at hjælpe dig? Havde selv sådan et "alt mulig" job hos en familie da jeg var 14. Hvor jeg passede børn, gjorde rent eller hvad de lige havde brug for.

Jeg håber at du finder ro omkring det hele, så du kan få sovet, for det har du jo brug for

Anmeld

19. januar 2010

-Milla-

Stort tillykke med de to små pomfritter, det er da bare fantastisk.

Anmeld

19. januar 2010

Vial

Winnie skriver:

Jamen jamen, bliver da næsten helt ked af mit svar til dig nu. Synes jo altså også at det var vildt hurtigt, du havde vænnet dig til 2.

Som Zafir skriver er slynger guld værd, bare for os med et barn af gangen, så du må kunne have endnu mere glæde af dem, om muligt

Fandt denne side om emnet http://altombaby.dk/babyslynger/tvillinger-i-slynge

og denne tråd http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showthread.php?t=1722&highlight=lommeslynger+tvillinger der er også et par billeder.

Måske du kunne få råd til ar ansætte en ung (barne) pige, til at hjælpe dig? Havde selv sådan et "alt mulig" job hos en familie da jeg var 14. Hvor jeg passede børn, gjorde rent eller hvad de lige havde brug for.

Jeg håber at du finder ro omkring det hele, så du kan få sovet, for det har du jo brug for

Tak for links :-) Du skal da ikke tænke over det du skrev før. Jeg var jo selv lidt kæk i går, da jeg oprettede tråd. Det var først i nat, at jeg fik en hammer i hovedet. Nu har jeg sovet nogle timer og modet er blevet lidt større igen :-)

Anmeld

19. januar 2010

Winnie

KaMa skriver:

Tak for links :-) Du skal da ikke tænke over det du skrev før. Jeg var jo selv lidt kæk i går, da jeg oprettede tråd. Det var først i nat, at jeg fik en hammer i hovedet. Nu har jeg sovet nogle timer og modet er blevet lidt større igen :-)

Det er jeg glad for at høre  

Jeg håber at alt flasker sig, for det er nu intet bedre i verden end ens børn

Anmeld

19. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke

Anmeld

19. januar 2010

Mutti2B

Tillykke

Wau, ikke nok med at du bliver gravid i første forsøg, ja, så dobler du sgu lige op. Kan godt forstå at du er rundtosset i de her dage, men husk at der jo så også er double up på glæderne .

(Bliver en smuuuule nervøs for om jeg også ender op med tvillinger når jeg går igang med IUI til juli )

Endnu en gang stort tillykke og jeg glæder mig til at følge dig og dine "hjerteblink".

fra Mutti2B

Anmeld

20. januar 2010

N&J

Hvor er det vildt, syntes ikke det er så længe siden du var bange for om hvor mange gange der egentlig skulle til for at du overhovedet kunne blive gravid, og nu sidder du med to små bitte babyer i maven, hvor er det altså bare fantastisk.. er helt vildt glad på dine vejne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.