Hjerteblink i flertal!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

Sakris

Hvor vildt  Mange gange tillykke. Håber det bedste for jer alle tre, og tror helt sikkert de vil kunne få meget glæde af hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

CS

Wauw sikke en overraskelse at få  TILLYKKE med de 2 små mirakler, er helt rørt til tåre på dine vegne! Hvor er det fantastisk og sikke en skøøøøøøøøøn familie i bliver

Endnu engang TILLYKKE - uha glæder mig allerede til jeg skal ind og se hjertet... og bliver osse list små nervøs

Christina som også er solo sild, dog kun med et mirakel i mavsen

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Ja, der er også en stor og fin en til dig, det er jeg sikker på. Specielt med din kvalme og træthed.

Nu bor vi ikke i samme kommune, så vi drikker ikke vand fra samme tank, så mon ikke, du kun får en enkel..

Det håber vi. Det lyder godtnok vildt Du har ikke fået lagt æg op eller noget vel? 'Kun' fået en klat?

Anmeld

18. januar 2010

helora

Kæmpe stort tillykke. Det er så stort Har selv tvillinger på 2,5 år, så skriv endelig, hvis du har lyst til at snakke.

Anmeld

18. januar 2010

Sofiedk

Hold kæft hvor er det dog bare sindsyg vildt at der er to stk og da bare rigtig dejligt at der er to flotte hjertelyde. Det må da godt nok have været noget af et chok, men jeg er sikker på du nok skal klare den Du har jo været forberedt på at skulle være alene og bare det kræver en stor bunke mod, så mon ikke du nok skal klare den selvom det selvfølgelig bliver en opgave, men det er det jo altid at blive mor for første gang

TILLYKKE

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tillykke!!! Hvor er det vildt!!!!

Der venter en hård opgave foran dig, men hvor er det altså fantastisk med TO små guldklumper!!!

Knus og kram

Rosa

Anmeld

18. januar 2010

lillemunk

Ååååååååhhhhh Kama sikke en dejlig overraskelse ........... men hvor skønt TVILLINGER .......
Kan selv huske da jeg lå der og opdagede der var 2.... tude også løs
Opgaven er hård, du klare den. Selvom du er alene
Hvem ved prinsen på den hvide hest kommer nok forbi og tager hele den skønne pakke.
Kæmpe stort tillykke fra mig

Anmeld

18. januar 2010

NoName

Du får et kæmpe stort dobbelt tillykke med fritterne herfra...

Hvor er det vildt...

Anmeld

18. januar 2010

TbCp

Hvor er det STORT!!!
Er sikker på alt kommer til at gå fantastisk for dig og de to grønærter!! 

Anmeld

18. januar 2010

SarahAa

Stort tillykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.