Hvor mødte du din kæreste/mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

mini86

Jeg mødte min mand på dating... Vil sige at ikke alle derinde er søde...  Men held og lykke i jagten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

otlitrom

Det er en kikset historie, som min svigerfamilie stadig griner af. Synes nu den er lidt sød

Jeg arbejdede på fiskefabrik, og stod ved vinduet og arbejdede. Der kommer en ung, lidt kikset fyr kørende forbi vinduet i truck, og jeg ser ud ad øjenkrogen, at han glor rimelig hæftigt..!! Pludselig lyder der et brag, og han har bakket ind i et hegn med trucken og ødelagt det.

Jeg tænte; hvis jeg kunne være skyld i, at han smadrede et hegn, så måtte jeg 1: Være satans hot i kittel, plastic-forklæde, gummihandsker, røjsere og hårnet, eller 2: så var han en skide dårlige truckfører! Det måtte jeg finde ud af! Så da alle de unge fra arbejdet tog ud at bowle prøve overmodige jeg at drikke den unge fyr under bordet.. Det endte galt!! Han redede mig fra at falde gennem 30 trin inde på diskoteket, og jeg gav ham et kys på kinden som tak... Og vi kysser altså stadig, men ikke kun på kinden

Det er 4½ år siden, hullet i hegnet er der stadig, og svigerfamilien griner stadig over, hvordan hele situationen måtte ha' set ud, og at han kører som en brækket arm!

Anmeld

5. januar 2010

Corn

Noget så tacky som en bar... Og iøvrigt havde han gang i min veninde, som stod i baren og havde taget mig med en aften... Og så var der bare rigtig god kemi, mellem ham og mig, og hun ville ikke andet end en sommerting, så vi fortsatte vores nyfundne venskab indtil min sambo gjorde mig opmærksom på at jeg altid var sammen med Søren...

Så det blev prøvet af og nu runder vi snart 9 år... Og venter 3. barn

Anmeld

5. januar 2010

Honningblomst

På mit studie og det var næsten kærlighed ved første blik...i hvert fald tiltrækning ved første blik...

Anmeld

5. januar 2010

NoName

He he...

Gennem arbejde, han som mekaniker og mig som reservedels-ekspedient...

Anmeld

5. januar 2010

ghm

vi mødte hinanden på facebook, hvilket er lidt underligt taget i betragtning af at vi begge boede i samme by med befolkningstal på 4500..
Han er en af dem hvor man gjore sig usynlig op langs væggen i skolens gange, og hvor man tabte vejret hvis man troede man havde øjenkontakt.

jeg var 3 år yngre end ham, han kiggede ikke i min retning, men det blev der lavet om på 20 år efter, hehe
efter første date var han ikke til at komme af med, hvilket passer mig rigtig godt.

Anmeld

5. januar 2010

Linea

Min dejlige mand og jeg mødte hinanden, da vi læste på samme lærerseminarium. I dag har vi været sammen i 6 1/2 år. Bare skønt.....Han er det bedste af alt godt i mit liv......

Anmeld

5. januar 2010

LinLin

På match.com for 2 år siden

Anmeld

5. januar 2010

Sofiedk

Jeg mødte min dejlige kæreste gennem min X faktisk ... Kæmpe no no, men okay, her snart 5 år efter vi fandt sammen har folk ikke rigtig så meget at sige længere

Jeg kendte ham gennem de 1½ år jeg var sammen med en X da han var en del af drengeflokken og vi har altid hadet hinanden, men pludselig mødtes vi i byen og underligt nok endte vi så sammen fra den dag

Anmeld

5. januar 2010

Anirak

Vi mødte hinanden på Love.dk, hvor han skrev et brev til mig.
Vi skrev en del sammen og endte med at snakke i telefon i mange timer.

Vi snakkede vist i et par uger inden vi mødtes første gang 10.08.08.

Vi blev gift 07.08.09 og venter vores første barn 01.08.10..

Generelt er august vist bare en god måned for os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.