Det er en kikset historie, som min svigerfamilie stadig griner af. Synes nu den er lidt sød 
Jeg arbejdede på fiskefabrik, og stod ved vinduet og arbejdede. Der kommer en ung, lidt kikset fyr kørende forbi vinduet i truck, og jeg ser ud ad øjenkrogen, at han glor rimelig hæftigt..!! Pludselig lyder der et brag, og han har bakket ind i et hegn med trucken og ødelagt det.
Jeg tænte; hvis jeg kunne være skyld i, at han smadrede et hegn, så måtte jeg 1: Være satans hot i kittel, plastic-forklæde, gummihandsker, røjsere og hårnet, eller 2: så var han en skide dårlige truckfører! Det måtte jeg finde ud af! Så da alle de unge fra arbejdet tog ud at bowle prøve overmodige jeg at drikke den unge fyr under bordet.. Det endte galt!! Han redede mig fra at falde gennem 30 trin inde på diskoteket, og jeg gav ham et kys på kinden som tak... Og vi kysser altså stadig, men ikke kun på kinden 
Det er 4½ år siden, hullet i hegnet er der stadig, og svigerfamilien griner stadig over, hvordan hele situationen måtte ha' set ud, og at han kører som en brækket arm!

Anmeld